Nou in het zh was koorts gezakt. Ctg was goed. Maar in zh zei vk dat het mss al begonnen was. En idd. Toen ik van de CTG af ging kwamen de weeen op gang. Buikweeen hoe kan het anders. Nog nooit gehad. Momenteel tussen het typen aan het puffen. Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.
Hopelijk een prachtig kindje in je armen inmiddels Kiera! Goed dat je gebeld hebt, waarschijnlijk heeft de rust van in het ziekenhuis zijn net het laatste zetje gegeven.
Iemand al iets gehoord? Hoe gaat het met de rest van de hoogzwangere? En de jonge nieuwe mama s? Hoe gaat het met jullie?
Volgens mij wacht iedereen vol spanning Hier een bleegh-dagje. De oudste moppert heel de dag doordat ie weer koorts heeft en ben zelf al bijzonder chagrijnig. Dus dat is een mooie combinatie En het stomme is dat ik dus nergens zin in heb, maar me ondertussen wel kapot verveel. Vanavond lekker bij m'n beste vriendin en haar nieuwe vriend eten.
Nou dames inmiddels lkkr thuis. 07.40 is onze mooie dochter geboren V.era! 3940 gram. Had dus niet al te lang weer moeten zitten. 😁 van 4 naar 8 cm ging ineens heel vlot. En zelfs van 8 naar 10, 2 weeen weg hoeven puffen. 2 min persen was ze er al. Super bevalling en geheel op eigen kracht dit x!
Ja, zeker spannend! Ja, op zich wel. Weinig klachten, soms last van voorweeen. Voelde gisteren en vandaag wel minder leven dan normaal, dus vk is net langsgeweest. Hartje klopte prima en toen de vk begon te porren in mijn buik reageerde de baby wel gelukkig. Moest het even in de gaten houden binnen nu en 2 uur en als het voor mijn gevoel nog steeds minder is dan wordt ik doorverwezen naar het ziekenhuis voor een uitgebreide controle. Vind het wel lastig om te bepalen wat "minder" is..
Wauw Kiera. Geweldig. Gefeliciteerd. Wat fijn dat het zo goed ging en dat jullie al thuis zijn. Geniet er van.