"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Welkom bumpie

oeh spannend kaasschaaf! Slijmprop verliezen kan best het begin zijn!

Jammer bioluun dat er nog niets gebeurd was... vorige keer zou ik met 40.2 gestript worden maar toen beviel ik de nacht daarvoor.

Benieuwd wat de avond en de nacht weer brengt!

2. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Vinden jullie het ook elke x zo spannend om naar bed te Gaan ?

Bedenk me iedere avond van, straks word ik wakker met weeën,....

Komt ook omdat iedereen om me heen die of in dezelfde week of zelfs na mij uitgerekend zijn al bevallen is.

3. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja heel spannend! Zo'n gevoel wat je vroeger had de avond voordat je jarig was :)

4. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

Haha 😂😂😂😂
    Toen was ik vooral wat vrolijker de avond ervoor...gepaard met positieve zenuwen....
    Nu komt er ondanks dat ik weet dat het wel goed gaat komen, toch een soort van angst bij... 😮

Dat hadden ik nou nooit als ik jarig was 😂😁😂

5. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Herkenbaar ja! Elke keer ga ik weer liggen en denk ik inderdaad, misschien word ik wel wakker met weeen. Elke keer een teleurstelling, maar wat niet is kan nog komen.

M'n man en ik zijn elke keer al opbeurende dingen aan het verzinnen waarom het positief is dat de kleine er nog niet is.
    - meeste mensen moeten al weer werken wij hebben 'vakantie' nog tegoed
    - hebben de kraamdagen nog tegoed
    - baby zit nog op de beste plek
    - kunnen de nacht nog (zo goed als) doorslapen
    - overdag nog meer rust met maar 1 kind
    - niet zo veel was als straks

Enzovoort enzovoort. Haha je moet wat ;)

Nou dames, hopelijk eindelijk weer eens baby nieuws morgen! Zet em op!

6. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Kom maar op met die baby's! Hier hopelijk een voorteken van de bevalling, loop de hele nacht al naar de wc, m'n darmen maken zich helemaal leeg 🙈

7. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hi iedereen

Mag ik ook mee praten ? :)

Over 2 weken wordt ik ingeleid ! Maar ik hoop natuurlijk dat het van te voren uit zichzelf gaat gebeuren. Ik loop nu al 4 weken met een volledig verweekte baarmoedermond en flinke funneling. Ook heb ik 3 cm ontsluiting en de slijmprop ben ik dit weekend verloren. Ook regelmatig wat bloedverlies maar het zet niet door !

8. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Mamiek: ik heb gelukkig geen angst, misschien dat ik bij de eerste wee wel denk oja... dat gaat weer pijn doen :) heb er nu een soort van 'zin' in. Vorige keer een fijne thuisbevalling gehad en hoop daar nu ook op.

kaasschaaf: genoeg redenen :) maar je mag beginnen vandaag hoor!

Love: spannend!

Laura welkom!

Ik heb een nacht bijna helemaal doorgeslapen! Maar een keer naar de wc geweest. Ook best lekker. Maar dus niks gebeurd vannacht...

9. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Heerlijk zo'n nachtje vogeltje. Laat de baby nu maar komen 😉

Welkom Laura

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Love, dat kan inderdaad iets betekenen! Maar kan ook een virusje zijn natuurlijk en dan is het toch fijner als de baby even wacht :)

Welkom Laura. Wat een spannende weken moeten dat zijn geweest zeg! Fijn dat je nu in een betere termijn bent.

Kaasschaaf ik heb er nog een paar!
    - hoe later hij geboren wordt, hoe meer kans dat hij af en toe buiten de vakantie jarig is.
    - in mijn ervaring hebben babies die overtijd geboren worden net een voorsprong. De mijne konden bv meteen hun hoofd omhoog houden!
    - bij ons hebben mijn jongens net een virus achter de rug. Ik begin zelf een keelontsteking te ontwikkelen...
    - elke dag extra komt achter je verlof aan. Bij mij levert dat wellicht op dat ik niet een week voor, maar pas ná de kerstvakantie hoef te beginnen!

Mamiek, na gisteren reken ik nergens meer op komende week. Voordeel daarbij is dat ik heerlijk geslapen heb!

11. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43

Hee Laura! Ik zie dat je ook een funneling hebt, maar de beeb nog zit ook... Fijn te lezen, ik weet sinds 3wkn dat ik er een heb, plus verweekte bmm (kunnen vliezen voelen) maar beeb zit nog en kan er verder weinig Nederlandse info over vinden.., succes alvast😄

12. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Nou ik schrok me vanmorgen even! Ik haalde m'n zoontje om 6 uur uit z'n bedje. En ineens voelde ik een enorme golf water van onderen. Hele onderbroek doorweekt met veeeeeeel slijm en vocht. Daarna gelijk een kraamverband ingedaan. Die is ook nog een keer halfvol gelopen. Ik twijfel nu enorm of m'n vliezen zijn gebroken. Straks maar ff Vk bellen om te checken. Het rook wel een beetje 'weeïg'. Maar er zit ook slijm tussen, geen idee of dat normaal is?

Spannend!!

13. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43

Vliezen hoor! Als je een beetje opvangt (blazen op je hand) is t helder en meestal wat vlokjes erin... Spannend!! :)
    Ik vond het, heel gek, wat naar sperma ruiken

14. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kaasschaaf: oo meid dat klinkt als je vliezen inderdaad. Een golf water....En wat slijm..bij mij zijn de vliezen alle keren door geprikt dus ik weet eigenlijk niet hoe het is als ze spontaan breken, laat staan hoe het eruit ziet maar ik kan er niks anders van maken als ik jouw verhaal zo lees. Ben benieuwd wat de vkundige zegt.

Alvast heel erg veel succes!! Wie weet heb je vandaag nog je baby'tje in je armen.

15. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Jaaaaa kaasschaaf dat lijken me je vliezen hoor! Is het slijm wittig, niet groen/bruin? Heb je de vk al gebeld?

16. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dat klinkt als vliezen kaasschaaf!!! Spannend!!!

17. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ik lees al een tijdje mee en vind het reuze spannend!
    Hopelijk is dit de dag Kaasschaaf!

Lellebel, hoe gaat het met de kleine??

18. Bumpie

Bumpie Bekend lid

28 dec 2015
    864
    523
    93
    O spannend kaasschaaf! Ik wil ook !

19. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Verloskundige komt straks langs. Was nog even visites rijden. Heb net wat opgevangen in een glas en het is mooi helder met wat wittige vlokjes. Maar ik vind het toch slijmerig, met vruchtwater denk ik altijd aan 'waterdun'. Blijf toch een beetje afwachtend, wil niet weer teleurgesteld worden. Jullie horen het!

Nog meer dames die 'rommelen'? (Heb nog niet terug gelezen)

20. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    Hoi meiden, ik ben 37+5 weken zwanger van ons eerste kindje(een jongen)en ik zou het erg leuk vinden om hier mee te mogen schrijven.

Ik lees al een tijdje hier mee maar was aan het twijfelen om mee te schrijven of niet, maar aangezien ik iedere dag(meerdere keren)dit forum check lijkt het mij wel leuk.

Ik heb de hele zwangerschap het gevoel gehad dat de kleine eerder zou komen maar de laatste weken neem ik mezelf wat in bescherming en probeer ik mezelf voor te nemen dat het ook goed nog 3-4 weken kan duren.
    Het rommelt al vanaf 36 weken en ik denk gister een stuk van de slijmprop te zijn verloren maar tot op heden zet het niet door en zit de kleine nog lekker op zn plek. Slapen vind ik echt niet leuk meer ik moet er wel 6-7 keer uit per nacht vanwege de pijn aan mijn bekken en om te plassen, maar nog even vol houden.

Deel Deze Pagina