"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Semmie87

Semmie87 Actief lid

2 mrt 2016
    305
    168
    43
    @ Magnolia, wat rot dat je er zo door heen zit ik ervaar de laatste loodjes ook echt als lood zwaar. Ik hoop voor je dat de bevalling niet lang meer op zich laat wachten. Waarom wilde ze niet voelen? Ik begrijp dat nooit zo dan weet je tenminste of er als iets verweekt of verstreken is.

@ Leen, jeetje dat is kortdag, vind het niet moeilijk om die omschakeling te maken dat het een keizersnede word? Of ging je daar al een klein beetje vanuit? Ben benieuwd of het dan toch nog voor de afspraak morgen doorzet!

@ Laura123, zo dat is al een flinke meid 4 kilo, al is het natuurlijk een schatting. Wat fijn dat ze nog binnen zit en het zou nog beter zijn als ze nog eventjes blijft zitten, spannende dagen voor jou!

@ Anne, dat van die lege agenda herken ik goed en ik vul mijn dagen met strijken, stofzuigen, netflixen, boodschapje doen en slapen.. echt onwijs saai en ik verveel me echt kapot.
    Wat grappig ook ik heb een verweekte bmm en een stuk of de hele slijmprop(durf het niet zeker te zeggen)verloren maar ook hier naast af en toe een klein beetje gerommel niks! Ik ben wel jaloers op jou nachten die klinken nog erg goed, fijn!

Ben erg benieuwd hoe het met Kaasschaaf gaat, ze is zo stil daar zou het wel al begonnen zijn!

Super fijn dat wij hier het wachten en de frustratie die daar soms bij komt kijken kunnen delen met elkaar.. het valt mij soms best zwaar en ik ben nog niet eens 38 weken. Telkens als ik ga slapen denk ik goh zou het vannacht gebeuren, maar nee hoor.. Ik probeer ook iedere dag tegen mezelf te zeggen dat het vast niet langer gaat duren dan 3 weekjes(dan ben ik bijna 41 weken), hopelijk heb ik gelijk.

2. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Kaasschaaf, wat spannend! Zo zat ik de vorige twee keer ook. 1 tip, ga wat ondernemen als het kan, dat wachten op weeën is vreselijk.

3. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Sow eventjes niet aanwezig en veel nieuwe berichten, haha.

Hier alles nog rustig Semmie. Af en toe een harde buik maar niet noemenswaardig, enig idee hoe lang het duurt voordat er weeen op gang komen? Wachten duurt inderdaad lang Femkes, vanmiddag al beetje aan de schoonmaak gegaan. Helpt wel maar tijd gaat tot beetje traag, haha.
    Leen succes als het zover is!
    Bioluun, ik gok dat Leen eerst een kleine heeft. Hier duurt het nog wel even met de weeen denk ik ;)

4. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    @Magnolia, wat stom dat ze niet wilde voelen, je bent al 40 weken! Is het misschien je eerste kindje? Dan willen ze nog wel eens denken dat het lang kan duren.

@Semmie, ik herinner me nog goed dat ik bij de eerste ook zo super nieuwsgierig was! Ik hoopte toen ook met 37 week al dat hij zich zou aandienen... Hij is op de uitgerekende datum geboren via inleiding omdat ik een hoge bloeddruk bleek te hebben. Anders was hij nog wel een week of misschien 2 blijven zitten denk ik :)

Ik ben pas zaterdag 37 weken zwanger, dus voor mij duurt het nog wel even hoor. Toch rommelt het wel wat en ben ik erg onrustig en wil ik alles klaar hebben staan. Mijn man kreeg in maart de diagnose teelbalkanker waardoor onze zwangerschap even buiten beschouwing is geweest. Hij heeft sindsdien allemaal chemokuren moeten doorstaan en vorige week hebben we te horen gekregen dat alle uitzaaiingen weg zijn. We zitten dus nu pas echt op een roze wolk. Ik denk dat ik daarom opeens alles klaar wil hebben :)
    Van mij mag ze komen! hihihi.

5. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43
    Mijn vliezen braken op donderdagavond, en ben vrijdagavond bevallen... Geen weeën gehad die vrijdag, 's avonds na een Ctg zonder een contractie was ik net een half uur thuis en weeën om de drie minuten. Was net op tijd in t ziekenhuis... Succes !! Spannend zo he haha

6. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Oke, er is hoop, haha! Ben benieuwd. Net even een uurtje geslapen. Zo maar even een hapje eten. Wellicht komen de weeen vanavond of vanacht. We gaan het zien. ;)

7. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Succes meid! Wel lekker ontspannen zo ;)
    Ga je eigenlijk thuis bevallen?

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    @semmie ja klopt. Maar mijn zoontje was met 32+6 ook al bijna 3 kilo. Dus denk niet dat ze er ver naast zitten hihi.

Kaasschaaf die komt echt wel vanavond of vannacht !

9. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je houdt het lekker spannend kaasschaaf!

Ik moet morgen naar de vk. Heb er zelf niet zo heel veel behoefte aan om te weten of het al wat verweekt is of niet... het zegt uiteindelijk nog niks over of het door gaat zetten. Maar kan mij voorstellen als je veel voorweeen en gerommel hebt dat je graag wil weten of het iets heeft gedaan.

Bij de eerste z.schap op het einde ook verveeld nu met een peuter in huis is het echt anders. Dan gaan de dagen sneller.

Vannacht veel vallende sterren, jammer dat het zo bewolkt is! Anders mooi nachtje voor baby's!

10. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik betrap mezelf erop dat ik meerdere keren per dag even hier kom spieken of er al baby nieuws is. Het blijft zo spannend allemaal!! Wie dit topic ooit bedacht en geopend heeft, heeft daar goed aan gedaan. Het is 1 van de weinige topics die ik echt leuk vind en trouw volg.

11. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Ohhhh

Ben echt benieuwd hoe het gaat verlopen kaasschaaf!
    En leen morgen een ks, jeetje ook spannend zeg!

Ik ben niet zo fanatiek met antwoorden meer omdat ik niet erg fit ben de laatste dan, maar lees lekker mee en wacht op baby News!

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Ik snap dat je je kapot verveelt als dit je eerste kindje is. Kan me nog herinneren dat ik op een gegeven moment blij was dat ik naar de winkel kon, want dan sprak ik weer iemand. Kun je je voorstellen als je hele leven zo is (ouderen, werklozen)...
    Maar.... Wat zou ik veel geven voor een dagje een lege agenda!! Ik heb m'n kinderen lief hoor, maar wat zou ik graag een dagje netflixen en teveel snoepen :) M'n jongens zijn echt super lief voor me meestal, maar toch kan ik niet alles doen wat ik met ze zou willen doen.

Vogeltje zal vannacht na het plassen eens kijken naar buiten! Leuk! Kan nu beter dan tussen de weeën denk ik :)

Vandaag veel last gehad van maagzuur! Dat was ik echt helemaal kwijt, maar nu echt verschrikkelijk! Snap het niet want de baby lag nog niet ingedaald maar wel bijna. Misschien iets te maken met het nog losser worden van de banden (incl die kringspier dan)? Ben benieuwd hoe ik slaap...

13. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Heb mijn dag vol gekregen hoor. Heb vanavond het 'kleuren voor volwassenen' maar weer voor de dag gehaald.
    Werkt best ontspannend en is leuk om te doen.
    Vanmiddag de onder verdieping helemaal gesopt en ga morgen boven verder met mijn moeder samen.
    Besef me ook goed dat ik nog moet genieten van alle rust en slaap die ik nu nog kan pakken, en dat probeer ik ook zeker te doen.

Verder op af en toe pijnlijke harde buiken na niks aan de hand nu.

Heel veel succes morgen leen! 😍

14. Happy91

Happy91 Bekend lid

4 aug 2014
    908
    247
    43
    Oh ik kan niet wachten om hier mee te kletsen! :D maar ik ben te ongeduldig vrees ik, dat wordt nog wat haha

15. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    @Semmie87 en Ellenore; is idd mijn 1e, en omdat er al wel veel voorwerk gaande is in harde buiken en krampen verwachtte ze dat het deze week zelf zal gaan beginnen.. Ik hoop maar nergens op hihi!

@Kaasschaaf; spannend hoor al dat wachten.. Goed dat je even afleiding hebt gezocht, misschien helpt het!

@Bioluun; lijkt me idd erg pittig wanneer je nog kleintjes rond hebt lopen, heb je toch minder tijd voor je eigen rust.. Maakt dat de dagen wel weer snel gaan. Bij jou ook al iets gaande? Is het nu ook makkelijker aan te voelen wanneer je al een bevalling hebt gehad (vraag ik me steeds af haha)?

@Lellebel; ik kijk ook even regelmatig! Toch leuk om zo met elkaar mee te leven!

16. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik ga morgen (straks) even op iedereen reageren. Gisterochtend toch de vk maar gebeld omdat ik wel erg veel hoofdpijn/misselijk/draaierig was geweest die nacht, ook icm de hoge bloeddruk tijdens de controle een dag eerder. Gelukkig was de bloeddruk niet te hoog, en zaten er ook geen eiwitten in mijn urine. Moest wel proberen meer te rusten, tsja niet altijd haalbaar met een dreumes in huis.

Lig nu ook alweer anderhalf uur wakker. veel voorweeen, lijkt weer niet door te zetten 😔

Leen, succes vandaag!

Kaasschaaf, bij jou al actie? 😁

17. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leen: heel veel succes vandaag!

Kaasschaaf: en en en??? Is je baby al geboren?

Love: hoe gaat het nu met je? Balen zeg dat je niet zo lekker bent.

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Leen succes vandaag!

Love ik hoop dat je nog een beetje hebt kunnen slapen. Vervelend dat je je naar voelt. Dan zou je bijna een bloeddrukmeter in huis willen hebben. Hopelijk zet het snel door.

Magnolia ik tast helaas net zo in het duister als jullie... Heb wel houvast aan de andere termijnen en de vk die zegt dat ze denkt dat ik weer ver overtijd zal gaan. Maar omdat dit de eerste keer is dat ik last heb van voorwerk vergeet mijn hoofd dat steeds :)
    Ook heb ik van de vorige keer geleerd dat beetjes vocht voelen daaronder niet betekend dat je vliezen gebroken zijn. Dat heb ik de vorige keer vaak gecontroleerd zeg! Haha. Was steeds gewoon dunne uitscheiding.

Gelukkig toch prima geslapen vannacht. Maagzuur lijkt wat gezakt nu.

19. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

8 nov 2012
    1.961
    4
    38
    Vrouw
    Dank je meiden. Spannende dag voor ons. Keep u posted.

20. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Met trots mogen we vertellen dat vanacht om 02.30 uur na een bevalling van nog geen 5 uur, onze kleine vent T.hijm is geboren. Hij weegt 3760 gram en alles gaat goed met ons beiden :)

Deel Deze Pagina