"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasschaaf

Kaasschaaf Actief lid

14 jun 2014
    328
    155
    43
    Wauw! Gefeliciteerd Love!! Geniet ervan!

Lellebel, ik heb me aangemeld in het topic;)

Bioluun, waar blijft je kleintje toch.. Hopelijk meld hij/zij zich snel!

2. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Heel veel succes Vogeltje en Love!!

Wie weet hebben jullie nu wel een baby in jullie armen. 😍

3. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Gefeliciteerd love!! Klinkt prima zo!! Hopelijk mag je snel naar huis :)

4. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Oh love van harte gefeliciteerd! Klint als een goede bevalling. Hoe heet je dochter? (mag via pb hoor) Geniet van haar en je gezinnetje. 😘

Ook van harte met de kleine man Folora. Begrijpelijk dat je even niet zoveel op zp zat. :)

Ik heb vooral een constante menstruatiepijn en pijn in liezen. Ook omdraaien in bed voelt verschrikkelijk. Mocht dit bandenpijn zijn of voorweeën, dan wist ik niet dat dat zo'n pijn kon doen. 😬 Leuk zo'n derde zwangerschap. 😜

5. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Love! Gefeliciteerd!!! En zonder kleerscheuren, heerlijk!
    Folora, gefeliciteerd! Natuurlijk richt je je lekker op je gezin!

Rosa, we zijn ongeveer even ver en ik heb dezelfde klachten. Gisteren avond veel indalingsweeën gehad. Ook menstruatiepijn in rug en buik. Nu weer heel rustig.
    Mijn oudste kwam met precies 40 weken en de jongste met 37.2.
    Ben benieuwd wat deze kleine meid gaat doen.

6. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Gefeliciteerd!!

7. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    @Ellenore: had jij deze klachten ook bij je vorige zwangerschappen? Ik helemaal niet namelijk. Maar derde zwangerschappen staan er om bekend blijkbaar.

De eerste kwam hier met 38.6 en de tweede met 38.2. Tja het zegt niet zoveel natuurlijk. Ik weet wel dat ik er nu best klaar mee ben. 😅

8. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Het is wat lang geleden, maar volgens mij had ik bij beide geen voortekenen. Niet eens oefenweeën.

9. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Love gefeliciteerd ! Wat fijn zeg dat alles zo goed gegaan is! Nu lekker genieten!
    Ben ook erg benieuwd naar de naam

Hoop dat alles goed is met de kleine en mama

Vogeltje ! Heel veel succes !

Hier nog steeds helemaal niks !
    Morgen naar vk ben benieuwd !

10. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Ga je morgen weer vragen of ze je wilt strippen? Zou nou wel eens fijn zijn!
    Hoe laat heb je de afspraak?

11. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Dames, kan je gewoon je vk verzoeken om te strippen (als het mogelijk is)? Heb morgen afspraak bij de vk en begin het nu wel echt zat te worden!

12. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Vanmiddag om 12.45 is onze zoon Jop geboren! Mooie thuisbevalling gehad!

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Gefeliciteerd vogeltje! Leuke naam ook. Nu lekker van hem genieten. :)

14. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Gefeliciteerd Vogeltje!!!! Wat fijn dat het een mooie thuisbevalling was! Lekker genieten van de kleine J.op!

15. Ellenore

Ellenore Fanatiek lid

13 mei 2008
    2.035
    0
    0
    Het verschilt echt per verloskundige. Het hangt denk ik wel samen met of je al wat aan voorwerk hebt gevoeld. En als het een eerste zwangerschap is wachten ze denk ik wat langer. Dan gaan ze niet zomaar strippen.

Maar je kunt het natuurlijk altijd vragen!

16. Kiera

Kiera Fanatiek lid

19 dec 2011
    1.125
    0
    36
    NULL
    Zuid Holland
    Zo heb weer even de tijd om hier te spieken. Was erg benieuwd of er nog nieuwe baby's waren geboren. Hier was gisteren de kraam voor het laatst dus we mogen het vanaf vandaag weer zelf doen. Ben heerlijk verwend door de kraam. Maar het is ook wel weer lkkr om ons eigen ritme te draaien.

Leen, Kaasschaaf, Love en vogeltje gefeliciteerd met de geboorte van jullie kindjes! Ga er lkkr van genieten.

Mamiek en Bioluun wat is dat? Zijn jullie nog steeds aan het waggelen... Hoop dat jullie boefjes zich snel aandienen. Ze hebben het blijkbaar veels te fijn daarbinnen!

17. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik kan nu ook meepraten hier, denk ik :p Ben drie, bijna vier, dagen overtijd.

Vandaag aan de CTG en ongevraagd gestript :$ De arts die kwam kijken vroeg of ze mocht toucheren. Vond ik prima, dus hup, vingers er in! Ik dacht al "Goh, wat zit ze enorm te wroeten, kan ze er wel bij?" hahaha! :p

Daarna zei ze +/- 3cm ontsluiting en goede verweking. Toen vroeg ik "Wat vinden jullie eigenlijk van strippen bij een eerste kind?" (onze eigen gynaecoloog is daar namelijk geen voorstander van), waarop ze antwoordde "Uh...dat heb ik net bij u gedaan?" :p

Oh. Uh. Ok dan.

Ik merk nog niets qua echte weeën, maar we zullen zien. Heb wel ontiegelijk veel harde buiken, maar dat is eigenlijk al weeeeken zo...

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Vogeltje gefeliciteerd!! Ben benieuwd hoe het gegaan is :) Veel plezier in je eerste nacht. Altijd bijzonder...

Juneau bij ons bieden ze het vanaf 40 weken aan. Eerder toucheren ze normaal gesproken ook niet. Geeft te veel kans op nutteloze voorweeen. Maar vragen staat vrij!

Kiera tja, net zo eigenwijs als z'n broers he ;)
    Fijn dat je zo'n fijne kraam hebt gehad. Ook altijd weer fijn als je weer helemaal jezelf kunt zijn in je eigen huis.

Aegyo wat raar dat ze je zomaar stript! Vind ik echt niet netjes hoor! Wel dijn dat je vast 3 cm in the pocket hebt! Mag ik vragen waarom je al aan de ctg moest? Ik heb, als er niks raars gebeurt, mijn eerste ctg donderdag pas. Bij 41+1. Normaal beginnen ze pas met de overtijd-procedure bij 41+3, maar gelukkig is dat in het weekend dus wilden ze dit keer wel eerder beginnen.

19. Aegyo

Aegyo Fanatiek lid

3 jan 2015
    2.446
    1.463
    113
    Ik moet vanwege een chronische aandoening in UZ Gent bevallen en het protocol is daar elke twee dagen een CTG zodra je overtijd bent :) Het is wel aardig wat heen en weer rijden, aangezien we in Nederland wonen :p

Inleiden gebeurt daar ook met maximaal 41w3d.

20. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Oja dat is inderdaad een hele opgave. Maar alles voor die kleine. Bij ons leiden ze pas in met 42+0... 41+3 is normaal de eerste ctg en afspraak. Maar eerst woensdag nog naar de vk. Eens kijken of ik dan wel te strippen ben.

Beeb is nu trouwens ontzettend druk! Word er zelfs misselijk van... Rustig jongen! :)

Deel Deze Pagina