"Het kan nu iedere dag/nacht gebeuren", wie ook?

Discussie in 'De bevalling' gestart door schoentje24, 28 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    #1941 mamiek, 14 aug 2016
    Laatst bewerkt: 14 aug 2016

ik heb er nog niet om gevraagd, maar wil het morgen wel bespreken,
    ben erg benieuwd wat ze zegt

11.30 uur, hou jullie op de hoogte...

2. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland

oh van harte met je zoon jop ! mooie naam!
    benieuwd naar je ervaring, maar dat komt later..

nu eerst..genieten! fijne kraam tijd!

@kiera, jaaaaa wij lopen er nog.. of liggen... hihihi morgen vroeg 11.30 uur vk

3. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Nou ik ben een anderhalf uur geleden bevallen. Met 36+3 dus.. mega meid van 51 cm en 4350 gram !!! Ze ligt nu nog op de couveuse.

Om half 1 kreeg ik een wee , 4 min later weer. Dus toch maar ziekenhuis gebeld, om 1 uur in het ziekenhuis en om half 2 al 5 cm. Uur later 7 cm. Anderhalf uur later 9 cm, toen kon ik het om een gegeven moment echt niet meer houden van de pijn en hebben ze mijn vliezen doorgeprikt en toen mocht ik eindelijk persen ! En is ze na 3 flinke weeen geboren !! Om 10 voor half 6..
    ( overigens alleen maar rugweeen! Zal wel buikweeen hebben gehad maar die heb ik nie gevoeld )

Ik moet nog wel onder narcose gehecht worden, dus zal nog ff hier moeten blijven gok ik.

En nu ff bijkomen van alles, pff binnen 5 uur een zeer heftige bevalling

4. lellebel2

lellebel2 Fanatiek lid

18 feb 2014
    2.325
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd laura! Zooo dat is een hele flinke meid!! En dat met 36 weken!!!!

5. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jazeker een flinke dame hihi. Ze is nu het gesprek van de dag op de afdeling !

6. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    Gefeliciteerd met je dochter! Dan maar fijn dat ze niet tot 40 weken is blijven zitten😉

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Indrukwekkende cijfers, Laura! Maar vooral gefeliciteerd!!!!!

8. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    van harte Laura !
    Nu bijkomen van een heftige ervaring maar vooral genieten van je mooie baby

Doet je dochter het Goed?

9. Mommy11

Mommy11 Bekend lid

7 apr 2015
    905
    202
    43

Gefeliciteerd !!

10. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Gefeliciteerd Laura!! Hopelijk herstel je snel van de narcose. En dan lekker genieten.

Mamiek succes zo!

11. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Dankje ! Wanneer moet jij weer heen bioluun?

Hier alles nof steeds rustig
    Wel een vreselijke nacht gehad met heel veel pijn in benen en handen,
    Echt gevolg van vochtophoping
    Merk ook dat mijn knieën minder worden met het uit bed komen en naar de wc gaan..

Allemaal lichamelijke klachten waarvan je denkt ... Mijn lichaam is op!
    En dat terwijl je nog zo jong bent! 😂😂

Maar goed zal wel los lopen.. Komt er vanzelf wel uit :)

12. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Haha mamiek 'vanzelf'...
    Ik mag woensdag weer naar de vk. Heb vannacht erg veel harde buiken gehad. Enigszins vervelende, maar werd er in ieder geval wakker van. Hopelijk doet het iets en kan ik woensdag gestript worden.

13. Rosa Canina

Rosa Canina Fanatiek lid

28 sep 2009
    3.410
    1.065
    113
    Gefeliciteerd Laura met je flinke dochter! :)

En mamiek en bioluun: wat word jullie geduld op de proef gesteld zeg. Hoop dat het gauw mag doorzetten. 😅

14. mamiek

mamiek Actief lid

25 feb 2016
    448
    7
    18
    Deutschland
    Update

Alles was goed, mijn gewicht neemt af.. dit is mogelijk gevolg van vruchtwater welke ik al verlies.. hoewel mijn lichaam voor mijn gevoel nog geen directe tekenen geeft van bevelen bleek op de echo te zien dat het vruchtwater af nam, de baby echt zijn weg naar beneden kruipt en dat de placenta helemaal rijp was..

Deze week houden we nog even aan, zodra ik gerommel voel moet ik bellen dan gaan ze strippen om ff sneller op gang te brengen..

Ze komen sowieso eind van de week bij me thuis, zondag.

En vanaf nu hoef ik niet meer naar de praktijk, ze komen nu alles bij me thuis doen, ook wel lekker.

Mochten nu ook strippen, maar gezien je maar 1 keer goed kan strippen is het ook zonde om die poging nu al in te zetten...

We wachten rustig af!
    Heb er een goed gevoel bij... sta achter deze keuze en ben heel benieuwd wat er gaat gebeuren deze week...

Ik moest wel meer over gaan geven aan het rommelen in mijn buik rug etcetera.
    Juist op die momenten even een warme douche pakken en dan slapen, hoe meer rust hoe eerder het op gang komen 't, aldus de vloer.

Tot nu toe zocht ik afleiding zodra ik krampen had..
    Dat gaan we nu even anders aanpakken haha

15. Anne201

Anne201 Fanatiek lid

22 jun 2014
    1.539
    774
    113
    Vrouw
    Proficiat Laura! Idd een flinke baby, lekker genieten nu!

Heb net controle gehad en ze hebben me gestript, ze vond het een goede strip poging. Voelde wel een beetje naar aan pff.
    Heb nu wat bloedverlies maar dat schijnt normaal te zijn. Voelt allemaal een beetje beurs.
    Vliezen reageerde wel goed op de strip poging. Nu maar hopen dat het iets doet 👍!

16. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bedankt iedereen ! Ja ze doet het goed. Toch ligt ze nog wel een aantal dagen nog op de couveuse afdeling. En dan kan ik tevens ook even bijkomen en herstellen van mijn totaalruptuur auw !

Maar ze is echt prachtig met een mega bos haar, we wisten niet wat we zagen hihi

17. vogeltje85

vogeltje85 Fanatiek lid

22 jan 2012
    1.811
    0
    36
    NULL
    NULL
    Bioluun, dag voor de bevalling had ik ook veel harde buiken! Hoop voor jou dat het gaat beginnen.

gefeliciteerd laura! Wat een snelle bevalling!

Hier gaat het goed. Bv begint al een beetje op gang te komen. Jop doet het heel goed. Hij is nog een beetje misselijk.

Succes voor iedereen!

18. Bioluun

Bioluun Fanatiek lid

20 sep 2015
    3.983
    1.639
    113
    Mamiek wat fijn dat je baby zich klaarmaakt. Dat kunnen ze op een gegeven moment toch niet meer uitstellen. Dus ook mooi dat ze al een plan hebben gemaakt en wat een luxe dat ze naar je toe komen. Snap ik wel met jouw lichamelijke problemen. Trek je zoveel mogelijk terug in je baby-bubbel en relax :)

Wij zijn vandaag nog even naar het ziekenhuis geweest. Had een dagje geen kindjes thuis en heb heerlijk gerelaxt. Rond een uur of drie dacht ik: goh, heb de kleine eigenlijk niet zoveel gevoeld vandaag. Daarop ben ik een half uurtje gaan liggen en heb reacties zitten uitlokken (duwen, tikken, etc). Daar kreeg ik wel wat reactie op, maar heel lauwtjes. Dus aangezien ik hier op het forum altijd dames aanspoor hun vk te bellen als ze minder leven voelen, heb ik dat ook maar gedaan. Die wilde me zien dus vl opgehaald van z'n werk en naar de vk. Waarom voelen vrouwen zich toch vaak bezwaard om zoiets he...
    De vk heeft de hartslag gecontroleerd en even vruchtwater gevoeld. Het leek prima, maar gezien mijn termijn toch even doorgestuurd naar het ziekenhuis. Aan de ctg gelegd. Op het moment dat de kleine die banden voelde meldde hij zich weer... ;) Gevolg: prachtige ctg. Vk heeft ook nog een echo gemaakt en ook die was prima. Heb nog veel vruchtwater en de placenta ziet er nog goed uit. Geen zorgen, wel in de gaten houden. Sindsdien heeft de kleine z'n bewegingen even ingehaald :D
    Wat een lieve mensen in het ziekenhuis en wat hadden ze het druk! Heb beloofd niet terug te komen vandaag :)

19. Juneau

Juneau Bekend lid

18 jan 2016
    608
    0
    16
    Bioluun; fijn dat alles goed is! Ik had vorige week hetzelfde.. Voelde weinig beweging, vk gebeld en aan de ctg gelegen en toen ik daar eenmaal lag besloot de kleine ineens volop te bewegen haha. Wel prettig dat ziekenhuizen zo serieus hiermee omgaan (is mijn ervaring althans), dat stukje bezorgdheid is dan toch weggenomen.

20. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    @Bioluun, toen ik in het ziekenhuis extra controle had begon ze ook meteen tegen de ctg banden aan te schoppen. Volgens vk doen ze dat bijna allemaal en zorgt dat ervoor dat vrouwen zich meteen schuldig voelen. Blijkbaar voelen die kleintjes de druk en reageren ze daarop. In het ziekenhuis zijn ze dus alleen maar blij met dat gedrag. Goed dat je hebt gebeld! Hopelijk komt de kleine snel.

Hier verder geen actie. Ik ben alleen gisteren en eergisteren druk geweest(veel gefietst en gelopen) en vanochtend de badkamer gepoetst. Dus ik heb nu ontzettend pijn in mijn bekken. Zo balen, ik wil morgen eigenlijk ook nog de hort op en baal ervan dat mijn lijf niet meewerkt. Gezien de termijn natuurlijk heel normaal, maar ik baal er gewoon van. Straks als de kleine er is kan ik natuurlijk ook niet veel dus wilde even optimaal genieten van het weer.

Deel Deze Pagina