het kan toch bijna niet anders ? of wel

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door rupsje, 10 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    ik wil mezelf niet teveel moed inpraten, maar heb naar mijn idee echt symptomen. we zijn nu 6 maanden aan het proberen en heb de afgelopen 2 maanden een cyclus van 31 dagen gehad.

een week voor mijn NOD wel zere borsten ,maar verder nier en uiteraard gewoon ongesteld geworden.

nu is het naar mijn idee anders en weet er geen raad mee, omdat een vrouwen lichaam best goed toneel kan spelen

ik heb nu :

*hele zere borsten. je kan er amper naar kijken zeg maar
    *heel de dag door van tijd tot tijd steekjes,prikjes, krampjes net boven
    mijn schaambot (nog nooit gehad)
    *wit vocht uit min tepels

vrijdag is mijn NOD

please help en geef jouw mening !

2. mounia

mounia Fanatiek lid

15 aug 2007
    4.194
    35
    48
    Vrouw
    Nederland
    oewww spannend!ben benieuwd naar je uitslag!laten we hopen dat je hartstikke zwanger bent :D

3. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    En...Al getest?

4. rupsje

rupsje Lid

30 aug 2007
    28
    0
    0
    zoals je kunt zien en lezen ben ik.............ZWANGER !

5. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Super meid van harte!
    Geniet ervan!

Liefs Mirre

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Gefeliciteerd !

7. rossette

rossette Lid

15 okt 2007
    7
    0
    0
    hey,

Een vraagje: zijn ondertussen 4 maanden aan het proberen om zwanger te worden. Vorige week dinsdag was volgens mijn biologische klok mijn vruchtbaarste dag, gevolgd door mijn eisprong. Nu gisterenavond had ik een klein beetje bloedverlies (een druppeltje), maar volgens mijn cyclus zal ik pas volgende week dinsdag ongesteld worden. Ik heb altijd een zeer regelmatige cyclus... echt altijd 28 dagen. Kan dit van de innesteling zijn? Of zou ik nu ineens een week te vroeg ongesteld gaan worden?
    Misschien is het wel zover? Ik word gek van al die vragen! Hebben jullie goede raad of advies?

Thanks

8. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Echt goede raad heb ik niet voor je..ja een weekje wachten misschien en dan testen al kan ik me voorstellen dat 1 week in jouw ogen nu wel 1 jaar duurt ;)..Maar vind het wel superspannend voor je en wens je een dikke vette streep!

Liefs Jessy

9. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Proficiat!

10. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Oh ennee..rupsje..van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Liefs Jessy

11. rossette

rossette Lid

15 okt 2007
    7
    0
    0
    Tja, had naar de gyn gebeld en zei dat het nog alle kanten op kon gaan... was ik dus ook niets mee. Zou nog 4 weken duren voor een afspraak. Zolang kan ik helemaal niet meer wachten.Je mag je niet focussen zeggen ze maar ik vind dat nogal moeilijk als je dagelijks tussen 24 kleine snoesjes staat te werken.Ik zal blij zijn als ik iets weet. Proficiat met je zwangerschap rupsje!

Deel Deze Pagina