Gaaf hoor 4 katten. Ik zou er ook nog wel 1 bij willen maar dat vind ik toch wat veel qua verzorging en aandacht (werk 32 uur en mijn man ook). Daarbij is er nu een fijne harmonie in de kattengroep. Maar soms kriebelt het wel hoor!
Ja vier is voor mij ook meer dan genoeg. Je merkt dat ze soms onderling wel even ruzie hebben. Of ze geven jaar even een 'poot op hun kop' als ze volgens een ander iets te dicht bij komen. Ze mogen gewoon in huis, maar gaan meestal overdag naar buiten, in de ren dat vinden ze heerlijk.
Hier een poeze dametje van 3 Huis tuin en keuken x abessijn Hele rustige ik ben er niet poes... Ziet en hoort d'r amper erg jammer. Ze heeft wel haar gekke minuten ongeveer 3x 5 minuten op een dag. Ze is enige poes maar heeft een hondenvriendinnetje Oh ze is tijgertje en heet Lilly Mijn moeder heeft twee raskatten een britse korthaar en een siamees. Erg leuke en lieve dieren allebei zo gek als een deur
Ik heb helaas geen ren of tuin die ik kan afzetten. De witte vind buiten zijn niks (we hadden vroeger wel een ren) die stak der snoet door het luik en snel weer terug. De bonte vond het wel echt leuk om uit te waaien. Ze loslaten buiten vind ik hier geen optie in den haag. Er is zoveel verkeer en ze zijn het niet gewend.
Ik span de kroon haha ik fok met mijn katten heb er dan ook wat meer Lulu: huis, tuin en keuken kat 8 jaar en de mama van het stel heeft er een kat ruzie vliegt zij er tussen. Mowgli: h,t,k kat 6 jaar oude brombeer als hij ietd niet wilt is hij niet zo lief tegen de andere katten ook opend hij zelf deuren ja erg leuk :S Puma: h,t,k 7 jaar een mooie grote zwarte kat hij is de pispaal en wordt vaak weggejaagt door vooral Lulu en dat terwijl hij haar zoon is. Dan de katten waar ik mee fok de perzische langhaar Snuggles een silver shaded (grijs) mijn vriend overal waar ik ben is Snug ook tegenwoordig is hij voornamelijk Shaun zijn vriend Snug is 5 jaar Abigail een golden shaded (oranje/rood) mijn mooie meisje ze is zo lief maar ook een klein trutje abby is 4 jaar Garfield een golden shaded een dwaas hij is allergies voor stof en niest zich dan suf zo grappig en hij ruikt aan alles en hard die kat is gewoon maf garrie is 2 jaar Stitch een mooie licht silver shaded (grijs met heel veel wit) hij is net als garrie een gestoorde dwaas Ik verschoon mijn bakken om de dag niet omdat het stinkt gewoon omdat ik dat fijn vind elke dag kammen we de haren. Hier doen ze het alleen op houtskorrel.
Wij hebben nu 2 katten. Jinx (heilige birmaan) en Guus (Britse langhaar). Vorige jaar is mijn meisje Myca helaas overleden aan acute nierfalen. Ik huil er soms nog om. Ze is maar 4 jaar geworden. Onze katten zijn echt alles voor ons. Jinx is helemaal gek van de auto. Als we naar mijn ouders gaan nemen we heb soms mee. Ook naar de McDrive gaat hij mee. En heel soms, als hij al een tijd niet in de auto heeft gezeten, gaan we een stukje met hem rijden! Beetje geschift zijn we dus wel! Maar alles voor de katjes! Dit zijn Jinx en Guus...
@Mahonnepon, wat een mooie beestjes ! En haha dat jullie met de katten gaan rijden hihi. Wij hebben 2 huis,tuin en keuken poezen... Lara (12 jr) & Liza (10 jr) Lara is een beetje type theemuts, mooi zitten dom kijken. Ze legt haar voorpootjes vaak uitgestrekt over de rand van haar bakje Als we op de bak zitten en de voeten op het salonttafeltje leggen, wil ze altijd op je benen zitten. Altijd op je knieën zodat die lekker doorknakken Liza is eht type grote mond klein hartje. Zij wil na het douche nog wel eens de tegels aflikken en vind het heerlijk om in mijn haar te trappelen (en kwijlen ) Maar haar kan ik echt knuffelen. Soms lijkt ze alsof ze het uitgeschreeuwd van genot.
Wij hadden 2 hele lieve salontijgers (binnenkatten), een van bijna 14 jaar (kater) een eentje van 8 jaar (poes). Die van bijna 14 jaar (ik had hem 13 jaar geleden uit het asiel gehaald), Pebbles, werd een paar weken geleden ernstig ziek. Zeer ernstige obstipatie wat een ontsteking en geperforeerde darm veroorzaakte. Zo zielig. Hij was doodziek en toch nog lief zijn/aanhankelijk zijn en van alles willen doen. Dagelijks met hem naar de dierenarts geweest. Wij wilden hem niet kwijt! Toch was het uiteindelijk voor hem beter om hem in te laten slapen. Hij kon niks meer eten en je zag bij zijn anus een groot gat in zijn darm... VRESELIJK! Wat heb ik gehuild en mijn vriend ook. Het is ook niet niks, een beestje, een binnenkat wat dagelijks op je schoot zit en aandacht zoekt. Wat van alles met je mee heeft gemaakt. We hebben hem 20 juni in laten slapen en daarna meteen naar het dierencrematorium gebracht. Een klein beetje as heb ik in een mooi ashangertje aan mijn ketting hangen en de rest hadden wij in een urn laten doen. Dat hebben wij op een hele mooie plek in een natuurgebied op loopafstand van ons huis uitgestrooid en de urn staat nu bij mijn vriend op zijn nachtkastje. Ik mis hem nog steeds verschrikkelijk. Onze andere kat (Mowgli) heeft hem ook erg gemist, maar is er gelukkig inmiddels aan gewend dat haar maatje er niet meer is. Was ook nog zoiets aandoenlijks. Mijn schoonouders hebben op Aiden gepast toen wij Pebbles wegbrachten naar de dierenarts. Rond het tijdstip dat Pebbles is ingeslapen, heeft Mowgli tegen de muur aangedrukt gezeten met haar koppie omhoog. Alsof ze het wist....
wat een leuk topic wij hebben 5 huis tuin en keuken katten, 1 kater en de rest is allemaal vrouwelijk. Tresure, ( kater ) . 10 jr Misty 7 jr Blacky 4 jr Jeany we denken 5 jr ( aan komen lopen ) En ons oude doosje Kwebbeltje 20 jr We hebben 3 kattenbakken en ik wissel regelmatig van kattenzand.
Heb je even hier hebben we er 7 in totaal 2 dames die dit jaar 4 jaar worden.. Zijn gewoon huis tuin en keuken katten (spikkel en lala ) dan komen er 2 van 3 jaar. ook huis tuin en keuken katten (chico en vlekje) dan 2 van 2 jaar htk katten Mickey en Koetje. en last maar zeker not least nummer 7 knorretje we hadden er nog 1 Garfield maar die is helaas overleden aan een maagverdraaiing nu bijna 2 jaar geleden.. Maar nu hebben we er echt genoeg haha.. Onze lala likt altijd de muren af Chico loopt altijd mee naar de wc, Mickey Ligt heeeel graag in de brokjes bak. Knorretje knort heeeel hard haahha is ook echt mijn vriendje. verder kan ik er ff niet opkomen
Als het echt werkt inderdaad ga ik ook van die schoonloopmatjes halen..wij hebben een paar viezerikken!!!
Wij hebben 3 Sphynxen, naaktkatten! Ze zijn nu alledrie 6 jaar dus we hebben ze al een tijdje. Het zijn echt heerlijke gekke katten.
Wij hebben 2 katten, een zwarte en een lapjespoes! En sinds 2 juli ook een nestje!! Hier even wat foto's! Bekijk bijlage 259494
Hier 3 katten... Alle 3 huistuinkeukenmeiden... 2 Donkere tja btje tussen cyper en schildpad in... De dame van 4 is wel wat donkerder en heeft n btje roestkleurige vlekken... De lichtere dame is bijna 2 en halfkaal.... Als mevrouw stress heeft, gaat ze ruien... En 1 prachtig lapje... Ook bijna 2 en helaas vorige maand aangereden dus sinds 2 weken nog maar 1 oog... Tja gekke dingen... euhmmm... een heel overduidelijk speelkwartier (duurt vaak wel langer dan n kwartier).... De halfkale dame loopt alsof ze Schwarzenegger is (en ze is best iel en klein), rent in bochten (ze slingert) en moet altijd mekkeren... De oudste is wat bangig (was veel erger), maar tegenwoordig begint ze aardig op n schootkat te lijken... t Lapje is heel speels, maar als ze bij je komt zitten kunnen de buren haar bijna horen spinnen... We hebben hier n kattenbak in de tuin staan, elke dag scheppen en 1 keer in de week helemaal schoonmaken... Binnen is dat ding hier geen succes, want de halfkale meid graaft al t grid naar buiten...