En nog een fotootje: Mocht er iemand tevens interesse hebben in een van de poesjes, dan hoor ik het graag! PS: ze zijn op 2 juli geboren. Bekijk bijlage 259497
Ik heb ook een schoonnloopmatje voor de kattenbak, maar hier helpt het niet. Mijn katten presteren het nog de hele hal te versieren met korrels (en eventueel de trap plus rest van het huis, dagelijks stofzuigen dus) Ik ga nu overstappen op houtkorrel (dit gebruik ik voor onze nieuwe kitten ook en dit lijkt bij de kitten beter te werken) hopelijk gaat het dan beter!
Dit is dus onze nieuwste aanwinst (altijd gezegd we houden het bij twee, maar ik zag dit mooie rode katertje en we waren gelijk verkocht) Hij heet Joris!
Dit zijn Sander en Loes, broer en zus en drie jaar oud. Heerlijk leuke, lieve katten! (Sander is de grijze en Loes die met de mooie kleurtjes in de kinderstoel, haha) Sander is een rustige kat die het heerlijk vind om geaaid te worden en ligt ook graag naast me. Loes is een kletskous, als je haar aanraakt dan maakt ze geluidjes en ze praat ook terug Joris is trouwens ongeveer 9 weken oud, snap niet hoe de foto op zijn kop komt, dus als iemand een suggestie heeft
Wij hebben een vuilnisbakkie. Waarschijnlijk is zijn vader een maine coone of een noorse boskat geweest. Hij is nu 8 jaar oud en wel een kat met een gebruiksaanwijzing. Naar ons is hij meestal wel erg lief maar ben blij dat het geen schootkat is met z'n 9 kilo.
Oooo *SMELT* die lieve kleine kittens. Heerlijke kleine knuffel pluizebolletjes. Maar ons poezengezinnetje is al compleet.
Hier onze black smoke en black tabby, kijken bij t aquarium. Vriendlief was bezig met nieuwe vissen... En dat is heel erg interessant! Bekijk bijlage 259529
onze oudste is 11, merel onze heilige birmaan. Is de koningin hier in huis, schreeuwt continu om eten, wil pootjes niet nat hebben, wil niet op schoot... daarna komt shannah onze balinees ze is 10, net een hond, heel trouw en aanhankelijk. en als laatste bob, onze siammees, hij is bijna 3. vreet echt alles, van macaroni, tot chips. echt een jager, komt regelmatig met muizen en vogels aan. gek op de kleintjes, ligt continu bij ze...
Lijkt me vreselijk een huisdier te moeten missen. Toen ik jonger was hadden we een hond, is toen ook overleden, maar ik was super verdrietig. Moet er niet aan denken mijn lieve katjes te missen. Dit is m van dichtbij: Bekijk bijlage 259533 Tis ook echt een lieverdje. Het is dat ie er uit ziet als een kat, anders is het net een (schoot)hondje.
Ik zal vanaaf foto's posten, dan is de laptop weer thuis! Flowerpower..precies tzelfde! En die pluisjes aan zijn oren! Sweeeeet!!!
Dit zijn onze 2 rode (ex) katers we hadden nog een lapje maar die is helaas aangereden en overleden De linker kat is Kimba en hij is een jaartje of 7 de rechter is Milo en hij is 3 jaar
Wij hebben 4 huis-tuin-keuken katten.. cypers vrouwtje (bijna 4 jaar), schildpad vrouwtje (bijna 4 jaar), zwarte ex-kater (3 jaar) en rode ex-kater (3 jaar).. Vrouwtjes zijn zusjes en mannetjes zijn broertjes.. Super lieve beestjes, met allemaal een eigen karakter.. En ze kunnen geen van allen fatsoenlijk mauwen.. Schildpad vrouwtje klinkt soms net als een eendje hihi.. Heb 2 kattenbakken in huis staan die alleen gebruikt worden als het buiten slecht weer is Ohja door de rode worden ze ook gebruikt om in te slapen.. Ik heb er gewoon zaagsel in, dat spul wat je ook in de cavia/konijen kooi doet.. Dit omdat ik ook cavia's heb en ik de bakken om de dag helemaal schoonmaak ivm. de hond die anders bon-bonnetjes gaat zoeken in de bakken Voor foto's, kijk maar ff in mijn fotoalbum..
Wat een leuke foto's allemaal! Wij hebben ook een huis-tuin-keuken kat, een mannetje van bijna 4, helemaal pikzwart. Veel van de grappige dingen die ik hier lees, herken ik ook bij die van ons Maar hier nog een paar typische dingen van onze kater: - hij slaapt graag bij je in bed, het liefst onder de deken tegen je buik aan - als je thuis komt ligt hij altijd bij de deur op je te wachten, languit op zijn rug zodat je zijn buik kunt aaien - hij drinkt water het liefst direct uit de kraan of uit een glas water dat op tafel staat Ik heb ook zo'n schoonloopmatje, helpt wel een beetje, maar ik vind ook nog altijd korrels er omheen hoor. Hoe doen jullie dat trouwens als jullie met vakantie gaan? Die van ons gaat naar zo'n kattenhotel, maar hij raakt enorm gestrest zodra hij in een andere omgeving is. Maar hem thuis laten en iemand langs laten komen om eten te geven en zo werkt ook niet, want dan breekt hij de tent af
Mijn ouders komen inderdaad ook langs. Of we vragen onze schoonmaakster als mijn ouders tegelijk met ons vakantie hebben. Wij kunnen hem namelijk het beste thuis laten. Hij kan helaas niet samen met de kat van mijn ouders. En in een pension zou ook een ramp zijn voor hem dus zolang het niet hoeft laat ik hem liever thuis.
Als we op vakantie zijn (nooit langer dan 2 weken) komt mijn schoonmoeder 1 á 2 keer per dag om voor de poezels en caviatjes te zorgen en de hond gaat bij hun uit logeren..