Hier hebben wij 3 katten, afgelopen maandag hebben we namelijk de oudste moeten laten inslapen Dus we zijn nog een beetje uit ons doen. Dit zijn ze: Mr. Jingles (Heilige Banaan) Layla (Somali) Nero (HTK die is komen aan lopen) Er vroeg iemand naar het borstelen, ik heb vandaag de Furminator voor lang en voor kort haar besteld als die borstels half zo goed werken als op youtube.. brengen ze hun geld wel op! Ow heb ze via MP gekocht (nieuw) zijn ze de helft goedkoper!
Ik neem aan dat Mr. Jingles een heilige Birmaan is? Birmanen hebben meer half lang haar toch? Ik ben benieuwd naar die borstels. Hier is het kammen altijd een probleem maar door zijn vacht moet het wel. Onze kat heeft lang haar. De haren op zijn buik krullen een beetje als het te lang niet gekamd is. Daarna gaan ze dus in de knoop en is het eigenlijk niet meer te doen en pakken we vaak de schaar.
Wij hebben deze kater Wat een mooie katten/poezen komen er voorbij! Hier vaak de grootste lol met de kat
Wat leuk!!!!!!!! Wij hebben een kat en een poes, Spip en Catoo! Het zijn beide asielkatten en onwijs lief! Voor ons en onze kindjes maar (meestal ) ook voor elkaar!! Ze zijn nu allebei ongeveer drie jaar. Zal ook even fotos spammen, 't kleintje is Spip(ons heertje) en die potige is Catoo(ze is echt twee keer zo groot en breed als Spip). Spip is heel fanatiek in het buitenspelen, supertrouw aan ons en loopt mee met ons met de container aan de weg zetten en bewaakt echt de boel. Catoo neemt de moeite niet om verder te gaan dan onze tuin(daar wordt je moe van..) en ligt het gros van de dag te slapen.
Oh ja, onze Zoë laat zich graag kammen, vind ze heerlijk . Super makkelijk dus, en nooit knoopjes in de vacht
Die borstel is GE-WEL-DIG!! Ik heb mijn kat in tweeën gedeeld zeg maar, zo'n bos haar kwam er af!! Ik ben er lyrisch over, heb geen haaroverlast meer op m'n bank..
Mijn moeder heeft vandaag een grote schoonmaak gehouden in mijn huis! Kon het allemaal niet meer zelf.. De katjes gingen naar buiten in een grote bench. De witte vond het allemaal wel prima maar de bonte heeft steeds IN de kattenbak gelegen! Lekker fris chris haha.