Wat vergeten jullie altijd?

Discussion in 'De lounge' started by Sharon20, Dec 23, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

Feb 19, 2008
    3,365
    0
    36
    essen
    ik vergeet ALTIJD de vaatwasser aan te zetten!
    ik wil hem altijd savonds voor we naar bed gaan aanzetten omdat wij met een dag en een nacht tarief werken en snachts is alles veel goedkoper.
    dan doe ik rond 8uur (als ik jamie zijn papfles in de vaatwasser zet) al een vaatwastablet erin en alles en zet ik hem zo dat ik alleen nog maar op "start" moet drukken....
    en sochtends om 7u kom ik erachter dat ik dat weer maar eens vergeten ben!

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

Jun 7, 2008
    1,037
    0
    0
    friesland
    je kan beter vragen wat vergeet ik niet hahah.. :D

3. Linda86

Linda86 VIP lid

Nou idd, ik vergeet ook altijd heel veel. Vooral waar ik spullen (sleutel, mobiel, pinpas, ed.) heb gelaten.

4. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

ik vergeet heel vaak verjaardagskaarten te sturen....

5. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

kerstkaarten op de brievenbus te doen ( dit jaar wel gelukt aleen de 2 die ik vergeten ben moeten dus nog)

verder val het wel mee eigenlijk

6. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Wat ik moet halen! Als ik thuis ben, bedenk ik van alles wat ik moet halen in de stad. Als ik er eenmaal ben, is alles foetsie uit mijn geheugen! Opschrijven zou je dan zeggen. Doe ik ook, waarna ik 9 van de 10 keer de lijst vergeet in mijn tas te doen! Hhahahahhaa!

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

Jan 9, 2007
    8,722
    628
    113
    eehh....weet ik niet meer..... vergeten!

8. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Whaha dit heb ik dus ook. Zelfs als ik het lijstje mee heb vergeet ik nog de helft. Echt heel erg.

9. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    1,449
    0
    0
    Uuhhhhhh

10. Aura

Aura Niet meer actief

Ik vergeet heel vaak mijn sleutels als ik de honden ga uitlaten en dan moet ik mijn man bellen om de deur open te komen doen van zijn werk (schaam schaam) is zeker al wel 15x gebeurd....

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

Sep 27, 2009
    2,125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    ik vergeet constant waar mijn ov pas is.. mijn man wordt er knetter van ,,willen we weg gaan uuuu waar is mijn pasje nouuuu

iihiihih

12. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,069
    3,862
    113
    Ik heb vaak was in de wasmachine gegooid en halverwege het programma, kom ik nog allerlei dingen tegen die ook mee hadden gemoeten. Ik vergeet altijd wel iets wat er bij had gemoeten.

13. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Oohh jaaa! Dat heb ik ook zo vaak! Om gek van te worden!

14. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

Sep 13, 2006
    1,168
    0
    0
    zeeland
    ik vergeet vaak de bakken buiten te zetten,en dan vooral de groene.

de grijze doet mijn vriend meestal voordat hij gaat werken.

maar hij vergeet ze dus weer naar binnen te halen.

soms staan ze 3 dagen later nog buiten aan het begin van de straat.

15. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Oh ja, en wat dacht je van de sleutels op de deur vergeten? Mijn man controleert soms de deur nadat ik binnen ben gekomen. Vooral als ik boodschappen binnen moet zetten ofzo, dan laat ik de sleutel er even opzitten voor het geval de deur dichtvalt. En als ik klaarben, doe ik dus gewoon de deur dicht met de sleutel er nog aan.. :(

16. tupp

tupp VIP lid

Jun 13, 2009
    22,825
    19,152
    113
    Female
    lerares basisonderwijs
    Ik vergeet altijd één of twee boodschappen en mijn huissleutels, fietssleutels, horloge, mobiele telefoon, zonnebril, portemonnee, autopapieren, stofzuigen, was ophangen, tas opruimen, ’s ochtends het slaapkamerraam dichtdoen, ’s nachts de voordeur op slot draaien, naar de tandarts gaan, verjaardagskaarten versturen, foliumzuurpil slikken, waar ik het parkeerkaartje heb gelaten, …
    Enzovoorts, enzovoorts, enzovoorts.

Gelukkig heb ik een man die mij een heleboel dingen helpt herinneren. Oh ja, mijn beste vriendin draagt ook altijd een steentje bij als we samen op pad zijn.

17. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

Jul 2, 2008
    3,253
    16
    38
    Brabant
    Ik vergeet het altijd als ik een brief moet posten, meestal gaat de brief weer gezellig mee terug naar huis! Ik loop gewoon de brievenbus voorbij:p

18. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Wij vergeten (bijna) altijd om de avond tevoren vlees uit de vriezer te halen.... En dan tegen etenstijd is het oooh shit... weer vergeten vlees klaar te leggen gisteren!!

19. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

Mar 17, 2006
    4,738
    0
    36
    Ik vergeet heel veel dingen.. elke dag vergeet ik wel iets.

Vanmorgen het toppunt.. had ik koffie gemaakt zonder mok.. Lekker knoeiboeltje word dat.

20. msroxy

msroxy Fanatiek lid

Dec 12, 2007
    1,040
    0
    0
    Ik vergeet altijd belangrijke dingen als ik een weekendje weg ga of op vakantie ga. Zo heb ik al héél vaak mijn kussen niet bijgehad, of mijn tandenborstel, pyama en toen ik met vriendinnen ging kamperen kon ik een week op de grond zitten omdat ik een stoeltje was vergeten. Ik had ook geen kussen bij en mijn tandenborstel en haarborstel was ik ook vergeten. Daarna gingen we met de motor een weekend weg. ik had alles opgeschreven en driedubbel gechekt of het in mijn koffertje zat. Komen we in luxemburg op de camping aan.... was ik mijn hele koffer vergeten!

Share This Page