Ik zou het gewoon brengen. Vinden ze vast erg leuk. Ik heb nog niks gekregen (donderdag) en manlief wel al. snoepjes lemoncake knoflookcrackers hele leuke soepkommen chips sapje usbstick wijn en nog wat leuke dingen. Daarnaast nog een speciale zaklamp (weet niet precies) met een batterijen geval, (ook speciaal) hahaha. Ik zag trouwens op de eerste pagina iets over een mee-neem-bare regenjas. Is een regenjas niet altijd meeneembaar???
Ik heb een iris check van 70 euro gekregen. En een sla pakket waar in zat * Een stenen sla schaal * twee stenen sla lepels. * slapakketje met croutons * sla receptenboekje * appel kaneelkoekjes * doosje thee * marsmellows * cd * kleine olijfolietjes in verschillende smaken * shoco mint chips * kaas soesjes * kruidenzakje Dat was het wel ongeveer. Mijn man krijgt vrijdag zijn pakket. Het is zo leuk uit te pakken
Wat is een meeneembare regenjas?Die kun je toch altijd meenemen ? Ik werk ook niet ,maar manlief kreeg dit jaar 2 biosbonnen.Wat al vooruitgang is tov vorig jaar...toen mocht ie kiezen naar welk goed doel zijn kerstkado werd gestort
In mijn pakket zit..: - Picknick-set - Fleece-deken - Thee - Nootjes - Chocolade - Kerststol - Sapje - Jam - Rozijnen - VVV-bonnen
In mijn pakket zit: - broodrooster - houten dienblad met recepten erop - paraplu - peper en zoutstel - 2 stenen schaaltjes - fles wijn - fles mineraalwater - pannenkoekenmix - tutti fruti - geraspte kaas - lang houdbare melk - blikje groente - vanille suiker
Wij hebben nog niets gehad.... Maar ik ben altijd wel erg benieuwd! Ik ben ook nog parttime zelfstand ondernemer en ik heb mijn klantjes een presentje meegegeven! Een handwarmer in de vorm van een kerst sok/boom/rendiertje... erg geinig en goed ontvangen!
Ik heb VVV bonnen gekregen t.w.v. EUR 60,00 Mijn werkgever wordt steeds gieriger, vorig jaar kreeg ik EUR 100,- aan bonnen..
Van de baas nog niets maar weet al dat dat 75 euro irischeque (heb ze zelf moeten kopen haha)word en een maand extra als bonus. Wel al veel flessen wijn en champagne van klanten. En 1 klant had speciaal voor mij een luchtje gekocht omdat ie weet dat ik niet drink. Vond het zo persoonlijk en attent.
Ik heb gisteren mijn pakket gehad. MIjn vriend krijgt geen kerstpakket. 2 champagneglazen champagne 4 kommetjes boodschappenmandje toastjes sultana droste chocolade chips en nog meer slikkerij wel een leuk pakket en ik vind het toch wel een blijk van waardering, altijd fijn om toch iets te krijgen
Ik mag hem morgen halen (zit nog in mijn verlof). Het is iets van chapeaukado, dna kan je zelf wat uitzoeken en een bioscoopbon! Ben ik blij mee!! Mn man mocht ook zelf wat uitzoeken op internet, en die heeft een pakket voor mij uitgezocht, omdat het zo'n bijzonder jaar was!!! Lief he! Kwam ie gister mee aan. Allemaal lekkere douchespullen, bodylotion, wijn, chocola! Al zat er nix in, het idee dat hij voor zijn kerstpakket iets voor mij kiest!!
nou manlief heeft hem ook gekregen.. het was een vlees pakket een grote braadpan rollade zeeuws spek spekkies rookworst grill worst indonesisch gehakt boeren met worst kaas grill worst pakje croma vlees kruiden en de beruchte witte wijn ook krijg hij altijd 250 euro bonus dus ik ben helemaal blij!!
3 kaarsen op een vierkante plateau 4in1 houten spel (schaak,backgammon enz) voor vakantie slagroomspuit koffie thee choco pastilles van droste (veel te lekker..) ananasstukjes pizzabroodjesgummibeertjes roomboterstaaf wijn toastjes appelsap camembert wafeltjes pepermuntjes pinda mix voor chocotaart rvs schalen met deksel 2 stuks dus hier een erg bruikbaar pakket dit jaar
Goed nadenken hoor: Ik - Hemapakket. -Zwarte gevlochten mand -witte handdoek -doucheschuim en bodybutter -metworstjes -rose -kerstschuimpjes -chocolade kerstkransjes -rijstzoutjes -rijstwafeltjes -aioli -stroopwafels in een blik. Vriendlief een superdeboer pakket. -6flesjes heineken -zuidafrikaanse witte wijn -2 rookworsten -haring in tomatensaus -tonijn -boerenmetworst -jus d'orange -fruitcocktail -cheese union chips -stroopwafels -3 pakken koekjes -toastjes -gomballen -chili concarne mix -kitkat -kaasstengels -bokworsten -goulashsoep -bruine bonen -stamppot boek En als ik nog iets ben vergeten..... hahahahaha
ik heb vandaag mijn kerstpakket gekregen. Inhoud: Fondueset chocolade om te fonduen olijven toastjes franse kaas aardbeien in blik voor fondue bakje pinda's 2 kleine flesjes wijn, witte en rode zak marshmallows best leuk moet ik zeggen, heb nog nooit gefonduet, moeten we toch maar gaan doen nu.
Nou hier valt het echt tegen vind ik: we mogen dan wel zelf iets uitkiezen op internet maar er zit niet echt iets interessants bij . Wat ga ik nu kiezen
Wij hebben een blauwe pluim gekregen, je kunt op internet een 'belevenis' uitzoeken. Dingen als uitstapje dierentuin, schoonheidsbehandeling, etentje etc. Ik kan er wel iets leuks tussen vinden erg leuk!
een zilverenschaal, 2 zilveren bollen voor waxinelichtje, waxinelichtjes, zilveren spaarpot olifant, vorraadpot met zilveren colaparels, bladcadeau en kerst theedoeken... een geslaagd kerstpakket