Wij kregen vandaag ons kerstpakket. Inhoud: - digitaal fotolijstje - fles wijn - chips - paté - vruchtensap - tomatensoep - soepstengels
kerstpakket van mijn vriend.. - slagroom -chocomel -noga chocolade - roombrie -toastjes -grote fles bier -borrelnootjes. - zouten stengels. -bakje dropjes. -kookboek -vuurkorf (zo'n grote voor in de tuin) - grote mokken -koekjes volgens mij was t da wel.. best wel veel eigenlijk.. morgen ga ik de mijne halen ben benieuwd..
ik werk niet maar vriend wel. hij krijgt ze dinsdag tijdens een etentje, maar wat wel erg leuk is, hij werkt voor een groot bedrijf dat is ondergesplitst in een hoop accounts waar hij leiding over geeft. dus hij krijgt 6 kertspakketten! weet niet wat het allemaal is, maar hij moest voor twee van die accounts zelf gaan bestellen, dus we krijgen sowieso een nieuwe electrische tandenborstel en een badkamersetje met allerlei peelings enzo er gaan ook geruchten dat we gezinspassen voor de sportschool krijgen dus dat zou ook leuk zijn.. nog even wachten tot dinsdag.
Ik krijg niks, mijn man wel: geitenkaas camembert fles wijn fles champagne doos belgische gevulde chocola zak snoep droge worst pot jam kaasschaaf kaas gedroogde vruchten in rum (ofzo) echte boter cranberrypate pot augurken/zilveruitjes mosterd kerststolletje 500 euro en natuurlijk een gezellig etentje met aanhang en kinderen
Ik krijg geen kerstpakket, ben al blij dat ik m'n baan nog heb. Op ons hoofdkantoor in Dld zijn al velen ontslagen en de rest is allemaal verplicht een dag minder gaan werken en ook wij moeten inleveren. Dus kerstpakketten of bonussen...nee dat gaat niet gebeuren
Mannetje kwam gisteren thuis mét: Boodschappenkrat ovenschaal pasta spullen grenadine jam bonbons wijn ovenschotel-kookboek olijven toastjes olijfolie waardecheck centerparcs twv 175,- Maar ik heb al gezien dat het lastig is om iets te boeken hahaha! Nu dus de kelderkast opruimen om alles kwijt te kunnen
Bij mij vriend op het werk kwam een maand geleden het bericht dat er vanwege de crisis bezuinigd werd en er dus geen kerstpakketten waren dit jaar. Ik had niks verwacht omdat ik via een uitzendbureau werk, maar dinsdag stond er een enorme doos op mijn bureau!! Zaten ontzettend veel lekkere dingetjes in, o.a. een gote doos bonbons, beschuit, pate, 2 soorten koekjes, toastjes, spekkies, reep chocolade, thee, koffie, 2 soorten koekjes, 2 flessen sap, enz enz enz... toch best leuk!!!
Wow, ik vind dat er best mooie kerstpakketten bij zitten hoor. je hoort zoveel dat bedrijven het hebben afgeschaft dus vind het al heel wat als je wat krijgt. Wij mogen iets op het net uitzoeken. Weet nog niet wat want heb lekker vakantie!
In de mijne: - Afbakbroodjes - Boter - Kleine kuipjes pasta, stroop, pindakaas, honing - Sinaasappelsap - Chips - Kruidenboterstokbrood - JillZ - Bier - Kerstkransjes - Roomboteramandelkrans - Chocolade truffels - Pasteitjes - Ragout - Mix om cake te bakken - Cake - Taco's - Salsa saus - Setje voor in bad met olie etc. - En nog wat dingetjes die ik vergeten ben Een echt ouderwets kerstpakket met nuttige dingen dus . -
Toch wel nog een kerstpakket.... een Irisbon van 15 euro. Geen probleem, want ik ben vega en kan niet zoveel met de runderbouillon, de zalmrolletjes, enz. Nu kan ik er een mooi boek van kopen. Sowieso ben ik wel erg blij met die pakketten, maar ze mogen dit jaar van mij ook naar een goed doel of naar de voedselbank.... er zijn genoeg mensen die niet eens werk hebben en die het goed kunnen gebruiken. Ik heb het niet echt nodig.
HELEMAAL NIKS GEKREGEN....normaal wel elk jaar maar we zouden 7.50 euro extra krijgen deze maand nou jippie
volgens mij werk ik bij het gierigste bedrijf van nederland haha. wel werken bij kerst en oudjaar (miss ook bij jaar wisseling) en geen kerstpakket, kerstborrel, bonus...etc wat een $%^& zeg
Ik heb voor een leuk bedrag aan vvv bonnen gekregen... Vriend idem en daarnaast nog een out-door pakket met: - spekkies - minimarsjes - fles sap - marmelade - soepstengels - blik soep - worst - chips - toastjes - wijn en bier - pepermuntjes - vergeet vast nog wat.. - 2 handdoeken - weekend tas en bijpassende toilettas..
Een Bol.com bon, mijn man kreeg een code waarmee je op een site zelf spullen kon bestellen voor een bepaald aantal punten. Wel makkelijk, want meestal kregen we daar zo'n pakket met zo'n thema waar je helemaal niets mee deed.
Oh dan ben ik toch wel erg blij met ons kerstpakket! Naja ons, die van mijn vriend Hij heeft een 13e en 14e maand gekregen. Ideaal. Kunnen we lekker zelf iets van kopen, iets wat we echt willen hebben of nodig hebben.
hmmm..hier helaas twee hele lelijke waxinelichtjeshouders die zo uit het bejaardentehuis lijken te komen.. vroeger kregen wij ook iris bonnen twv 35 euro en daar was altijd zo verschrikkelijk blij mee..maar ja, dit jaar dus helaas niet..
wat een verschil zit er in paketten he? wij krijgen ieder jaar vvv cheques ter waarde van 70 euro...echt gigantisch bedrag vind ik.. manlief kreeg dit jaar de keuze uit een aantal dingen, hij heeft gekozen voor een elektrische tandenborstel...oude was net kapot... wij zijn behoorlijk verwend vind ik zelf...verder ook allebei nog een kerstbonus, beide bijna een extra maandsalaris... goede secundaire arbeidsvoorwaarden!