Manlief heeft zijn kerstpakket al gehad ik nog niet, hij heeft het zelfde gehad als vorig jaar een rituals pakket echt heerlijk, we zijn er allebei verslaafd aan! -handzeep -afwasmiddel -handlotion -bacteriële handgel -thee -keuken handdoek -theedoek -gastenhandoekje voor de handzeep, afwasmiddel en de lotion heeft rituals zo'n leuk plankje gemaakt helaas zat ie er dan weer niet bij (staat net wat netter in de keuken) dus die ga ik zelf nog maar even halen. Had vorige week ook al de oliebrander gekocht zoo lekker!! Zelf krijg ik me kerstpakket aankomende week vaak is dat gewoon een goed gevulde envelop kan ik zelf wat leuks kopen!
Nou dan heeft mijn vriend het dus ook wel getroffen. Een 13e maand als kerstbonus en de 14e maand was het 'kerstpakket'. Als ik hier andere pakketten lees dan ben ik toch erg blij met wat wij hebben gekregen. Ik zou echt niet weten wat ik zou moeten met een doos vol raar eten en andere frutsels. Zonde van je geld als werkgever, de helft wordt toch pas jaren later weer uit de kelder gevist en uiteindelijk weggegooid. Dan kun je inderdaad nog beter een leuke waardecheque geven of gewoon geld.
Ja zeg, leuke ideeën.. Ik mag mijn kerstpakket uitzoeken uit een boekje twv 35euro. Wordt denk ik een rituals pakketje
Ik had ook een leuk pakket, zaten allemaal lekkere dingen in (gewoon dingen die bijna iedereen wel lust en gebruikt), en nog een washandje, handdoek en grote fles badschuim. Ja ik was tevreden. Ik heb alleen de ragout en pasteibakjes weggegeven want dat eten wij toch niet, en een pak chocola heb ik in de kantine gezet (ik lust het niet en vriend eet het toch bijna nooit).
Hier ook een geweldig pakket. Had het idee dat er dit jaar ook veel echt leuke pakketten waren, voor redelijk fatsoenlijke prijzen? Normaal doe ik het op mijn werk, maar dan vond ik al die standaard pakketten echt verschrikkelijk. Man had een pakket met o.a.: Twee kandelaars Kaarsen Een glazen schaal met geinige waxinelichtglaasjes (echt best mooi) Wijn Allerlei bonbons, thee, koffie Een koekjestrommel Een schaaltje met een schaaltje er boven op een stokje (hoe noem je zoiets...) Een fotolijstje In mijn pakket zat: Een erg mooie rood / grijs / paarse plaid Cappuccino Chocola Wijn En nog wat dingetjes. Was echt een leuk en mooi pakket om uit te pakken
Hier een oranje pluim, 2 flessen wijn en een kerststol van de echte bakk, aardig verwend dus.............
Een kerstpakket met alleen maar lekkere dingen. o.a, douchegel, chocola, spekjes, thee, koffie, kerstkoekjes, kerstchocolaatjes, enz enz. Ik vind de Hollandse paketten ook erg leuk!
Jaaaa heb hem binnen! zit in: - Pinda's - zak Lays chips - party chippies ofzoiets - chocolade dingen.. - marsmellows - stomp kaars - groot windlicht - dropjes - crackers - roombrie heb het gevoel dat ik iets vergeet.. maarja wat?!
Wij hebben tot nu toe: * een rollade en een fles kruidenbitter ( van zakenrelatie) * een leuke film op DVD en een zak popcorn (van zakenrelatie) * Iris bon van 20 euro, een kerststol en een klein kerststalletje (van de kerk omdat we daar vrijwilligerswerk doen) * pakket van man: - Leuke rieten mand - potje mosterd - potje jam - pak toastjes - fles rode wijn - fles bronwater - 2 zakken snoep - zakje Japanse mix - zak chips - blikje knakworsten - blikje tonijn en nog wat dingen, ik weet niet alles meer. Ik krijg mijn pakket vanavond bij het kerstdiner. En ik krijg een eindejaarsuitkering (gelijk aan 13e maand). Dus we zijn weer erg verwend. Ik vind de pakketten die we krijgen altijd leuk, ongeacht wat er in zit, ik vind het al leuk dat werkgevers de moeite doen een leuk pakket uit te zoeken.
Ik zit in mijn zwangerschapsverlof en kan mijn kerstpakket dit jaar dus op mijn buik schrijven denk ik. Heb nog niets gehoord van mijn werk......
Lara, als jij de rest vh jaar hebt gewerkt, heb je er gewoon recht op hoor! tenminste bij ons is dat wel zo..
Hier een Fair Trade pakket met: fles rode wijn zak pepermuntbollen zak gedroogd fruit tapenade chocolade Italiaans broodje blik ananas pak vruchtensap chocolade vingers een mooi boek over scholieren uit Nederland en Brazilië Kreeg 2 van deze pakketten, omdat ik op 2 scholen lesgeef Verder een eindejaarsuitkering. Word dus gruwelijk verwend weer
Even kijken of ik nog alles weet : - Salade schaal met bijpassend opschep bestek - Salade bordjes - Salade Kit - Receptenboek salades - Springtouw - Fles witte wijn - Fles bronwater - Kleurboek voor eventueel de kinderen - Potloden - Boekje wandelen en fietsen in nederland - Ciabatta brood - Olijven - Kruiden voor knoflook of kruidenboter - Peper en zout molen - Zongedroogde tomaten - Tafelkleedjes (van die kleedjes om je bord op te zetten zeg maar) - Servetten - Sport handdoek En ehummm dat was het geloof ik? Vond het best een mooi pakket Mijn vriend had een nederlands pakket (werkt bij een klein bedrijf dus niet vergelijk baar met het bedrijf waar ik werk ): - Kaas - Chocolade melk - Tulpen bol - Rookworst - Slagroom - Zuurkool
Ik zie trouwens dat sommige mensen "klagen" over hun kerstpakket.... Misschien zit er niet iets in wat je graag gezien zou hebben maar het gaat toch om het idee?? Om het gebaar dat je werkgever toch aan zijn werknemers denkt? Er zijn namelijk genoeg bedrijven waar men helemaal niks krijgt!
Hier zaten de 'standaard'dingetjes erin. Sommige artikelen hebben we gehouden, het meeste hebben we weggegeven aan een inzamelingsactie voor voedselpakketten voor Roemenië.
ook ik heb mijn kerspakketje binnen er zit in: een hele lekkere zachte badjas (aan mijn vriend gegeven want ik heb er al 1) cremmetjes van rituals fles wijn een of andere pathe toastjes snoep een soort kleine scrabble spel tomaten soep van die gekrulde past slierten en nog wat van dat soort dingetjes weet het ff niet meer
waar wij afgelopen jaren nog douglasbonnen twv 100 euro kregen, gourmettensetten met bijbehorend vers voedsel of overvolle kerstpakketten met wat leuke extra's moeten we het deze keer doen met 1 pakket : Nordland waterkoker Nordland broodrooster die waterkoker is levensgevaarlijk!!! buitenkant is van aluminium wat gloeiend heet wordt omdat er geen thermisch tussenstuk is geplaatst Broodrooster: WAT MOET IK ERMEE???????????? dan heb ik nog liever een tosti-ijzer, of een blik ragout met ragoutcupjes Daarbij... Nordland staat bekend om zijn brandgevaarlijkheid en kortsluiting-veroorzaker.............