Is dat een landelijke inzamelingsactie? Waar kan ik dat vinden? Ik zou nml. wel graag mee willen doen.
wij geven die twee dingen weg. had liever voedsel gehad dan zoiets. en wbt de crisis..... laat ze die pakketten in hun .... stoppen en zorgen dat hun medewerkers veilig kunnen werken van dat geld wat nu niet het geval is. wat dat betreft had ik nog veel liever helemaal niets gehad.....
Vriendlief heeft die van hem vandaag gehad. - een pastapan van relance, vriend heeft het opgezocht op internet haha twv 120 euro vonden we toch wel gul nu met de crises. - een italiaans kookboek -pasta -pastasaus -een fles bubbels -mashmallows, de kleine geniet er met volle teugen van -kaaskruiden? -italiaanse kruiden -olijfolie - en een lekkere ronde kerstol? k weet nie meer hoe het heet er zit amandelspijs in.
Ik ben echt wel blij dat ik een kerstpakket krijg en waardeer dat. Alleen dit keer had het pakket alleen enkele bordjes met raar print, een lange schaal voor stokbrood en snijplank e.d. En ik begrijp niet dat er mensen zijn die dit er in stoppen. Want ik ken niemand die dit gebruiken kan. En dat vind ik gewoon echt zonde! Doe desnoods een bon of voucher. Tis niet dat ik het niet waardeer, doe ik wel, sommige mensen krijgen geen kerstpakket, maar dit jaar vind ik het echt zonde. (ps. ik heb niet ieders reactie gelezen alleen laatste pagina) Pina /
nee dit is pas lachen...... vandaag een mail door de grote vraag om het gezelligheidspakket kan deze helaas niet voor de kerst geleverd worden(keuze kerstpakket) u krijgt nog bericht van ons
Een bli(j)k van waardering: een blik met een cadeaubon en een tijdschriftenbon en een leuk boekje. Ik ben tevreden
Hier was het een soort van kado-bon en kon je via een boek en internet zelf een kado uitzoeken. Ik heb 1 dvd Tinkellbel gekozen en een babyvoorleesboek en nog wat kleine boekjes. Ik ben helemaal tevreden dus.
Een cadeaubon van 20 E van de Bijenkorf. ik heb er een mooi kookboek van gekocht. Ik had eerlijk gezegd niks verwacht maar de cadeaubon kwam met de post! Toch wel leuk.
Ik heb voor mijn vrijwilligerswerk een cadeaubon voor de wereldwinkel gekregen. Onverwacht, maar erg leuk vond ik zelf
Deze actie werd hier bij de Albert Heijn in Katwijk ZH gehouden. Wellicht kan je wat afgeven bij een voedselbank, of gewoon aan een straatkrantverkoper!
Mijn vriend heeft een groot kerstpakket gekregen, met paella pan, sangria, glazen een sangriakan, paella rijst, olijven en nog meer andere dingen erin gekregen. Was echt een leuk kerstpakket. Hij kreeg ook nog een kerstbonus van 250,-- extra gestort. Ik heb een cadeaupasje van de v&d gekregen, erg leuk! Kan ik hem uitgeven aan mijn BLOND Amsterdam verslaving. Erg leuk, zeker ook gezien er veel vrienden zijn die helemaal niets krijgen door de recessie.
Nou gister dan ook ons laatste en tevens mijn pakket gekregen. Was een tapas pakket. Erg leuk: * tapas schaall met prikkertjes en sausbakje * klein tapas schaaltje * olijven * Bruschetta * Tapenade * Parmaham * Toast * Balsamico dressing * zongedroogde tomaatjes * Mini cervelaat worstjes * fles rose * landal green cheque 50 euro * zoute sticks * tomaat/basilicum toast Kan zijn dat ik wat vergeten ben....
In die van mij zit: - Theepot - Snoeppot - Zak chips - Fles wijn - Theedoos (erg mooie) - Thee - Bruschetta - Zak tomatensoep - Lemon cake - 3 rollen dropmentos - Doos zeebanket chocolaadjes (Yummy!!) - Soepstengels - 4 kleine potjes pate - Pak vruchtensap Ik ben tevreden
Ik werk niet, maar mijn vriend had dit allemaal gekregen. - fondue set voor 4 - chocola voor fondue - chips - brie - wijn - spekjes - koekjes - toastjes - cervelaatworst - chocolaatjes - leverpastei - ananasschijfjes - snack knackworstjes - smileysnoepjes - fles chocolademelk - slagroom - fles appelsap volgens mij was het dat wel. Ho wat vergeten: - een luxe kerststol - rolletjes koek voor bij het toetje - keine theedoos (4 soorten) - oldtimer drop - mini afbakbroodjes. - pitloze kersen Nu ben ik er denk ik wel