daar word ik zooooooooooooo pissig van. Ik verkoop iets op een Belgische verkoopsite, belt er gisteren iemand die absoluut gisterenavond nog wil komen kijken of ik het ALSJEBLIEFT wil bijhouden voor hun. Ze spreken dan af dat ze zullen bellen als ze thuis vertrekken, maar dat ze ze-ker komen kijken. Je wacht, en je wacht, en je wacht, en je blijft wachten en uiteindelijk is het 22u en heb je geen kat of een telefoontje ontvangen door die persoon, daar heb je dan een hele namiddag + avond voor opgeofferd.:x
Tja dat hebben wij hier ook een keer gehad best irritant :S Mijn vriend verkocht zijn fitness toestellen en er was een man met een buitenlands accent die wilde komen kijken, hele dag niemand gezien! Dag erop belt dezelfde man of hij alsnog kan komen, nee sorry geen interesse meer we hebben al een ander bod gehad! Belt hij daarna weer onder een andere naam (mijn vriend hoorde duidelijk dat het dezelfde man was aan zijn stem en accent) dus toen hebben we maar gezegd dat het al verkocht was!! Zelfde dag zijn andere mensen het ook op komen halen.... Maar dat is gewoon enorm klote dan zit je de hele dag te wachten en dan komt er niemand! Als ze toevallig nog een keer bellen dan zou ik zeggen: zoek het lekker uit!
Verschrikkelijk is dat he .. Zeg dan niet dat je komt .. Wij hebben twee weken terug een bankstel te koop gezet en toen belde er van de week iemand die zeker wist hem te willen kopen ( ze had de bank nog niet gezien maar goed ) dus toen hebben we gevraagd of ze een soort aanbetaling wilt doen want er zijn nog meerdere mensen die interesse hebben in de bank en ik geen zin heb om een avond te moeten gaan zitten wachten tot ze komt ... Ze heeft netjes een aanbetaling gedaan dus mag hopen voor dr dat ze het komt halen ..
of bieden en vervolgens niet reageren op mails of midden in de mail onderhandelingen niet meer mailen. ik heb nu ook het 1 en ander op marktplaats staan en met hoofdletters dat we niet opsturen en dan nog mensen die mailen of je het wil op sturen.
Inderdaad heel irritant....pff kan ik ook wel kwaad om worden. Zelf ook een paar keer gehad. En die mevrouw bleef ook volhouden dat ze eraan kwam (ik had namelijk haar telefoonnummer en haar heel wat keertjes nog gebeld) ze zei zelfs dat ze onderweg was en nog zoveel minuten moest rijden enzo... dat heeft een halve middag en avond geduurd. Snap niet wat je er zelf aan vindt om dat te doen!
Oh ja hoor... ik heb hier laatst een hele middag zitten wachten op iemand die hier een voedingskussen kwam kopen. Ik had haar nota bene mijn telefoonnummer en alles doorgegeven. Zit ik gewoon voor niks te wachten, moet ik zelf een mailtje sturen waar ze bleek en krijg ik vervolgens doodleuk een mailtje terug: 'Ja, het was zo slecht weer dat ik niet durfde te rijden. Ik kom wel een keertje als het weer beter is.' Wat moet je daar nou mee?
ik vind dat ook behoorlijk vervelend laat dan iets weten vind ik! Wij ook er komt iemand voor onze meubels tijd afgesproken komen ze bijna uur later nou oke ze zijn gekomen en hebben aanbetaald. Wilden het andere dag komen halen. prima. Was zaterdagavond ze zouden om 18.00 uur komen. Wij gehaast enz.. zodat wij op tijd thuis waren en wachtte met eten maken totdat ze waren geweest. Ze kwamen pas om 23.30 uur s'avonds! Was doodmoe en vriendlief ook. Hij al aantal keer gebeld ze zouden echt komen was aantal problemen geweest maar dan denk ik ook van ja dan bel even hoe of wat. Gelukkig zijn ze het wel komen ophalen alleen zolaat En nog erger lijkt mij als je hele dag zit te wachtten en niemand komt. Je hebt mensen op de wereld rondlopen
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehad, kwamen ze niet opdagen. En iemand die 5 minuten van tevoren afbelde (terwijl die van weet ik waar moest komen, dus allang onderweg had moeten zijn als hij het wel wou). Inderdaad, mensen die bieden en als je ze mailt, niks meer van zich laten horen. Hier ook hoor met mensen die toch gaan zeuren of je iets op kunt sturen, terwijl je erbij hebt gezet, alleen af te halen. Vervolgens laat je ze nog een keer weten dat je niks opstuurt, gaan ze je uitleggen dat je dat wel als pakket kunt versturen etc. Jah duh, dat snap ik ook wel, maar ik stuur sommige dingen gewoon niet op, punt uit. Ik kreeg ook eens een vrouw met 3 kleine kinderen die voor skischoenen kwam. Al toen de bel ging, stond er zo'n kind door de brievenbus te loeren. Toen ik opendeed, stormden ze naar binnen, het ene kind moest skischoenen passen en wou van het kleed af zo over het parket lopen. Ondertussen was een ander kind met haar schoenen aan op mijn bank gekropen en het derde kind sloeg tegen het kattenluik naar onze kat. Toen moesten ze opeens plassen en vervolgens zagen ze ook nog eens van de koop af, want dat kind vond dat ze in die schoenen naar voren hing. Dat hoort bij skischoenen, maar ze had nog nooit geskied. Kreeg ik ze ook niet aan hun verstand gebracht. Aaah, ik ben wel even boos geworden en heb ze heel snel mijn huis uitgewerkt. Aso's.
pff ja dat ken ik vooral marktplaats kopers hebben die neiging en dan geen eens laten weten dat ze niet komen,, ik spciaal wachten en even niet de deur uit gaan. sorry maar geen ophalen bij mij meer hoor,, heb wel andere dingen te doen en ik zorg ervoor dat alles op tijd en netjes op de post gaan,, die 2,64 meer moeten ze maar niet moeilijk over doen.. werd er spuug ziek van van de 10 keer kwamen ze 8 keer niet opdagen. is natuurlijk wel een ander kwestie als er meubels opgehaald moeten worden. ik zou dan in de avond afspreken wanneer je toch thuis bent en met je man / vriend samen bent.. dan is het ook niet zo erg als ze niet komen opdagen of ieder geval minder erg