We gaan meevechten... en dus worden wij nu ook een doelwit voor de ISIS. Ik maak me best zorgen, vind de hele situatie eng... Het is goed dat we gaan helpen daar, alle mankracht is nodig natuurlijk maar jeetje wat zijn straks de gevolgen voor NL als ze er niet in slagen te "winnen" ? een ellende in de wereld
Ja ik voel me er ook niet helemaal lekker bij hoor... hopelijk blijft het allemaal aardig rustig. In tegendeel tot mij maakt mijn man zich helemaal niet druk hier om.
Geen prettig idee inderdaad. Ik probeer er zo min mogelijk bij stil te staan. Maar wel met de mogelijkheid in mijn achterhoofd dat er serieuze dreiging is.
Brr ik vind het ook niks Heel de wereld zou mee moeten werken om ze in 1x af moeten schieten, zijn we dr gelijk van af...
Mijn vriend is militair, dus best buikpijn dat hij aankomend jaar die kant op moet ofzo.. Hopelijk gaat het 'meevallen'
Dat weet hij ook niet haha Hij zegt dat ze nog niet 'officieel' de oorlog verklaard hebben aan nederland
vreselijk... Hoop het niet! Mijne heeft ook in het leger gezeten en heeft oproepkracht. Als er oorlog komt zal hij opgeroepen worden. Bah... Had r anders ingestaan als ik geen kindjes had, maar nu... Op wat voor wereld heb ik ze gezet en wat voor toekomst hebben ze...
Ok, brrr vind het ook maar eng. Wel goed dat we inderdaad als land bijdragen, maar ik vind het ook wel spannend wat kan gaan komen...
Indd verschrikkelijk!! Ik zit me al helemaal druk te maken tegen mijn vriend.. Enige wat hij zegt; niet op de feiten vooruit lopen, je weet nog helemaal niks! Nou laten we daar maar beetje aanvast houden toch?
Ik maak me er niet zo druk om. Misschien naïef, maar er kan altijd wel een compleet gestoorde of radicaal iemand een aanslag plegen in mijn ogen.
Ik maak me er wel druk om.... niet voor mezelf maar om mn kindjes. Pfft....op wat voor wereld heb ik ze gezet?