Het klaag bankje

Discussie in 'De lounge' gestart door janna76, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinter

pinter Fanatiek lid

9 jan 2010
    4.015
    1
    36
    noord limburg
    Ik klaag ook even mee...

IK HEB ZOVEEL HAARUITVAL NA DE BEVALLING DAT IK MIJN HAAR NIET MEER LOS LAAT HANGEN,ZIET ER NIET UIT,HEB KALE PLEKKEN OP MIJN HOOFD,EN HEB NET ECHT STAAN HUILEN ONDER DE DOUCHE TOEN IK WEER EEN BOSJE UIT HET PUTJE VISTE.
    OVERAL VINDT IK HAREN,ZELFS IN HET WIEGJE VAN ONZE UK!!!!
    BEN ECHT BANG DAT HET NOG ERGER WORDT....

2. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Dont worry meid, komt echt goed. Hier zit het putje ook helemaal vol en trek elke morgen hele bossen uit mijn hoofd.

3. Dani11

Dani11 Niet meer actief

waarom is mijn man nog steeds zo beperkt na zn herseninfarct 2 jaar geleden en waarom is hij zo veel veranderd, doet af en toe heel veel pijn als ik hem in niets meer herken :(

4. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh wat erg voor je :(, snap heeeeel goed dat het enorm pijn doet (ik had al moeite met een paar dagen toen mn man in het zkh lag, dus 2 jaar lijkt me vreselijk), sterkte ermee...

5. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Meid, het gaat beter worden!!

Ik heb ook van 2 maanden na de bevalling tot 4 maanden erna gigantisch veel haar verloren!! was abnormaal, het putje was na elke wasbeurt verstopt :( maar het is nu ook alweer een paar weken afgelopen, dus echt, het word beter!!!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    jemig meis wat herftig!!

Heel veel sterkte en kracht

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Heel veel sterkte aan jullie die mij hier voorgingen.

Mijn geklaag:
    * ik wil graag minder werken maar dan moeten we zuiniger zijn met luxe dingen, en dat willen we niet (vriend werkt FT)
    * ik wil graag nog een 2de kindje krijgen, maar mijn vriend zegt telkens radicaal nee :(
    * ik hoop dat tim snel weer een goede avond en nachtrust krijgt
    * ik vind het jammer dat ik te weinig karakter heb om echt af te vallen
    * ik zou eigenlijk moeten stoppen met roken omwille van mijn tandvlees, maar ook daar ben ik niet sterk genoeg voor

Bedankt voor de ruimte hier om mijn gal te spuwen. ik hoop dat dat straks oplucht.

8. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Soms word je gewoon stront ziek van buren. Als iemand nog een bommetje over heeft dan kan hij die in zijn hol krijgen. Steek hem af met oud en nieuw. Niks geen overlast en wat een vuurwerk zullen we dan hebben zeg. Ha!

9. Dani11

Dani11 Niet meer actief

@ fem dank je maat wat vreselijk ook van jouw man :(
    heel veel sterkte!

10. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik klaag ook even mee:
    Waarom nekt een Burn-Out je zo?

11. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    #31 draak86, 10 okt 2010
    Laatst bewerkt: 10 okt 2010
    Nou ik doe er dan ook maar even een portie bovenop:D:p

We kunnen te weinig hypotheek krijgen om een normale (lees; geen bouwval) eensgezinswoning te kopen en voor een huurwoning mogen we nog een jaar of 7 wachten. In de tussentijd leven we in portiekflat met een woonkamer van 19m2 en in de douche cel kan je je reet niet keren. Moet elke dag met die kleine en de honden die pokke trap op en af en als het mooi weer is moet ik naar anderen toe om even van de zon te genieten in de tuin.

Die kleine is de laatste weken een en al drama, alleen maar gillen,drammen,dreinen,schreeuwen,slaan en NEE NEE NEE. Niets is goed, ramt het eten uit je hand of smijt het anders zelf op de grond als het hem niet zint. Als hij boos wordt loopt hij alleen maar te gooien met speelgoed, te rammen met de deuren en de honden te slaan en knijpen. Eist de hele dag aandacht op en als je hem hem geeft wil hij het niet meer. Zeurt s'ochtends om
    Diego en als ik het opzet gilt en krijst hij dat hij uit moet,zet je hem uit schreeuwt hij weer dat hij aan moet en houdt dit gerust 10 minuten vol (en dan ben je net 5 min wakker, lekker begin van de dag:$). Met verschonen wil hij alleen maar trappen.
    Ben hem even behoorlijk zat.

Dat achterlijke huishouden wat telkens weer terug komt. Elke dag weer. En als het eindelijk allemaal netjes,opgeruimd alles schoon en weer bijgewerkt is is het 2 dagen later weer een puinzooi en ligt er overal haar,vieze bende en rommel. KOMT ER NOU NOOIT EEN EINDE AAN.

Als laatste:
    Soms baal ik van het gevoel dat ik alleen nog maar op deze aardkloot rondloop om dat monster op te voeden dat idiote huis schoon te maken, te koken en te zorgen voor alles en iedereen. Ik wil gewoon 2 weken geen ene reet doen, geen huishouden,geen kind verzorgen, niet koken, geen boodschappen doen. BLEEHH gewoon lekker 2 weken op me luie derriere zitten en laptoppen,slapen,douchen,dvd's kijken en me vol vet vreten.

Zo KLAAR:D:D:D

12. Ladylittleangel

Ladylittleangel Bekend lid

17 sep 2008
    788
    9
    18
    Midden van het land
    Dat ook ik alleen maar afgewezen wordt op sollicitaties (iemand anders ook al las ik hier)
    Wordt er GEK van, chagrijnig, en depri :(

Mijn vriend lekker aan het werk is en weinig thuis is, commentaar heeft op mij en dat ik nog geen werk heb, terwijl ik mijn halve dag besteed aan solliciteren!!!!

BAH BAH BAH!!!

Next:)

13. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Oke ik dan ook maar even klagen, ik vind het schandalig dat ik door mijn eigen vent en schoonfam ben vergeten in de slideshow van mijn schoonmoeder voor de crematie! Iedereen stond op een foto behalve ik :(

14. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

kom ook even heerlijk klagen :D

ben nu bijna 36 weken zwanger die kleine is lekker ingedaald.. maar ben het zo zat om zo'n 3 keer op een dag een natte broek te hebben doordat ik moet niezen of lachen.. lief kan er smakelijk om lachen en blijft naar boven lopen om schone broeken en onderbroeken te pakken hoef niet eens meer wat te zeggen...
    pfff zal er later wel om kunnen lachen maar begin het op het moment een beetje zat te worden..

zo einde klaagbericht:D

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Dat mijn operatie versnelt kan worden want ik word gek van mijn galblaas buik en nog wat dingen grrrrrrrrrrrrrr. Ik wil weer normaal eten en normaal leven niet moe zijn en niet steeds bang zijn voor een gal aanval. ....

16. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Rete flauw kun je er van worden. Heb ook wel eens gedacht van ;Schat als jij het moest doen. Dan hadden we nooooiiiit een 2de kind gehad.

17. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.218
    113
    Brabant
    oh heerlijk, mag je hier ongegeneerd lopen klagen??

Ik ben bijna 32 weken (natuurlijk heel fijn) maar zit al vanaf 20 weken thuis ivm bi, aanstaande zaterdag gaan we verhuizen en daarna moet er nog alle geklust worden. (kon niet andersom ivm woningruil) Ik stik de moord van de maagzuur, slaap niet meer dan 6 uur per nacht en overdag slapen zit er ook niet ivm inpakken etc.
    De kleine meid is gruwelijk dwars en ik hormonaal labiel dus lekker gezellig hier zo!!!
    Ik baal dat ik niet kan genieten van mijn zwangerschap, geen idee hoe ik dat moet gaan doen.
    Het enige wat ik hoop is dat ons huisje dadelijk af is voordat de baby komt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

zucht...

@mrs nuke, jeetje vervelend zeg!!!!! Maar gaat weer over hoor!!!!:) alhoewel het bij mij nooit helemaal weg is geweest, maar dat is mijn eigen schuld!!!

@duveldraak: pffftttt.... Gelukkig kunnen wij woningruil doen!!!! Is dat geen optie bij jullie?

18. janna76

janna76 Fanatiek lid

8 nov 2008
    1.412
    0
    0
    huis mamma en boerin
    drenthe
    Sucses taliaa

19. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    meiden met echt erge dingen: heel veel suc6

Ik ga even ongegeneerd klagen (waar ik altijd bij anderen een hekel aan heb, hihihi)

- ik heb n hekel aan zwangeren die alleen maar kunnen klagen, maar doe het nu zelf ook het liefste de hele dag. t valt me gewoon veel zwaarder deze keer met een ukkie dat nog niet loopt en het liefste de hele dag aan me hangt pfffff
    - waarom zijn mannen zo anders dan vrouwen en weten ze niet wanneer ze hun kop effe moeten houden ipv te zeiken dat het huis niet schoon is?
    - waarom maak ik schoon: na 1x eten met ukkie is het weer een zooitje!
    - ik word er niet goed van dat ik na een uurtje effe in de winkel kijken al gek word vd rugpijn en dat de rest vd dag moet merken...

EINDE ZEURBERICHT

20. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Gewoon Draak is ook goed hoor:D Duveldraak is iemand anders:p

Heb het flatje wel neergezet op woningruil maarja,wie wil er nou in zo'n klein flatje die waarschijnlijk ook over 5jaar ofzo wordt gesloopt? Behalve dan dat je 5000euro meekrijgt:p

Deel Deze Pagina