hoi meiden, sommige van jullie zullen me voor gek verklaren 😉 maar ik heb zo'n zin in de feestdagen! ieder jaar kijken ik weer naar die 2 dagen van december uit, en elk jaar komt dit gevoel steeds vroeger in het jaar.. 😊 ben ik de enige die zo'n zin heb in de kerstdagen?!
Leuukk!! Ik zei het afgelopen dagen nog in mijn omgeving... "nog twee maanden en het is kerst!!!" :d hihi Ik kijk enorm uit naar (veel te veel) lekker eten, aperitieven, gezellig samenzijn,...
Hier nog 1 Maar dit jaar zit ik met kerst nog in mijn verlof, dus hoef niet te werken. Zit precies tussen de verjaardagen van de kinderen, dus is sowieso al een drukke periode. Kom maar op
Ik heb er ook zin in!! ook omdat we voor het eerst sinterklaas bij ons thuis vieren met de hele Familie!! En de sfeer van kerst heerlijk En dat ik 30 word op 22 december haha dat is iets minder Maar geef wel een Party voor vrienden en fam dus dat is wel weer leuk!
Jaaa ik ook! En ik hou er ook van om net voor de kerstdagen te werken, heerlijk druk en het lekkere delicieux thema😃
Kerstavond met z'n viertjes! (eerste kerst voor de kleinste meid ♥ 1e Kerstdag komen mijn ouders, broer + vriendin bij ons eten 2e Kerstdag eten bij de Indische oma van mijn man (jammie!) Oudejaarsavond komen mijn schoonouders, schoonzus en aanhang bij ons eten.
Een pop met vlechten in het haar, een snoezig jurkje kant en klaar, twee kaatseballen in een net en een letter van banket.
Oh ja! Heerlijk . Zaterdag naar de intratuin Duiven voor de kerstshow. Aantal weken geleden al gweest en toen het 1e kerstitem al geshopt, nu is de show (en vooral de trap) helemaal klaar dus lekker genieten met mijn beste vriendinnetje .
Ik kijk vooral weer uit naar de gezelligheid er omheen en de reactie van mijn dochter op dit alles. Vorig jaar hebben we het kerstfeest overgeslagen, dus ik merk wel dat ik er nu extra naar uit kijk. Alleen het geregel en gedoe met bezoekjes bij familie zie ik weer wel tegenop. Maar dat mag de pret niet drukken .
Ik kijk ook echt uit naar de decembermaand Wij zijn met de kerstdagen samen met familie mist de kleine meid nog niet geboren is!