Vanmorgen was het weer zo ver de meldden zich weer braaf aan. Ik voel me zo verdrietig en zo machteloos. Voor mijn gevoel klopt het niet. Als ik de miskraam niet had gehad zou ik nu 23 weken zwanger zijn, genieten van een bolle buik en aftellen naar de komst van ons wonder. Maar de werkelijkheid is dat ik me beroerd en leeg voel. Iedere menstruatie voelt als een klap in mijn gezicht, voel me zo beduveld. We waren zo blij met de zwangerschap en nu voel ik even helemaal niets! Bah, voel me echt heel rot!
Lieve Bigdream, Big hug voor jou ! ik snap wat je bedoeld , ik voelde dat ook zo en wilde ook zo snel mogelijk weer verder waar ik gebleven was. Ik hoop dat jij ook zo snel mogelijk weer zwanger mag zijn! liefs
Ik weet hoe je je voelt... Ik had nu al over de helft geweest. De zon gaat echt wel weer voor je schijnen hoor. Ik kreeg een tip van mijn buurvrouw die yogalerares is: je moet geen contact proberen te maken met je kindje, je kindje maakt vanzlef contact met jou... Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Hoi Bigdream, Hier ook iemand die precies weet hoe je je voelt. Ken die leegte ook. Ik zou vorige week uitgeteld zijn. Probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn,maar dat gaat gewoon vanzelf omdat je het graag wil. Liefs Kareltje
Kan me het goed voorstellen. Zou nu 33 weken zijn....mijn vriendinnen waar ik samen zwanger mee was zijn nu allemaal net bevallen......
Ik zou nu ook ergens rond de 31 weken zijn, en ik weet hoe beroerd het is om elke keer weer die menstruatie tegen te komen. Meid, ik vind het echt rot voor je, en ik hoop dat je hier je hart een beetje kan luchten. Veel liefs, Anouk.
Meiden wat ben ik blij dat jullie mij begrijpen. Het is zo moeilijk om aan iemand uit te leggen hoe het voelt! Ik zal het wat meer moeten loslaten denk ik, maar vind dit o zo moeilijk!
Heey Bigdream, Ik heb je laatst nog op een ander topic gesproken. We hadden toen samen in dec. een miskraam gehad, maar hoe jij het omschrijft zo voel ik het ook precies hetzelfde. Ik zou dan nu 20 weken zijn. Had het laatst ook even moeilijk waren op een meubelboulevard en daar heb je van die grote babyzaken en toen dacht ik ook nog. Nou anders hadden we nu het kamertje kunnen uitzoeken. Maar we moeten maar zo denken het komt vast wel goed (heb aardig veel syptomen dusss ik hoop dat het raak is) Dikke knuffel leeuwinnetje
Heel herkenbaar, kan er verder niet meer van maken... ik leef met je mee.. met dezelfde gevoelens.. bah!
Ik heb gisteren een heel gespek met mijn man geha hierover. Ik zal echt afscheid moeten nemen (tijdelijk) van het zwanger zijn) Na de miskraam was ik gelijk weer bezig met het zwanger willen worden en het valt dan zo tegen als het niet lukt. Ik leef dan ook de hele tijd met de gedachte misschien ben ik dan weer zwanger. Het loslaten is alleen niet zo makkelijk. Het accepteren niet meer zwanger te zijn en echt weer op zijn beloop te laten wanneer dit wel zo zal zijn. Snappen jullie me, vind het moeilijk uit te leggen.
Hoi lieve Bigdream, Ik merk ook elke keer sinds mijn miskraam dat ik zo verdrietig ben als ik weer opnieuw ongi ben geworden. Je hoort wel eens dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam, en daar hield ik me best wel aan vast, maar ik denk wel dat eraan bijdraagt dat ik zo somber word van mijn ongi. Flyke heeft in haar topic het woord zwangerloos geintroduceerd, en dat vind ik zo goed gevonden. Wij voelen ons allemaal gewoon zo zwangerloos: je bent zwanger geweest, weet hoe dat voelt, en die knop is ontzettend abrupt uitgezet. Je geest moet dat ook nog doorhebben, maar die wil niets liever dan wat dan ook de zwangerschap afmaken, of althans verder gaan waar je gebleven was. Ik voel helemaal met je mee en hoop toch zo dat er voor ons heel snel betere tijden aanbreken en dat wij over niet al te lange tijd een hele mooie beeb in handen zullen hebben. Veel sterkte! Marla P.s. meestal voel ik me alleen op de 1ste dag van een nieuwe cyclus aangeslagen, en gaat het de volgende dag al weer beter en kan ik weer positief zijn. Hopelijk is dat bij jou ook het geval.
He meis, Ja dat is zo, zwangerloos is een mooie uitdrukking voor hoe wij ons voelen! Ik voel me inderdaad al weer beter, nieuwe ronde nieuwe kansen. Maar zoals ik al aangaf wil ik gaan proberen het iets meer los te laten. Hoop dat dat lukt! En natuurlijk hoop ik dat we snel een hele mooie gezonde beeb in handen hebben!