En huh?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mariekje, 21 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Hoi,

Ik weet niet goed waar ik dit neer moet zetten, ik gok dus dat ik hier goed zit...

Ik moet/moest vrijdag de 24e ongsteld worden, nu had ik van vrijdagavond(17e) tot gisteren bloedverlies, heel weinig/licht en een zacht roze tot licht rode kleur...

Ik heb normaal een erg lange, zware en vooral pijnlijke menstruatie, waar normaal een migraine aanval vooraf gaat die nu ontbrak...
    En de normale ongemakken heb ik ook niet gehad, de pijnlijke boobs,
    witverlies, en vooral de krampen niet....

Ik dacht nog wel goh, een week te vroeg ongie, maar het zette niet door dus, verder ook geen aandacht verder aan besteed, want we zijn er even niet mee ''bezig''...

Ik heb altijd een cyclus tussen de 30 en 32 dagen, een regelmatige onregelmatige menstruatie zeg maar...

Maar nu stond ik dus onder de douche en zag ineens in de spiegel een dikke ader over mijn tepelhof lopen en bij nader inzien zie ik ineens allemaal aders op mijn borsten die er na mijn menig normaal echt niet zitten, en ik ken mijn borsten vrij goed :D

Dus ik het aan mijn vriend laten zien, die mijn borsten beter kent dan zijn rechter hand :D en die stemde er ook in mee dat ze er een beetje anders uitzien... En dat die ader er niet eerder opzat..

Dus dit heeft mij heel erg aan het twijfelen gezet...
    Heb dit ook nog nooit eerder gehad,

Dus eh ja, nu mijn vraag, had ik dit bloedverlies nu moeten aanzien als menstruatie of moet ik even tot vrijdag wachten, kijken wat er dan gebeurt en als ik dan niet ongie word een testje doen?

Klinkt raar, maar word toch wel weer zenuwachtig als toen wij er wel voor gingen...

Veel liefs Marieke...

2. Willow

Willow Actief lid

31 jul 2007
    339
    0
    0
    Hoi Marieke,

Ik zou als ik jou was toch wachten tot vrijdag en dan testen.

Als je moet wachten duurt het altijd erg lang. Die lichte bloeding kan inderdaad je ongesteldheid zijn, die dan wel erg vroeg is. Maar misschien ook wel een innestelingsbloeding.

3. Ilse100

Ilse100 Actief lid

4 jan 2007
    153
    0
    0
    Administratief Medewerkster
    Gelderland
    He Mariekje, het klinkt wel een beetje als een mogelijke zwangerschap. Je zou de afgelopen dagen innestelingsbloedingingen gehad kunnen hebben. Sommigen hebben daar meer last van dan anderen.
    Maar ik heb ook een keer, geheel tegen de gewoonte in, een cyclus van 3 weken gehad :confused: . Ik zou dit weekend testen als ik jou was.

4. jendo

jendo Actief lid

16 feb 2007
    151
    0
    0
    lerares
    Ik zou inderdaad ook wachten tot dit weekend of maandag. Liever dat het echt goed duidelijk is dan een enorm twijfel geval.
    Jeetje hopelijk is het wel zo voor je!
    sterkte jen

5. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Meiden bedankt,

Ja, voor de zekerheid test ik vrijdag, zit me nu toch helemaal wel een beetje gek te maken hoor, haha...

Ik laat het vrijdag wel even weten.

Veel liefs Marieke

6. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    En heb je inmiddels getest? Tis tenslotte al vrijdag

7. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Hihi, ben ook wel heel benieuwd!

8. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    En ik ook................

9. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Ik ben ook benieuwd...................................

10. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    JAmmer dat ze niet meer reageert... was wel erg benieuwd

11. Balou

Balou Fanatiek lid

27 mrt 2007
    2.320
    4
    0
    verzorgende IG
    prov Groningen
    Anders ik wel....................................

12. Mariekje

Mariekje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Oeh, sorrie, was het helemaal vergeten te vertellen... :oops: :oops:

Nee, negatief, ik had er donderdags 1 tegen aan gegooid, zaterdag en omdat ik uit zou gaan ook dinsdags, maar allemaal helemaal negatief...

Zt nu wel even met hele gemengde gevoelens, had me er toch wel stiekem op verheugd :(

Raar toch? Terwijl de afspraak was,(of eigenlijk wat ik zelf nog wou ook) even kijken hoe het gaat en dan even verder kijken...

Maar ja...

Iedereen heel erg bedankt, echt..

Veel liefs Marieke

Deel Deze Pagina