het klussen....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Linda1980, 5 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Is toch al begonnen hoor!!! Ik ben wel al gestopt met de pil, maar we wilden eigenlijk nog wachten tot augustus om echt te gaan beginnen zeg maar... Maar ja... de eerste keer klussen na m'n ongi zijn we eigenlijk niet meer gestopt tussendoor om ff iets aan te doen zeg maar ;) Pas achteraf hadden we zoiets van: 'oeps, zijn we niet iets vergeten???' Maar ja...de kans dat het nú al raak zou zijn is wel heel errug klein toch?! Ondanks dat voelt het achteraf wel heel 'echt' zeg maar, zo zonder pil en dat soort dingen, het voelt eigenlijk wel heel speciaal vind ik..... Ach... wat het ook is, wij blijven in iedergeval lekker doorgaan met waar we mee bezig waren en dat is vooral van elkaar genieten!!!! En raak ik zwanger dan is dat gewoon een bekroning op onze waanzinnige, intense liefde voor elkaar!!! Goh, wat klink ik toch weer sentimenteel zeg, maar zo voelt het echt!!! Ben blij dat ik ff m'n verhaal hier kwijt kon.... succes allemaal met klussen verder :D

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi Linda

Begrijp precies wat je bedoeld :D
    Wij zijn ook net begonnen. Vorige week heb ik mijn spiraaltje laten verwijderen, ik was net ongi geweest, het is dus mogelijk dat ik in de komende week een eisprong heb en ik zwanger word.
    Gisteren hebben we voor het eerst zonder geklust :D
    Hoewel ik weet dat de kans echt meer dan minimaal is dat ik zwanger ben geworden voelde het wel heel speciaal.........

We zijn al bijna 11 jaar bijelkaar maar dit geeft toch weer een extra dimensie aan het hele sex-gebeuren :p ;)
    Ik hoop echt dat het snel raak is hoor, maar als het op deze manier door gaat is een paar maandjes 'oefenen' ook geen straf........ :)

Suc6 met klussen, geniet ervan en dat het maar snel raak mag zijn!!

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

9 mei 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Heel erg veel plezier met klussen en hoop voor je dat het snel raak zal zijn!

:)

4. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    veel plezier met klussen!

5. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    veel plezier samen!! en hopelijk snel met het gewenste resultaat!!

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Het is nu echt haha. veel succes!!!

7. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Ook wij zijn eerder gestopt met de pil dan we zwanger wilde/konden worden. Wij trouwen in oktober en ik ben in April gestopt met de pil.

Ben je niet bang dat je je trouwjurk niet past als je nu zwanger zou zijn. Of heb je die niet? Ik durf echt nog geen risico te nemen.

Mijn partner wil ook eigenlijk pas ervoor gaan als we echt getrouwd zijn, mij zou het niet zoveel uitmaken als we al zwanegr zijn.(met een max van zo'n 10 weken ivm een buikje.....)

Groetjes

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik was ook 8 weken zwanger toen wij gingen trouwen en alleen mijn bovenlijfje moest wat ruimer gemaakt worden i.v.m. groeiende borsten, verder zat mijn jurk prima hoor!!

9. Linda1980

Linda1980 Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.356
    0
    0
    Hmmm.... ik denk dat dat wel meevalt eerlijk gezegd... Ik moet in augustus nog naar de coupeuse (schrijf je dat zo :oops: ) en m'n jurk kan nog aan beide kanten 2 cm worden uitgenomen. En een klein buikje erin zou ik alleen maar geweldig vinden :D Ach... eerst maar afwachten wat de natuur ons brengt natuurlijk ;) Trouwens leuk he?! Al die voorbereidingen voor je huwelijk?! Ik geniet er volop van hoor!!! Succes verder!!!!

10. Tamar

Tamar Fanatiek lid

11 nov 2005
    1.738
    0
    0
    Geweldig, de voorbereidingen voor het trouwen!!!

Maar ik moest tekenen voor mijn maten, ivm zwanger worden.....

Rond mijn buik heb ik ongeveer 1 cm over, daarom durf ik het echt niet aan om een gokje te wagen.
    Natuurlijk zou ik ook het liefst vandaag al willen.....

Gr. Tabitha :)

11. zonnestraal

zonnestraal Niet meer actief

Zo'n eerste keer zonder enige bescherming is idd heel erg speciaal..! Wij hebben de eerste keer "zonder" in een hotel gedaan. Mijn vriend was jarig en ik had een luxe kamer geboekt als verassing. Heeeeel romantisch allemaal :D Na zo'n speciale avond met alles erop en eraan, wilde hij dit moment niet voorbij laten gaan om voor een kindje te vrijen. Nou deze avond was echt om nooit meer te vergeten. We gingen de volgende dag op een roze wolk weer naar buiten. Nu zitten we in de tweede ronde en elke keer is nog steeds even speciaal. :)

Deel Deze Pagina