Zootje in m'n hoofd!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mommysince13, 17 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Na lang wikken en wegen toch besloten neer te zetten,

Ik ben aan de pil, loop nu tegen mijn stopweek aan (as dond moet k de laatste nemen)
    De vorige strip beetje zootje gemaakt, 2 vergeten in de eerste week en niet alsnog ingenomen omdat ik daar te laat achterkwam. Die week ook meerdere malen onveilig seks gehad.
    Die stopweek (nu bijna 3 weken geleden) geen bloedingen gehad. De dag dat ik weer moest beginnen met een nieuwe strip (vrijdags) een test gedaan, die was negatief. dacht er niks van aangezien we het ook heel druk hebben waardoor het misschien ook uit is gebleven.

Maar ik voel me toch een beetje vreemd, echt ben enorm aan het malen. Nu heb ik sinds een woensdag constante menstruatie-achtige krampen, last van obstipatie. en begin ik toch een buik te krijgen. las ik op een site (weet even niet meer welke) dat je soms pas 3 weken na je stopweek een posi-test kan krijgen.
    Zit ik mezelf nou gek te maken? omdat ik het zo graag wil? of bestaat er toch een kans dat ik door slecht gebruik van de pil toch zwanger ben?

2. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

19 aug 2015
    1.533
    382
    83
    Vrouw
    Als je twijfelt gewoon een test doen;) dan weet je het zeker en blijf je niet door malen. want je kan ook klachten krijgen door dat je denkt dat je zwanger bent. en ja tuurlijk zou het kunnen dat je zwanger bent!

aangezien je nu 3 weken later pas eventueel zou testen zou je ook gewoon overdag kunnen testen. en als het zo is kan je ook gelijk foliumzuur en dergelijk beginnen te slikken. zou zonde zijn als je nog 2 weken daarmee wacht ;)

en als je gaat testen! ik duim voor je! ik ben ook wel heel nieuwsgierig :D

3. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Net test gedaan, negatief.. Wil het blijkbaar gewoon te graag :(

4. Stretchfield

Stretchfield Bekend lid

3 jun 2015
    603
    108
    43
    Je wilt te graag maar zit aan de pil? Je weet dat dat niet samen gaat... :p

5. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Dat weet ik;) zie m'n banner ;)
    Het zou nu niet uitkomen maar is van beide kanten (manlief en mij) zeeeeer gewenst. Alleen zijn nu nog de zolder aan het verbouwen, plus dat ik nog in proeftijd van nieuwe baan zit tot half dec. dus besloten in het nieuwe jaar te stoppen, na deze strip nog 2 en dan stop ik.

Maar omdat ik mijn vorige strip nogal slordig ben geweest hadden we allebei een beetje de hoop dat we een lucky shot hadden gehad ofzo.. en omdat ik me nu de laatste dagen zo raar voelde kwam die hoop weer een beetje terug, maar dat zullen wel de gewone voor stopweek dingetjes zijn :(

6. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Als je aan de pil bent kan het ook even duren voor je echt vruchtbaar bent. Mocht je echt van start willen gaan over twee maanden is het misschien handig om over te stappen op condooms.

7. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Ik maak me niet zoveel zorgen over vruchtbaarheid en stoppen met pil, we hebben gezegd dat wanneer het gebeurt dan gebeurt het, willen niet super actief gaan 'klussen' Manlief had toen ik net zwanger was van E (en dat heeft hij nog niet helemaal losgelaten) het idee dat we het vaak deden gewoon omdat we rondom de eisprong zaten, en dat wil hij dit keer niet. Met E was ik overigens 3 maanden na het stoppen met de pil zwanger (zegt dat niks weet ik)

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    Maar als het financieel, en met werk en met huis verbouwing anders had gelopen had ik misschien al wel zwanger geweest, liever vandaag dan morgen, maar ik moet ook rekening houden met het gevoel van manlief

Deel Deze Pagina