Het komt nooit alleen

Discussie in 'De lounge' gestart door Warboel, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Oma 1 heeft gelukkig geen uitzaaiingen. Baarmoeder wordt verwijderd en als het goed is, is het dan ook klaar. Geen chemo nodig niets. Dus dat was goed nieuws :D.

Andere oma jammer genoeg minder goed nieuws. Ze heeft AML (acute myeloïde leukemie). Krijgt vandaag nog de chemo, maar het wordt spannend allemaal.
    Gaat het aanslaan, hoe reageert ze op de chemo en ga zo maar door. Heb er maar een rotgevoel bij. Mijn lieve omaatje :(. Nouja, omaatje. Ze is nog maar 66!

Zoontje en ik gingen normaal gesproken elke week tussen de middag bij haar eten. Heb altijd een super band met mijn oma gehad. Zou er niet aan moeten denken haar nu al te moeten missen hoor. Daar draait mijn maag zichzelf 80 keer per dag van om.

2. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Ooh fijn! Echt geen uitzaaiingen? Alsnog heftig maar toch goed nieuws.

Koester de tijd met beide oma's, maar met oma2 toch echt even wat anders!

Beterschap en heel veel sterkte.

3. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Jeetje heftig hoor. Wat een spannende tijd. Veel sterkte!

4. djennes

djennes Bekend lid

24 apr 2012
    823
    29
    28
    Vrouw
    Thuis mama
    Rsn
    Gelukkig goed nieuws bij oma 1 :)

Maar het word nog een zware tijd voor je andere oma en natuurlijk de hele familie ik weet helaas hoe het is. Mocht je vragen hebben mag je mij altijd een pb doen!

Sterkte!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Wat een dubbel gevoel. Aan de ene kant een soort van "blijdschap" omdat het goed nieuws is, en aan de andere kant verdrietig omdat het slecht nieuws is.

Mijn moeder vind/vond het erg fijn om de hele familie veel te zien in het ziekenhuis. Dat is ook een van de weinige dingen die je kan doen voor haar als het echt zwaar word.

Heel veel sterkte ermee, ik ga duimen dat ze allebei erdoorheen komen.

Deel Deze Pagina