Het komt nu wel snel dichtbij

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Joosie, 23 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Hebben jullie dat ook?
    Ik vind het nu allemaal zo snel gaan..
    Ik heb zelf namelijk helemaal niet het idee dat ik al 30 week zwanger ben, en dat we onze kleine met max 12 weekjes in de armen kunnen houden.

    Maar je wordt wel met je neus op de feiten gedrukt.
    Kleertjes wassen en strijken, kamertje klaarmaken,
    met een aantal weekjes koffertje inpakken.

    En mede denk ik dat ik niet echt door heb dat ik 30 week ben, maar het me soms ook wel angstig/onzeker hoe snel het dan allemaal gaat.

    Kennen jullie dit
     
  2. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Voor mij is het heel herkenbaar, ik kreeg het besef ineens rond de 33/34 weken zwangerschap, compleet met een paniekaanval :)
    Het voelde nog zó onwerkelijk! Verstandelijk wist ik natuurlijk wel dat ik over een aantal weken mama ga zijn maar ik kon het gewoon niet beseffen, had ook het gevoel er nog niet klaar voor te zijn....
    Op dat moment zei ik ook, als het mogelijk zou zijn een paar maandjes extra zwanger te zijn zodat ik meer aan het idee kan wennen dan doe ik dat heel graag :D :D

    Ik ben nu een paar weken verder en ik kijk nu echt uit naar de komst van mijn baby... Het blijft eng en spannend maar niet meer zoals een paar weekjes geleden!
     
  3. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ja inderdaad, dat herken ik heel erg.

    Twijfelen ineens, kan ik dat wel? Ben ik er wel klaar voor?
    Alles gaat anders worden.

    En tuurlijk, dit willen we, maar waarom zo twijfelen...HORMONEN???
     
  4. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Ik heb het ook wel hoor! Ik kan me gewoon niet voorstellen dat er over een paar weekjes een kleintje naast ons in het wiegje ligt!!! Maar ik heb er wel onwijs veel zin in! Vannacht lag ik wel ineens te piekeren..oeps het moet er ook nog uit:)
     
  5. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Haha, ja..dat zal bij mij nog wel komen, daar ben ik nog niet over aan het piekeren. maar komt nog wel...pieker overal over:S
     
  6. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Haha ja ik heb elke keer zoiets van, ik zie wel hoe het loopt allemaal..Maar vannacht kreeg ik het er toch wel benauwd van..! Joosie wat hebben jullie er lang op moeten wachten zeg, 28 rondes!!
     
  7. Hester

    Hester Niet meer actief

    TS: We zijn even ver zwanger en ik heb ook nog het idee dat ik 'net' zwanger ben! Ik werk fulltime en dat maakt misschien ook dat ik er niet zoveel mee bezig ben. Wel probeer ik alles voor mijn verlof goed achter te laten, maar babykleertjes / geboortekaartjes enzo ben ik nog helemaal niet mee bezig :) Het besef dat ik al zo ver ben zal over een paar weken wel komen, denk ik.
     
  8. Chiggy

    Chiggy VIP lid

    29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    De twijfels zijn ook herkenbaar... Ik vroeg me ook ineens af of ik het wel zou kunnen allemaal.
    Erger nog, ik vroeg me zelfs even af of ik het nog wel wilde (alsof er een weg terug is) :)
    Het zullen inderdaad wel de hormonen zijn denk ik :D

    En de geboortekaartjes? Die heb ik vanmorgen uitgekozen, ook lekker op tijd ;) :D
     
  9. Amynta

    Amynta Lid

    19 jul 2010
    25
    0
    0
    Groningen
    Hey meiden, ik herken het ook!

    Gisteravond hadden we een informatieavond in het ziekenhuis waar ik graag wil bevallen. Allemaal info over de bevalling enzo (gelukkig geen enge filmpjes) en toen dacht ik echt: Wow...kan ik dat straks allemaal wel?
     
  10. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Nou gelukkig zitten we wel een beetje allemaal in hetzelfde schuitje.

    Het geboortekaartje hebben we vorige week de knoop bij doorgehakt, en de naam...ja daar heb je ook wat...twijfel twijfel twijfel.
    Nu gezegd, DIE doen we en daar laten we het bij.

    @MissLisa: ja klopt 28 rondes, vanaf 1 aug 2009.
    We hadden voor ons zelf zo iets van: Jan 2010 als het dan nog niet zo is dan gaan we wel de molen in, maar je blijft ook lekker naief soms: zo van, deze maand lukt het wel...
    Maar toch wonder boven wonder, SPONTAAN
     
  11. misslisa

    misslisa Fanatiek lid

    8 feb 2010
    1.829
    139
    63
    Vrouw
    Pff respect hoor Joosie!! Heerlijk dat jullie toch net niet de molen in hoefde te gaan!!:)
     
  12. Joosie

    Joosie Bekend lid

    27 sep 2008
    614
    0
    0
    Nou inderdaad, daar zag ik ook wel heelerg tegenop...
    Maar net wat ik al zei, je stelt het uit. En daarom hadden we ook gezegd, jan 2010 dan gaan we ervoor.
    En als ik achteraf bekijk, duurde die ruim 2 jaar ook niet zo heel lang, ondanks dat we het HEEELERG graag wilden
     

Deel Deze Pagina