wiens man/partner is ook zo vreselijk zwanger?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 15 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hai meiden,

Ik lach me suf de laatste tijd. mijn vriend is zo vreselijk blij met ons aankomende kindje, en hij steunt me aan alle kanten, en heeft begrip voor me.
    Maar soms heb ik het idee dat hij kwaaltjes overneemt haha, hij heeft het zoooo zwaar, vergeet dingen enzo. en wordt ineens misselijk van dingen.

wiens man/partner heeft nu ook ineens van die gekke dingen sinds jij zwanger bent.

ik begrijp ook wel dat het bij hun iets puur geestelijks is zwanger worden, maar vind dit zo grappig. hij leeft echt 100% met me mee.

2. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    mn man (klinkt nog steeds raar) loopt sinds de positieve test ook alleen maar rond met een grijns van oor tot oor.
    En ik moet vooral gezond eten (veel fruit) en gisteren zei ie dat hij natuurlijk vanaf nu meer aan het huishouden ging doen. Ben benieuwd hoe lang dit zo blijft :)

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Hahahaha, mijn vriend heeft dat niet, maar ik denk dat ik me ook helemaal slap zou lachen als hij de kwaaltjes ook over zou nemen! :) :) :)

4. Angel Eyes

mijn man van de week "schat ik heb fuit gehaald, eet je wel wat"

komt ie savonds thuis "schat heb je wel fruit gegeten" ik "nee want ik heb maagzuur en van fruit krijg ik nog meer last" hij: "ja maar het is goed voor m'n kind"
    zoooo lief!
    haha

5. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    haha nee me vriend zijn buik groeit op dit moment nog net zo hard mee als in het begin haha door de stress eet die zich helemaal suf. dus iedereen zegt dan ook goh jij ook zwanger haha

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi mijn vriend is geen prater, en hoort zich alles een beetje aan....
    hij helpt me waar ie kan....
    maar ikm oet ook altidj zoom hem lachen hij heeft ook zwangerschapskwaaltje.. enm ik zeg dan steeds; ik dacht toch echt dat ik zwanger was! :)

7. Angel Eyes

Haha ja precies, dat doet de mijne ook en dan even later klagen ben zooooo misselijk... hmmzzz vind je het gek na 5 gevulde koeken, een zak wine gums en twee bekers chocomelk.

8. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Haha ja en maar klagen van ik weet niet hoe het komt hoor maar ik word ineens zo dik

9. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Mijn vriend zit bijna iedere avond met z'n neus in de zwangerschap boeken :D en weet precies hoe het er nu in mijn lichaam aan toe gaat.
    Hij is heel lief voor mij en heel verzorgend.
    we zijn echt samen zwanger en dat vind ik zo leuk.
    we zij de laatste tijd ook super gelukkig en bij hem straalt het er ook van af echt lief om te zien.

doei Teddy.

10. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Hehe, grappig zeg. De mijn heeft dat allemaal niet. Overigens is het zo dat als de vrouw zwanger is, er bij de man ook hormonen worden aangemaakt. Dus wellicht heeft hij wel echt last van zijn hormonen.

11. Niet meer actief

Heb je daar meer info over Daphne? Over die hormonen bij mannen? Een link naar een internetpagina ofzo? Klinkt interessant!

12. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Nope, maar ik heb het jaren geleden al eens gehoord. Dat onder invloed van de vrouwelijke hormonen, de man ook hormonen aanmaakt. Zal eens googelen.

13. Sweetpee

Sweetpee Fanatiek lid

22 jun 2006
    1.605
    1
    0
    Leeuwarden
    Hahaha
    ja ik herinner me ook zoiets Daphne.

Ik moet zeggen dat mijn vriend ook meer eet, een iets korter lontje heeft soms(ik ook)....maar alles voor de kleine :D

Gister vond hij wel dat ze mag komen, hij is er klaar voor. Schattig nietwaar. Mijn hart smolt gewoon even, ook door het koppie erbij hihi

14. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    ha ha heel herkenbaar! Mijn vriend was laatst ook al net zo misselijk als mij! Hij leeft erg mee. En ook was hij laatst helemaal kapot van alles. Maar dat kwam meer omdat er zoveel op ons af komt sinds we zwanger zijn! Al die leuke reacties en veranderingen. Voor beide heel wat en indrukwekkend ;)

15. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Ja hoor, ook bij ons is dit herkenbaar.

Mijn man is ook alleen nog maar moe en vervelend en ik ook :) ! Is dus niet altijd even gezellig. En dan nog 2 kereltjes van 2 rond hebben lopen, die ook erg veel aandacht vragen. Ik kan je zeggen, het valt nu niet altijd mee om de rust in huis te bewaren, maar we doen ons best :p !
    Ik ben misselijk en hij wil nu al voor de derde dag op rij niets eten omdat hij geen honger heeft, maar goed ook want ik eet nu al voor 2 :oops: , dat is iets minder :D !

Maar hij is ook superlief en wil me graag op mijn wenken bedienen, stuurt me vroeg naar bed, brengt de kinderen naar bed en doet vanalles in het huishouden, dus je hoort me niet klagen, het is alleen niet altijd even makkelijk!

Nog een paar weekjes en dan zal het wel wat minder worden, hoop ik!

Groetjes,

Manou

16. Ivonne

Ivonne Actief lid

9 apr 2006
    441
    0
    0
    Ja hoor heeft die van mij ook.
    Heb de laatste dagen vreselijke rugpijn en opeens heeft hij het ook maar wel nog een stukje erger als ik........pffffffffffffffff.........

17. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ze kunnen toch schattig zijn, he, die papa's in spe!
    De mijne is al enkele kilo's bijgekomen, hij is echt lekker mee aan het zwangeren. Hij is ook niet echt een prater maar weet wel alles wat er gebeurt met ons ventje! Hij zegt altijd dat de zwangerschap niet zooo belangrijk is voor hem maar dat hij al volop uitkijkt naar de geboorte en de dag dat hij zijn zoon aan iedereen kan tonen.
    Gisteren bij de gyne was alles super en die gaf er alleen maar positieve reacties op! Mijn man stond te glunderen zoals alleen een papa dat kan!
    Echt super!

18. Mmm

Mmm Actief lid

21 okt 2006
    374
    0
    0
    Leuk hè?! Mijn man is niet aan het meezwangeren in de zin van kwaaltjes overnemen, maar hij is echt enorm betrokken. Wil weten hoe het met me is, dwingt me rust te nemen (ben ik zelf nl niet zo goed in, hihi), is helemaal blij en ook supertrots dat er een kindje van hem in m'n buik zit. Zooooooooooo lief en leuk!

19. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Mag ik jullie partner even lenen als voorbeeld voor die van mij?

Mijn vriend doet werkelijk NIETS!
    echt helemaal niets.
    Ik vraag wel vaak of hij iets wil doen, en dan kijkt hij me aan op een manier van: je maakt een geintje, ik doe dat echt niet.

Dat wordt nog wat.
    Denk dat ik nog heel wat zal beleven.

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    nou mijne hbeeft ook zwangerschapskwaaltje hoor :)

Begon al met nesteldrang (hele zolder was in de 10e wk al helemaal opgeruimd. Kamertje is is nu al 1.5 maand klaar)
    Ik kan helaas niet zo goed slapen, mijn man heeft extra slaap nodig...

Onze moeder (mijn zusje is ook zwanger) neemt ook zomaar dingen van ons over, oa slapen, misselijk zijn, last van rug....
    Ook nam ze toen we nog net 2 mnd zwanger waren zomaar een kaasbroodje.... mijn moeder lust geen kaas. Dus wij zaten erg raar te kijken. Neemt ze een hap, nee, lust ik niet, waarvoor pak ik het dan?
    (kaas was om dat moment een van de weinig edingen wat bij mij binnen bleef) zo apart :)

Erg grappig allemaal :)

groetjes Jodi

Deel Deze Pagina