Hallo dames, Na veel meelezen van mijn kant en af en toe een berichtje hier te plaatsen wil ik jullie toch even een posi verhaal meegeven. We hebben in 2011 de diagnose pcos gehad. Na vele onderzoeken moest mijn man toch ook maar eens zijn zaakje laten nakijken. Na meerdere onderzoeken denkt! de uroloog dat hij een spatader in zijn ballen heeft. Hij heeft vroeger 1 operatie ondergaan omdatbzijn balletjes niet goed waren ingedaald. Nu heeft dat tot een verminderde zaadkwaliteit geleid. Uiteindelijk hebben we achter elkaar 2 iui's gehad. Daarna er mee gestopt vanwege privé redenen. We hadden van de arts begrepen dat we zelf zonder hulp weinig kans zouden maken om een kindje te krijgen. Nou ja jullie raden het al. Ik ben zwanger!! Alleen vanwege het feit dat ik pcos heb. Hadden we geen idee hoe lang. Dat is nog steeds een beetje een raadsel. Hoop dat dit jullie doet helpen geloven in jullie zelf!
Gefeliciteerd!! De wonderen zijn de wereld nog niet uit!! Ik heb/had?? ook PCOS, anderhalf jaar in ziekenhuistraject gezeten en ben nu eindelijk zwanger..spontaan!! Was ff klaar met het ziekenhuis,dus na 3 maanden geen ziekenhuis meer was het opeens wel raak...je hoort het vaker hoor,maar ~het blijft gek