twijfelachtig..

Discussion in 'Zwangerschap en werk' started by naampje, Dec 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. naampje

naampje Actief lid

Dec 14, 2008
    153
    0
    0
    Hoi dames!

Ik zit even met iets en dacht kan vast bij julie terecht voor raad :)

ik ben zwanger nu waarsch. 7 weken! helemaal geweldig en helemaal happy!!

Alleen.. ik werk sinds 1 juni dit jaar bij mijn werkgever heb het er mega naar mn zin hij is heel erg aardig en zn vrouw ook (die doet admn. en contracten )
    nu heb ik net sinds vorige week besproken dat ik per januari 1 dag erbij ga werken ..
    maar... nu moet ik dus ook in januari gaan vertellen dat ik zwanger ben...

en dat is denk ik iets waarmee ze niet evht rekening hebben gehouden qua mij aannemen aangezien ik er pas een half jaar werk...

zou in juni ( einde jaarcontract ) mn vaste contract krijgen, dus ben echt bang dat ze dan miss mijn contract niet gaan verlengen............. :(

wat denken jullie.... zie er gewoon tegenop om het te zeggen...

liefs

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Vervelend maar je baas is de enige die hier antwoord op kan geven ;)
    Hopelijk kun je er gewoon blijven werken.

3. theeleut

theeleut Actief lid

Aug 19, 2008
    314
    2
    18
    Hoi,

Hier eigenlijk dezelfde situatie, in mei krijg ik hopelijk een vast contract (krijg ik in Januari te horen), wel heb ik nu al verteld dat ik zwanger ben (en heb er postieve reacties op gehad :D).
    Dit heb ik expres gedaan zodat ze aan het idee kunnen wennen en het niet op het laatste moment krijgen te horen, als ik immers wacht tot het beoordelingsgesprek dan komt het voor mijn leidinggevende ook een beetje rauw op zijn dak... nu heeft hij nog even tijd om er aan te wennen.

Mocht het zo zijn dat dat de reden wordt dat mijn contract niet wordt verlengd, tja, dan ben ik waarschijnlijk niet goed genoeg om als nog daar te blijven en zal ik op zoek moeten naar iets anders..., maar daar ga ik eigenlijk niet vanuit.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb in mijn proeftijd verteld dat ik zwanger was. toen ik met verlof ging werd mijn contract verlengd.

ik werk er nu nog steeds en mijn 2e zwangerschap is heel goed omtvangen.
    het komst wel goed joh, succes!

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,555
    528
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Een werkgever kan dat toch eens gaan verwachten hoor, zeker wanneer ze jongedames in de vruchtbare leeftijd aannemen :D

Ik zou gewoon binnenkort (evt pas na de derde maand) het onderwerp aankaarten en dan is het gewoon afwachten.

Gefeliciteerd overigens!

Share This Page