Hier is het ook heel erg herkenbaar. Mijn man vindt het niet zo heel erg om haar een nachtje te missen, maar staat de volgende dag altijd wel te popelen om haar op te halen. Ik vind er totaal niks aan als ik mijn kleine meid niet in de buurt heb. Heb Britt al een paar keer moeten laten logeren, omdat we een bruiloft hadden en daar kan je je kind niet mee naar toe nemen en niet samen daar naar toe gaan is ook raar. Nou, heb er echt niet van kunnen genieten hoor. Uiteten doen we nog regelmatig en dan gaat ze gewoon mee en is dan heel erg lief, zit een beetje te spelen of valt in slaap. Wel brengen we Britt 3dagen per week naar het kdv voor hele dagen en daarom vind ik het ook niks om haar zonder reden te laten logeren, dan zie je haar nog minder dan dat de bedoeling is. Mijn eigen ding is gewoon m'n werk en daar geniet ik ook van, want ik weet gewoon dat ze het naar haar zin heeft bij het kdv en dan kan ik genieten van mijn werk.
leah slaapt geregeld bij mijn ouders. maar dan slaap ik er ook ze is denk ik 3-4keer een nacht alleen uit logeren geweest. andes slaap ik ook bij mijn ouders. dan ga ik wel uit, maar dan ga ik bij mijn ouders slapen. mijn moeder vind dat ook leuk. ligt er ook aan dat mijn vriend niet altijd thuis is. hij vind er ook niet veel aan om haar weg te brengen, we zijn van de zomer een paar keer naar de film geweest, maar dan haalden we haar daarna op. ze is ook alleen nog maar bij mijn ouders en bij mijn zus geweest, schoonmoeder en mijn zus hadden het erover op haar verjaardag, maar schoonmoeder woont hier 3minuten vandaan, dus dan is het onzin om haar daar te laten slapen dat wij thuis slapen (of ik alleen, dat doe ik al helemaal niet) ik moet morgen vroeg werken, dacht eerst om haar al bij mijn zus te laten slapen, maar moet een uur later beginnen, dus dan slapen we gewoon thuis en breng ik haar vroeg naar mijn zus. de keren dat ze ergens anders sliep was 1nacht bij carnaval, 1keer dat we verder weg moesten en laat thuis waren (en haar vroeg opgehaald hebben) en dat ik een avond en daarna smorgens weer vroeg moest werken dus dan sliep ze bij mijn zus.
Heb het nog niet zo vaak kunnen doen omdat we in het buitenland wonen, maar de paar keer dat de schoonouders hebben opgepast als we in Nederland waren deed ik dat zonder al te veel moeite. Ja, wel een paar keer bellen om te vragen hoe het gaat en hem wel missen, maar vooral ook genieten van het feit dat we met z'n tweetjes zijn.