Hallo 3 mei was me eisprong Heb dus op de nacht van 1 en 2 mei geklust en nacht van 2 en 3 mei voelde in die dagen en de dagen erna flinke steken links onder en in me lies en me heup en zei soms zelfs rechts en krampen onderin en gevoelige gespannen borsten ook dat ik bv af en toe me urine ineens beetje loopt en net als de meeste witte slijm nu is de pijn vele malen minder enigste wat ik nu heb is nog gespannen borsten en soms pijn in me onderrug.en opgeblazen gevoel onderin me buik Herkennen meer mensen dit? En is het nog nodig om vandaag te klussen? bedankt
ik herken wel de krampen en de gevoelige borsten. maar dat wil niet altijd zeggen dat het raak is. je lichaam kan je soms ook voor de gek houden. maar van de positieve kant bekijken wie weet is het wel gelukt! als je zeker weet dat dan je eisprong is geweest hoef je niet meer perse te klussen. maar voor de zekerheid? de dunne witte slijm dat eruit loopt heeft te maken met de eisprong. groetjes
enigste wat ik nu heb is nog gespannen borsten en soms pijn in me onderrug.en opgeblazen gevoel onderin me buik Dit heb ik ook altijd na mn ei... Zodra ik (helaas) ongesteld wordt zijn de klachten weg Succes met zwanger worden Groetjes Mariska
heb altijd 2 dgn voor me ongi pas klachtten zoals krampen enzo Maar ja je lichaam zit idd soms raar in elkaar is alleen wel irritant dat ik me gevoelige borsten blijf houden met soms een steek erin opgeblazen gevoel heb ik nooit gehad dat weet ik wel dus afwachtten 11 dgn tot me nod! duurt lang haha
zondag is me innestelling als ik uitga van de bereking vrijdagavond hevige steken links bij eierstok geen slijm ect zoals bij eisprong nu zijn die steken links weg en heb ik onderin buikkrampen en me borsten nog steeds gespannen en hoofdpijn hoort dit bij innestelling?
Hoi, ik heb die klachten ook als ik mijn ei krijg, zeg maar. Bij andere mensen is het een teken van zwangerschap.Daar wil ik mee zeggen dat het voor iedereen anders is.... Je zult helaas moeten wachten....en dat is erg frustrerend, ik weet er alles van! Zijn jullie al lang aan het proberen?
Een innesteling duurt ergens tussen de 2 dagen en de 2 weken, die laat zich niet berekenen door calculators ofzo Maar je klachten klinken hoopvol! Klussen na je ei is nog zinvol als dat binnen 12-24 uur na je eisprong is. Langer daarna heeft geen zin meer als je zwanger wilt worden
Had dus korte menstruatie als normaal 4 dgn ipv volle 7 heb dus zoals hierboven geklust in de nacht van 1 a 2 mei en 2 a 3 mei! Wel me ei gevoelt 3 mei alleen gisteravond flinke steken bij me eierstok dus nog wel effe geklust maar zal denk niet veel uitmaken! Nee we zijn er niet mee bezig het is zeker gewenst dus vandaar dat ik niet met tempen en testen bezig ben weet niet of korte menstruatie ook je eisprong kan beinvloeden??? van innesteling tsja weet echter niet wat je erbij moet voelen opgeblazen gevoel onderin me buik zit ernog en 2 kilo aangekomen heb ik normaal nooit.........ook niet net voor me ongi of tijdens! We zullen wel zien dan maar wat het word!! als je leest idd zijn bij ieder de klachtten anders en elk lichaam reageert anders wel heb meer pukkels.....anders nooit En vaker naar toilet kleine plasjes! afwachtten maar!