Het kriebelt steeds meer...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 2g4e, 28 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Onze dochter is nu ruim 2,5. Ideale leeftijd voor een tweede denk ik... Maar net een huis gekocht en stiekem op zoek naar een nieuwe baan dus we wachten nog even af. Toch hebben we in mijn vruchtbare periode tweemaal sex gehad... onveilig. Maar, niet tot het eind zeg maar. We zijn ons bewust van het genomen risico maar ja... voorvocht. De meningen zijn daarover verdeeld. Toch merk ik dat ik stiekem hoop dat overmorgen (NOD) mijn ongi niet doorbreekt. Heb zelfs van die vage klachten maar dat ken ik van voor mijn eerste zwangerschap. Dat wil je dan zien/voelen maar vervolgens werd je keihard ongi. Spannend toch, stiekem hoop ik dat ik zwanger ben maar wat zijn mijn kansen? En wat wil ik eigenlijk met dit bericht? Zucht... dussss...

Herkenning?

2. TieMar

TieMar Niet meer actief

Gewoon ff van je af schrijven, ff delen.
    Ja het zou raak kunnen zijn...

Je kunt nu niks anders dan afwachten helaas.

Hier een zoontje van 1,5 en net onze eerste serieuze klusdagen achter de rug. Ook spannend nu

3. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Tja de kans is natuurlijk heel klein maar je weet maar nooit ;) Ik herken het wel. Hier ook weleens voor het zingen de kerk uit en toch aan het hopen. Ben ook blij dat we nu voor het echie gaan en ik dus ook gewoon een echte kans heb dat het raak kan zijn.

4. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Heel herkenbaar ook al gebruikten wij condooms. En ik was nogniet ongesteld hoopte niet ik eigenlijk dat ik zwanger was. Dan dacht ik misschien was het wel voorvocnt haha. Maar het zou bij jullie inderdaad wel kunnen. Heb je al een idee wanneer je anders eventueel gaat testen

Sterre82

Wij gaan nu ook deze maand voor het eerst voor het echie. Echt spannend.

5. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Madje: ja spannend he :) Bij de tweede dacht ik, ik heb het al eens meegemaakt maar vond het evengoed weer super spannend. Nu we voor een derde gaan ben ik weliswaar iets rustiger maar spannend blijft het toch :)

6. madje

madje Bekend lid

4 mei 2011
    560
    0
    0
    Oh hier idd ook . D8 ah ben ernietzoveel mee bezig nou maar uuuuuhhhhh fout.

Tiemar zie dat het voorjou ook eerste keer is. En wat grappig mij dochter is ook 1, 5 jaar. Ze is van 10 februari. Heb je ook zo getwijfeld wanneer te beginnen voor een tweede

7. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Dinsdag zou ik ongi moeten worden en ik denk ook wel dat dat gebeurt hoor. Mocht ik het vrijdag nog niet zijn (dat zou al raar zijn want heb een hele regelmatige cyclus) dan zou ik wel testen ja. Spannend ook voor jullie meiden!

8. TieMar

TieMar Niet meer actief

Nou op zich niet hoor. We wilden al heeeel graag maar hadden eerst even gewacht ivm wat wijzigingen op t werk.
    Maar nu gaan we er ds voor. Ik vind het mega spannend en ben er idd ook veel mee bezig.

9. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ongi...

10. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Awh nee toch :( Balen!
    Ik denk dat ik ook gewoon ongesteld ga worden. Voel niks anders dan normaal zeg maar ;)

11. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ja echt balen. Ook manlief had het stiekem wel leuk gevonden. Hopelijk voor jou geen ongi! Wat zeggen ze ook altijd weer? Geen bloed, houdt moed!

Deel Deze Pagina