het kriebelt weer...4e kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meissie83, 6 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is zeker druk met feesten en partijen :) m'n ouders hebben een huisje boven aan een berg in zuid-Frankrijk en m'n vader heeft nu nog een huisje in een dorpje dichtbij daar gekocht waar hij nu veel aan het klussen is. Dus heerlijk daar met de familie onze zomer vieren :)

Ik kan enorm heftig op de hormonen reageren tijdens de zwangerschap pfff wordt dan moe van mezelf haha!
    Fijn dat jij dat niet hebt meissie!

Idd misschien kun je het met temperaturen of ovulatietesten achterhalen binnenkort. Ik denk dat ik nu echt wel ongesteld ben... Voel me weeïg in m'n onderbuik en niet zo fit en al vel tampons erdoor vandaag. Opzich een goed teken dat dan wel, wel vroeg naar bed vanavond :)

2. Bumbaaa

Bumbaaa Fanatiek lid

24 mei 2012
    2.188
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bessie , leuke tijden hebben jullie voor de boeg ! Ik denk dat wij er ook rond augustus september voor gaan weer , mooi na de zomervakantie :D

3. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha leuk Bumbaaa! Gaan we gelijk op dan! :)

4. Klavertjegeluk

15 mei 2014
    34
    1
    8
    Gelderland
    Hier ook druk bezig voor een 4e :)
    We hebben drie kindjes van 5, 3 en 1.
    Alle zwangerschappen gelijk zwanger geworden. Nu alleen wil het niet lukken. In november zwangerschapsklachten en een positieve test gehad die na een aantal dagen negatief werd maar geen bloeding. Mijn spiraal had ik toen nog gewoon in. Na controle heb ik deze laten verwijderen omdat ik het bij mij dus niet meer vertrouw.

Laatste 3 perioden ook positieve testen gehad maar ook na een aantal dagen negatief geworden. De laatste keer kwam de bloeding pas met 11 dagen overtijd. Al met al schiet het dus niet op. Nu ben ik in ronde 4 bezig en aan het wachten tot mn nod die tussen 19-21 mei is. Ik voel weer van alles wat gaat wijzen op een positieve test. Nu maar hopen dat deze echt blijft plakken en nr 4 onderweg is!

5. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom klavertjegeluk! Je hebt dezelfde leeftijden als ik met m'n kinderen leuk! Wat vervelend dat je al meerdere keren nu wel positief en daarna weer negatief hebt getest... Heb je wel een echo gehad een keer om te zien wat er in je baarmoeder zit als je geen bloedingen hebt daarna. Gek idee...
    Hopelijk is het nu echt raak deze keer! Wanneer denk je te gaan testen? Gelijk maandag of later?

6. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, zit je al bijna in je vruchtbare dagen? Ik probeer en nu een beetje omheen te "dansen". Manlief vond het erg grappig dat ik zei dat we nu gewoon oppassen om het nog niet rond de eisprong te doen maar te wachten tot na augustus en dan meer ons best te doen.
    Zoals een echte man reageerde hij dat het vast voor die tijd al wel raak zou zijn ;) Hij is nogal zeker van z'n zaak hahaha!
    Vanavond heb ik een dorpenloop in een dorpje verderop. 11 km hardlopen, best pittig dus hoop dat ik morgen nog rechtop kan staan :)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

hier nog steeds ongi, vandaag dag 16 (min 1 dagje toen had ik geen verlies)

8. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    het huishouden in goede banen lijden
    Welkom klavertjegeluk, en wat leuk dat er bij jullie ook een 4e komt.
    Onze kinderen zijn 6(bijna 7) 4 en 3 jaar oud. Wij hebben straks als alles goed gaat dus weer alle tijd voor de baby want alle kindjes zitten dan inmiddels op de basisschool.

Bessie ik heb werkelijk geen idee wanneer mijn eisprong is. Moet ik tellen vanaf het verwijderen van het spiraal of vanaf gisteren toen de bloeding begon, waarvan ik vandaag overigens geen last meer van heb.
    Vanaf waar reken jij??
    Ovulatietesten geven in ieder geval nog geen piek aan.
    En hahaha heerlijk toch dat je man zo zeker is van zijn "zaak":p
    Pfff 11 kilometer...respect hoor!! Hier heeft de oudste dinsdag tot vrijdag a.s de avondvierdaagse, maar dat is nog 5 km, woensdagavond is het mijn beurt om mee te lopen.

Morgen vertrekken wij met ons gezin voor een weekendje Ouddorp.
    Alle broers van mijn man zijn er + aanhang en kinderen! ook zijn mijn schoonouders er. Kortom wij gaan heerlijk genieten van de familie en de zon!!
    Wat zijn jullie weekend plannen??

9. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuurtje, dat je het nog zolang volhoudt om niet te testen, zou je er niet een aan wagen morgen? Spannend zeg!!

10. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Zuurtje, vloei je nu al 16 dagen??

11. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meissie, lekker ook wel dat je straks alledrie de kids op school hebt en je alle tijd voor de kleine hebt!

Ik tel een beetje gemiddeld. Dus vanaf het verwijderen van de spiraal maar ook langer door vanaf de echte bloeding wat woensdag begon. Probeer m'n vruchtbare periode nu wat ruim te rekenen. Volgend weekend zou ik al vruchtbaar kunnen zijn dus we moeten ons op andere manieren vermaken of voor zingen de kerk uit.

Ik loop de afgelopen 3 weken rond de 9,5 km dus 11 km is voor mij ook een hele uitdaging haha.

Wat een timing met het heerlijke weer om dan een weekend weg te gaan. Heel veel plezier!

Wij gaan hopelijk nog even bij ons kersverse neefje kijken met de kids dit keer. Zij kunnen niet wachten! Verder hebben we niet echt plannen.

12. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik lees het helemaal verkeerd Zuurtje, sorry...

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meissie ja al 16 dagen, heb hiervoor trouwens al een afspraak bij gyn assistente staan
    vorige maand had ik ook heel dikwijls tussentijdse bloedingen
    nu wil ik toch wel graag weten hoe dat komt dus ik krijg sowieso een echo volgende week

14. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Joh zuurtje wat vervelend!!
    Hoop voor je dat de gun je een duidelijke verklaring kan geven voor het vloeien.
    Vloei je helderrood of heb je bruinverlies?
    En ik zag dat jij ook pendelt...durf het bijna niet te vragen maar...zou je voor mij willen pendelen??

15. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat je zo blijft vloeien, zou er iets in je baarmoeder kunnen zitten? Hopelijk krijg volgende week meer duidelijkheid met de echo.

Wel leuk dat je pendelt Zuurtje, komt het vaak uit voor jezelf of pendel je meer voor anderen?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    voeien: helderrood
    deze keer is ongi anders want er waren geen stolsels wat ik al zo raar vind (sorry voor details)

pendelen: aanvragen via pb graag met je voornaam, meisjesnaam en geboortedatum

pendelen voor mezelf op zwangerschap komt niet uit maar andere dingen dan weer wel
    pendelen voor anderen komt soms ook uit maar soms ook niet

17. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zuurtje, leuk dat je pendelt! Hoe is het met het vloeien, nog steeds?

Hier nog ongesteld dus dat lijkt me een goed teken. Moet wel een beetje denken om de vruchtbare dagen want we willen (bedoel vooral mezelf :)) nog even wachten tot augustus haha!

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier nog steeds ongi, al is het wel minder in hoeveelheid

19. meissie83

meissie83 Bekend lid

30 nov 2012
    810
    0
    0
    Een berichtje hier vanuit het zonnige zuid Holland!!
    Ik ben weer aan het vloeien, gisteren niks gehad en vandaag weer begonnen.

Groetjes

20. Bessie Turf

Bessie Turf Bekend lid

21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké zuurtje, hopelijk stopt het echt wel snel met vloeien!

Heerlijk meissie, lekker aan het genieten van jullie weekend vast! Oké, nu misschien ook ineens toch ongesteld?!

Deel Deze Pagina