wat zouden jullie doen? (ziggo)

Discussie in 'De lounge' gestart door butterfly1984, 13 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly1984

butterfly1984 Fanatiek lid

Vandaag is de monteur langs geweest om het alles in 1 pakket te installeren van ziggo.

Eerder ging het al mis, omdat de telefoniste niet had geregistreerd dat we gebruik maakten van de overstapservice.
    Dus een heel gedoe om dat te regelen, maar goed nu meer dan een week later als eerst gepland toch de monteur aan huis.

We hadden een hd ontvanger erbij voor 49 euro. (ons kastje werkte voor geen meter meer).
    Hij komt binnen, maar zonder het kastje.
    Ik vraag later waar het kastje is, maar er was niet geregistreerd dat we deze hadden besteld:x

Maar goed, hij had er nog wel eentje achter in de bus, dus we hadden alsnog het kastje.
    Later toen hij wegwas kwamen we erachter dat hij geen nieuwe smartcard erin had gedaan, maar onze oude had gebruikt.

We zouden dus een nieuwe erbij krijgen, maar dat heeft hij niet gedaan.
    Mijn man bellen, zegt die man van ziggo, het staat hier niet geregistreerd dat jullie dat kastje hebben besteld, dus dan heeft u er ook geen recht op!!!:x:$
    Echt, ik was zo boos, gaan ze ons een beetje de schuld geven, idioten.

Mijn man had later de technische dienst van ziggo aan de lijn, omdat ons internet het helemaal niet deed:(
    Had hij daar zijn verhaal over de smartcard ook gedaan en die man heeft hem daarna doorverbonden met de administratie.
    Nu is er uitgekomen dat we eentje in de winkel mogen kopen van 30 euro en dat we dat in januari terug krijgen.

Wat zouden jullie doen?
    Alsnog aandringen en verzoeken dat hun gewoon 1tje opsturen?
    Of wel in de winkel eerst zelf eentje kopen en dan hopen dat je het geld terugkrijgt?
    Ik heb er eerlijk gezegd na deze ellende helemaal geen vertrouwen meer in.

En over het internet.............morgen komt een technische monteur want de modem is waarschijnlijk kapot:x

2. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    om dit soort vervelende acties hebben wij Ziggo opgezegd! was er zo zat van...heb nu Tele2 en ben er erg tevreden over..

3. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Nou ik zit ook te twijfelen over Ziggo! Betaal mn eigen scheel in de maand voor zenders die t niet doen of heel slecht doen! Je sluit t filmpakket af en wat krijg je, de hele dag dezelfde films en zware bout films!!!

En wa raar dat je m eerst in de winkel moet open om het vervolgens in januari weer terug te krijge!! Ik zou zegge laat ze t lekker in hun hol douwe, de service is echt van lik me vesje!!

4. mila2008

mila2008 Bekend lid

12 jun 2009
    628
    0
    0
    misschien voor de zekerheid eerst even het contactformulier invullen, als je dan een mail terug krijgt waarin het terugkrijgen van die 30,- bevestigd word heb je het tenminste zwart op wit.

5. Ior

Ior Niet meer actief

Wat dom. Kunnen ze niet regelen dat de monteur die morgen langskomt ook direct een smartcard meeneemt?
    Ik hoor heel vaak klachten over ziggo en diens service, maar gelukkig hebben we er zelf nog geen last van gehad.

6. Daro

Daro Fanatiek lid

1 aug 2010
    2.548
    0
    0
    West-Brabant
    Hier kwam die monteur na een verhuizing langs, want mn internet werkte niet.
    In het oude huis de modem en laptop uit het stopcontact gehaald en in het nieuwe huis er weer in gedaan en toch werkte het niet. Na denk ik wel 20 keer de klantenservice te hebben gebeld, een nieuwe modem te hebben ontvangen etc is er uiteindelijk iemand langsgekomen van Ziggo+, die tot de conclusie kwam dat het aan onze laptop lag. Dus we moesten maar een nieuwe laptop kopen. Eh ja hoor een week ervoor in het oude huis werkte het gewoon nog? :x

Maar dat vraag je niet.. ehm ik zou denk ik volgende keer precies vragen met wie je hebt gesproken, dat noteren en erbij vermelden dat je de afspraken zwart op wit wilt ontvangen (bijv via e-mail). Ik heb ook meerdere keren aangegeven dat ze het wel even goed in het systeem moesten noteren wat we hadden afgesproken, maar iedere keer moest ik bij het volgende telefoontje wéér alles uitleggen... als je er niet zelf bovenop zit vrees ik dat je die 30 euro inderdaad nooit gaat terugzien..

Deel Deze Pagina