Het laat me niet los..

Discussie in 'De lounge' gestart door Tammie26, 11 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Er gaan allerlei gevoelens door me heen sinds 2 dagen..

Ik ben getrouwd geweest en uit dit huwelijk werd onze zoon geboren.
    Uit een eerdere relatie had hij al 2 meiden, stapel was hij op ''zijn'' meiden..
    Toen onze zoon geboren werd merkte ik al snel dat hij voor onze zoon helemaal niet zo lief was, Weinig geduld en als hij huilde dan vloekte hij hem kapot.
    Toen ik na mijn verlof weer ging werken en uit me werk kwam had onze zoon een grote blauwe plek op zijn hoofdje..
    Ik vroeg hem ernaar en hoe het was gekomen, Hij kon er geen antwoord op geven.. Er bekroop mij een heel ''naar'' gevoel en mijn gevoel zei dat het niet pluis was.
    Toen heb ik besloten dat ik en mijn zoon zouden vertrekken.. Hij was het hiermee eens:(
    Onze zoon was toen 3 maanden en vanaf dat moment wilde hij er ook niets meer mee te maken hebben.
    Nooit heeft hij meer naar zijn zoon omgekeken,Hij wilde eigenlijk geen kids meer was wat hij zei:$
    Nu 2 dagen geleden kom ik erachter dat hij net weer een zoontje heeft gekregen:x
    Hij heeft nu dus 4 kinderen bij 3 vrouwen, 3 kids zijn alles voor hem behalve mijn zoon.
    Het doet me zo'n pijn en maakt me zo boos..
    Weet gewoon even niet wat ik met me gevoel aanmoet..

Zo dat lucht in ieder geval een beetje op!

2. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Ik weet niet goed wat ik er van moet zeggen behalve dat ik het verschrikkelijk voor jou en je zoontje vind! Wat erg voor jullie en wat een lul van een vent! Super dat je direct voor je zoontje gekozen hebt, veel sterkte...

3. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

Pff wat rot!

Als ik jou was zou ik een brief sturen naar zijn nieuwe vrouw, met jouw verhaal erin!.. Misschien heeft ze daar wat aan als haar zoontje over 3 maanden ook blauwe plekken heeft...

4. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Je kunt je natuurlijk ook afvragen hoe lang het zal duren voordat hij ook dit zoontje zal uitschelden en (laten we in godsnaam hopen van niet) iets zal aandoen.

Maar ik snap je gevoel heel goed. Voor jou is je zoontje het allermooiste wat er is en het feit dat zijn eigen vader dat niet vind maakt dat je dat enorm kwetst.
    Maar weet je, zo aan je verhaal te lezen denk ik niet dat je zoontje iets zal missen. Integendeel, ik denk dat je destijds de enige juiste keuze hebt gemaakt en dat jullie beide veel beter af zijn zonder die mafkees.

5. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    Dit dus.

6. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Zijn nieuwe vrouw is ook op de hoogte, Die heb ik 2jaar geleden al een mail gestuurd met mijn verhaal.

7. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

13 aug 2007
    4.077
    5
    38
    Mee eens....
    Aan de andere kant moet je maar blij zijn dat hij geen bezoekregeling wilt.....
    Stertke,probeer het los te laten:(

8. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Mja ik vraag me dan af of hij echt wel zo gek is op die andere kinderen of dat hij gewoon weinig heeft met kinderen en zich mooier voor doet dan dat hij is?

Er zal toch anders wel een reden zijn... Maar ik denk niet dat je daar heel snel achter gaat komen.
    E als hij de oorzaak is geweest van de blauwe plek (hoeft niet natuurlijk!) mis je er niet superveel aan.

9. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    jeetje wat een nare situatie!
    wat verschrikkelijk voor jou en je zoontje, maar toch vind dat ik dat je een hele goede keuze heb gemaakt!.

mij bekruipt ook een beetje een naar gevoel,en waarom kan ik niet echt uitleggen,misschien omdat hij alleen maar lief en leuk is met meisjes?
    en jou zoon dus niet wil (ik weet natuurlijk niet hoe dat straks gaat met ze andere zoontje)

ik krijg een beetje het gevoel dat hij alleen maar meisjes wil.. en waarom vraag ik me dan af?

maar in ieder geval ik denk dat je maar blij moet wezen dat deze man uit jullie leven is!

sterkte!h

10. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

het blijft kwetsend als een ouder totaal niks laat zien van liefde voor zijn of haar kind.
    helaas heb ik hetzelfde meegemaakt, voor de buitenwereld de onbegrepen vader slachtofferrol is daarin heel fijn voor ze uiteraard.
    maar uiteindelijk worden je kinderen groot, en valt hun niks op de mouw te spelden, zij weten beter.
    mijn dochter heeft hem laatst via facebook geconfronteerd, maar ze zal nooit de antwoorden krijgen die ze zou willen horen.
    daarna heeft ze hem geblocked, en zijn vriendin ook, ze heeft daar kennelijk genoeg aan gehad.
    ik denk dat als je als ouder probeerd je kind alles te geven in liefde en aandacht, eerlijk tegen ze bent, en ze vrij laat in hun keuze naar de andere ouder toe, je kind en jij daar later de vruchten van zullen plukken al lijkt het nu allemaal alleen maar naar.
    je zoontje is in iedergeval veilig...

11. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Wat vervelend voor je zeg! Je zoontje is nog te klein om het te begrijpen, dat is maar goed ook,

Zo iemand mag zich geen papa noemen.

Sterkte ermee

12. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Wat rot zeg, ik kan me je gevoel helemaal voorstellen. Toch zou ik het proberen los te laten. Het feit dat hij er totaal geen problemen mee had dat jullie vertrokken en je eigen gevoel zegt al genoeg. Ik ben het verder helemaal eens met zogezegend, je kan iemand toch niet veranderen dus lekker laten gaan die handel, hoe moeilijk het ook is.

Deel Deze Pagina