Hoi, Vraagje: Ontdek net bij mijn zoontje allemaal bultjes op zijn armen,linkerarm een stuk of zeven ,rechts maar twee. Hij oogt of is verder niet ziek! Ik herken ze niet echt,jullie een idee...?? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/32418-albums9887-picture64560.html
@ninien: zal het echt?! Hij slaapt al twee dagen met lange mauwen,wist niet dat die krengen daar doorheen prikken...
Nu heeft hij op zijn rechterpols ook ine ene een hard bultje zitten die er eerst niet zat.! Ik wacht maar even rustig af en anders word het een dokterbezoekje... Neem geen risico's ivm mijn zwangerschap!
lijken mij toch waterpokken hoor?? heeft je zoontje het vorig jaar erg gehad??? ze kunnen het namelijk nog een keer krijgen he
Een spinnetje Muggenbeten ben ik bijna zeker van dat dat het niet is. Maar als een dreumes voor zijn eerste levensjaar waterpokken krijgt,dan is de kans op herhaling wel aanwezig dacht ik. Maar met twee jaar en nu met drie jaar toch niet of kan dat ook?? Weet iemand dit?
Ik heb ook zulke bultjes. Zijn geen muggenbulten. Toen ik de eerste zag dacht ik dat het een pukkeltje was, binnen een paar dagen zat m'n hele borst en hals vol. Crème van de dokter gekregen om te smeren , helpt heel goed tegen de jeuk want ze jeukten heel erg. En een antibioticakuur maar die heeft naar mijn mening niets uitgehaald. Ik heb ze nu nog, wel stuk minder dan eerst en ze jeuken ook niet meer. Misschien toch even naar de ha gaan? Weet natuurlijk niet of het echt dezelfde zijn maar lijkt er wel veel op
Misschien iets van warmte bultjes? Ik heb de foto's niet gezien dus weet niet hoe het eruit zag, als het eruit zag als een blaasje gevuld met vocht kunnen het goed warmte bultjes zijn..