Het laatste 10weken topic.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joon1408, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Das indd niet duur ... ikheb een hele dikke poncho gekocht die draag k over een jasje dan is me buik wel lekkerbedekt.

Ik heb ook over 2weken de laatste echo. Voor de liggingenz.

Ik had gistere opeens hele dikke handen was net optijd met me ring afdoen. Die laat ik nu dus ook maar af en k heb heel de tijd opvliegers en dat terwijl ik normaal een kouw leier ben eerste klas hahaha

2. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    040.jpg

Muurschildering op kamer van zoontje is af. Helemaal blij mee:)
    Morgen zijn kledingkast afschilderen en dan kan hij van de week over.

DSC04761.jpg
    Dit is nu de kamer van mijn zoontje en dit blijft dus babykamer. Beertje krijgt alleen een roze of blauwe ster op buik geschilderd maar daar moeten we nog even mee wachten tot het geboren is.

3. Sam1986

Sam1986 Actief lid

6 jul 2008
    437
    0
    0
    Wat gaaf Chrisie ben jaloers op je mooie kamers!

4. merel80

merel80 Bekend lid

3 mei 2009
    812
    39
    28
    Wow wat een mooie muurschildering Chrisie!

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ohhh meis wat schitterend!!!! Vind hem echt heel bijzonder!!!

6. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

Wat een leuk babykamertje en prachtige schildering.

7. roompje25

roompje25 Actief lid

3 apr 2011
    437
    1
    16
    Ik breek even in sorry.... Jezus wat mooi !!!!

Xxx

8. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

*ik is nu ook lichtelijk jaloers op de schilderkunst :D* Man zegt al alle mensen wat mooi!!!

9. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Meiden dank jullie wel voor leuke reaties. Ben ook heel erg trots op mijn mannetje.

Ga zo maar eens proberen te slapen. Ben alleen nog niet echt moe.

10. scrat

scrat Niet meer actief

erg mooi die schilderingen!!

even een vraagje:
    ik had vorige nacht ineens flinke pijn in mijn onderrug (straalde door naar billen en benen) en dat kwam, werd steeds erger en nam na een tijdje weer af en zo 3x in 1 uur.
    nu net had ik dat weer alleen dan in de onderrug en onderbuik. kunnen dat voorweeen of indalingweeen zijn? of is dat nog te vroeg?

11. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Mooie babykamer :)

Daar heb ik nog geen ervaring mee, eerste zwangerschap, maar misschien dat iemand anders het weet.

Kom zojuist van controle, wordt op zijn vroegst 22 oktober ingeleid. Ben vorige week namelijk begonnen met insuline bij avondeten. Het komt nu echt heeeeel dichtbij, spannend allemaal. Deze week nog alles dubbelchecken en proberen tot rust te komen ;).

Hoe gaat het met iedereen verder???

12. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Slrry ook geen ervaring mee ook de 1ste hihi.

O jeetj das indd spannend. Ken je gaan aftellen.

Hier gaat het niet zo lekker.

Zaterdag avond. Drukkend vervelend gevoel bovenbuik. Duizelig misselijk. Gebeld om 12u. Mocht ik gistere komen. Geen eiwit en bldruk 140/90. Dee grens is 95. Dan gaan ze je dorverwijzen ivm met zwvergiftiging.

Moest het goed in de yaten houden. Gistere heel d dag hetzelfde in de avond hfdpijn eventjes en opeens lichtflitsen. 1x. Nu ben k wkkr met ufdpijn maar miss te weinig vocht nog. K kijk het ven aan. K moet zowiso morgen weer naar de verloskundige. Ben benieuwd wat dan me bloeddruk is.. en wat er zou gebeurrn alstie wel hogrr is

13. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oh niet zo fijn joon! Als deze hoger wordt dan 95, plus jouw symptomen. Dan wordt je volgens mij per direct opgenomen. Bij twijfel bellen he. Als jij hoofdpijn houdt en die flitsen en sterretjes toenemen, bellen!

14. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Ja dat was ik ook van plan zodra me hfdpijn niet zakt of k straks nog 1x die sterretjes heb acht ik zeker niet tot morgen. Vind het wel ee beetje eng allemaal. Me meisje is gekukkig super druk ak 3dagen dus daar hoef k me geen zorgen om te maken of ik der wel voel. Maar toch houd het je toch wakker

15. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja dat kan ik me voorstellen, dat het je bezig houdt. Maar je hebt nog steeds hoofdpijn en sterretjes? Vanaf het moment dat je opstond al? Of is het met vlagen? Liever een keer teveel bellen meis, ook al is je meisje druk. Het gaat erom dat jouw lichaam wel gezond blijft voor jou en je meisje!

16. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Nee het is met vlagen. Vanacht toen k ging plassen wat met sterretjes. En sinds toen hfdpijn. Tot nu toe geen sterretjss meer gehad.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Oke, hou het in de gaten idd. Ik had vorige week ook lichte hoofdpijn, maar tis nu weer weg.

Ze zeggen bij vergiftiging moet je kan je ook links onder je borst pijn krijgen. Als je dat hebt, dan idd echt aan de bel trekken.

18. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Oke bedankt voor je tips. K hou jullie op de hoogte

19. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Toch weer even terug gegaan. Bloed druk was nu 145/90. Nog niets alemerents omdat hij bijmij altijd rond de 80zit. Moet wel morgen weer terug komen mocht k dan toch niet zeker ervan zijn dan kunnen ze me evntueel voor bloed afnemen naar het ziekenhuis sturen. Dus even afwachten hoe het verder gaat pff

20. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Nicolle, ik herken het niet echt. Vorige zwangerschap daalde de kleine ook pas tijden bevalling.
    Nu wel af en toe al wat steekje in rug benen. Maar vind ik meer op ongesteldheidsgevoel lijken.
    Kleine is nu ook nog niet ingedaald en heb het gevoel dat dat toch pas weer gebeurd tijdens de bevalling.

Joon, goed dat je vandaag weer even ben wezen meten. Goed in de gaten houden hoor. Als je bloeddruk normaal rond 80 is valt volgengs mij wel mee.
    Laatste keer was bij mij 102/52 lekker laag dus.

Vandaag kledingkast van mij en vriend opgeruid en 2 zakken vol kleding eruit gehaald.
    Had op de ramen van slaapkamer een cementsluier zitten en daar speciaal spul voor besteld om het te verwijderen. En het is gelukt zijn nu weer glashelder. Wel een uur op zitten poetsen maar resultaat mag er wezen.

Nu nog de voorraadkast uitpluizen, washok en de keukenkastjes.
    Dan ben ik wel zo goed als klaar met al me kastjes haha.
    Hoezo nesteldrang?!

Vriend is volgende week nog nacht in buitenland en heb aangegeven dat dat dan wel laatste keer is. Ben dan 36,3 dagen Vind het niet zo fijn als hij de nachten weg is ook al duurt het mischien nog wel 4wk dan.

Deel Deze Pagina