Het laatste 10weken topic.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joon1408, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Djingo, nee dat heb ik nu niet. Maar bij de 1ste zwangerschap wel.

Ladylola, daar kunnen mijn nekharen ook van overeind gaan staan als mensen zeggen. Geniet nog maar even. Maar ook geniet ervan in het algemeen in de zwangerschap. Sinds vorige zwangerschap zeg ik nu tegen zwanger, hoop dat je er volop van kan geniet. Want is echt niet altijd dat je op een roze wolk zit.

Loeki, ze zeggen toch als je griep hebt of je je niet lekker voelt je lichaam wel wacht met bevallen tot je fit genoeg bent. Maar wat vervelend voor je zeg. Beterschap!

Nathalie, spannend hoor. Gelukkig word je goed in de gaten gehouden. Nu hopen dat kleine uk nog lekker bij je blijft zitten.

Dromen, hier laatst gedroomd dat ik beviel op de trap. Ook zo bizar.

Hier, Ik ben lekker aan het genieten van me verlof. Doet me goed en voel me ook weer wat beter. Heb 's avonds geen rust meer en word af en toe gek van mezelf. Wil dan nog vanalles doen. Ga pas vaak tegen 11ven naar bed om nog een half uur wakker te liggen.

En de jeuk weer begonnen en dan vooral 's avonds. Net of je een kriebeltrui aanhebt. Enige wat helpt is dan een douche te nemen en me in te smeren met aftersun. Dan is het te doen.

Gister heerlijk een massage gehad en uur lang op me buik gelegen, wat een genot. Was een bank met uitsparing voor buik en borsten. Volgende week maandag weer. :D

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @chrisie ohh heerlijk z'n massage!! Die moeten we binnenkort ook maar eens gaan plannen lekkere ontspanning haha :D

@loeki beterschap!

@ladylola dat genieten is irritant dat mensen dat zeggen ja, geniet er wel van ook al is niet alles even leuk ;) maar willen nu idd wel met z'n 3 en zijn haha.. nog paar weekjes! En ze duren zooo lang..

Hier ook z'n enorm jeukende buik alles staat zo strak dus lekker smeren smeren dat helpt hier idd ook..
    En hoop ook dat kleintje nog lang blijft zitten! Dinsdag weer echo dus benieuwd hoeveel ruimte die nog heeft en hoe die gegroeid is sinds vorige x!

3. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Zo vandaag de gipsbuik gemaakt. Erg leuk om te doen. De pippoos had gezegt aan 4rollen hebbie genoeg nou moooooi niet uiteindelijk die eerste poging dus mislukt toen 8rollen gehaald en dat is het resultaat. 2dagen laten uitharden en dan ga k hem mozaieken bezigheidstherapie hahha

Hoe is het met julkie dames

Bijgevoegde bestanden:

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Thanks dames, het gaat nu al wat beter. Ik slaap alleen ontzettend veel... lijk wel chronisch moe ;) (overdag slapen en s'avonds wakker), maar het komt allemaal door de medicatie. Verder mijn zus die zich over mijn gezondheid druk maakt, maar in de negatieve zin. Alsof ik haar negatieve energie nu nog erbij kan hebben :x.

Morgen word het een spannende dag. Dan hoor ik meer over het inleiden en krijg ik als het goed is ook een datum. Spannende dagen tegemoet :D.

@ Joon; leuke bezigheid voor de laatste weken :). Ben benieuwd naar het eindresultaat.

Hoe gaat het verder hier met iedereen??

5. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Zkr spannend. Kaat je wat weten als je zelf iets weeet hihi
    .wij hebben ak ma 2crematies achter ellkaar. K twijfel aan de ene kant vind k qua respect het netjes om te gaan en de andere zijn al die negatoeve emoties niet teveel. K kijk hoe ik me maansag voek en vanuit daar beslissen denk k dan.

6. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Sorry sorry sorry dat ik even niets van me heb laten horen maar echt ik ben doodop.. slaap alleen maar en doe verder eigenlijk heel weinig..
    Zag een hele mooie gipsbuik voorbij komen.
    Loekie hoop dat je je snel weer beter voelt en ben benieuwd wanneer je ingeleid gaat worden!!

Hier morgen de 36 weken groei echo.. ben zo benieuwd hoe het met onze kleine man is... En heel eerlijk ik heb het zwaar de laatste weken, ben eraantoe om mama te worden en wil mijn kleine man zien en voelen het duurt me nu te lang hahahahaha

7. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie gipse buikje zeg!! Benieuwd wat het resultaat is als die helemaal af is!!

8. scrat

scrat Niet meer actief

ukje ik herken je gevoel en dat wordt extra bevestigd door constante pijn in mijn bekken. ik trek het echt niet om nog 5-7 weken door te lopen. daarom ga ik di aan de gyn vragen of ze me met uiterlijk 40 wk willen inleiden. hoop dat ze het ermee eens zijn..

9. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hey dames, ben net terug van het ziekenhuis.
    Heb nog 3 dagen te gaan, maandag word ik ingeleid.

Heel spannend allemaal. Gelukkig gaat het ook wat beter met de bijholteontsteking. Baby doet het ook goed.... volgende week is ons kleine mannetje er :-D.

10. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend!! Lijkt me wel apart om te gewoon te weten dat dan je kleintje komt!! Fijn dat de baby het goed doet! Succes maandag! En lekker genieten van je kleine natuurlijk :)

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Wauw loekie spannend! Laat je ook weten of het goed is gegaan en hoe lang het heeft geduurd?
    Ik word de week erop maandag ingeleid!

Jij veel succes met de laatste 2 dagen!!

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    @Joon, mooie gipsbuik.

@Loekie, spannend joh. nog 2 nachtje en dan is de grote dag.

@Ladylola, jij ook nog even. Heerlijk om straks je kleine vast te houden.

@Hier, nog steeds veel energie, zo gek. Heb wel eens me momenten hoor dat ik instort en geef me dan ook
    wel over. Vooral 's avonds niet te stoppen. Geen rust in me lijf.
    Maandag weer een lekkere massage en week erop acupuntuur.
    Verder veel afspraken met vriendinnetjes en etentjes.

13. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jullie ook z'n raar gevoel van "onderen" af en toe? Zou door indaling komen of iemand idee?

14. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Laatste weken wel ja menstratie achtig en steken was bij mij indd indalen.

Pff zulk rot nieuws gehad van het weekend een vriendin is ook zwanger 29w dus 6w minder ver. Op de 20weken echo was alles goed met haar kleine man. Nu had ze afgelopen vr een 3d echo voor de leuk. Kreeg ze de schrik van haar leven. Het maaagje van der kleine vent zit niet meer op zijn plek. Nu zit er een vaag iets naast zijn hart en denken ze dat dus dwt zijn maagje is. Nu moet ze ak wo voor verder onderzoek of dat indd ze maag is of iets anders en wat ulnu verder. Vind het zo ontzettend zielig. Ze is zo verdrietig en bezorgt en k ken niets doen. In het positiefs geval moet hij gelijk geopereerd worden en in het negatiefs geval?????. Hoop zo dat ze woensdag wat meer krijgen te weten.

Morgen ook 2crematies en dan gelukkig dinsdag een positief iets de liggingsecho van onze kleine meid.

Merken jullie ook dat jullie sneller buiten ademzijn na een stukje lopen ik lijk wel 80hahaha.

Hoe is ht verder met iedereen. En diegene die bijna worden i geleid met de spanning?

15. scrat

scrat Niet meer actief

jeetje wat heftig zeg!! sterkte voor je vriendin!!
    sterkte morgen voor jou ook!

16. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

@ Joon jeetje meis sterkte.. bah wat een nare dag morgen
    @ Roderoos voor jouw natuurlijk een hele mooie dag want jouw prinsesje gaat geboren worden.

@ hier.... Eerlijk... IK WIL BEVALLEN!!!!!! Hahahhaha ben er klaar mee ben benieuwd naar mijn kleine man, de 1 na de ander bevalt om me heen en voor mijn gevoel ben ik nu al ruim 15 maanden zwanger (augustus 2011 mk, november 2011 mk en februari ben ik zwanger geraakt van deze) dus ik ben er een beetje klaar mee.. ik ben nieuwsgierig, ik wil hem kunnen vasthouden, knuffelen, eten geven in zijn wiegje zien liggen... ik wil dat het zo tastbaar word!!!
    Maar in het ziekenhuis is besloten dat we niet meer gaan inleiden (zou gaan gebeuren door de paniekaanvallen, maar omdat het nu zo goed gaat doen ze dat niet meer :x:( )
    Aan de ene kant natuurlijk helemaal goed maar aan de andere kant wil en kan ik niet meer wachten dus ik loop nu iedere keer tegen mijn buik te zeggen "breek vliezen, breek!!!" (niet dat dat veel helpt :D )

Nou ik ga hier maar duimen draaien en hopen dat de kleine man net zoveel geduld in zijn donder heeft als ik :p dan word ie heel snel geboren :D

17. Behappy

Behappy Niet meer actief

Duimen draaien voor jullie en ook voor mezelf natuurlijk haha

We moeten de weeen dans doen :p
    Of de "breek de vliezen" dans

18. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Net als barbie gaan hakken..... zal ik eerst dat moeten leren was vroeger meer van het headbangen :p

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Als je vriendin vragen heeft, mag je der contact op laten nemen met mij. Ik ga er vanuit dat haar kindje ook CHD heeft, want dat is de enige afwijking, waarbij het maagje naast het hartje kan komen te liggen.
    Bij mij is het wel met 20 weken ontdekt, door een hele goede echoscopist (hartje was iets naar rechts verplaatst door darmen), want ons meisje haar maagje is ook pas met 29 weken naast het hartje gaan liggen.

20. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heftig zeg als je daar achter komt tijdens een echo.. Sterkte

En voor de rest die heel graag al wil bevallen haha succes met jullie weeën dansjes hoop dat het snel begint voor jullie!!

Hier moet die nog minimaal 4 weken blijven zitten liefste langer natuurlijk maar dat is het eerste streefpunt dat ik vanaf dan gerust ben mocht het beginnen.. Dus voor mij nog geen dansjes haha maar rust houden :p

Deel Deze Pagina