Erkennen hier rond de 20 week gedaan. Kiewie wij hebben gister nog echo gehad en ons beebje woog 1600 gram, dus jullie gewicht is mooi hoor. Heerlijk lijkt me dat een massage.
@Erkennen: Dit hebben wij een aantal weken geleden geregeld. Het was nog een heel gedoe omdat mijn vriend uit Zweden komt en een bewijs moest hebben dat hij daar niet getrouwd was. Dit bewijs moest dan voorzien zijn van een apostillestempel. Maar uiteindelijk was het binnen 10 minuten geregeld hoor! @Chrissie: Klinkt inderdaad lekker die massage! Ik heb afgelopen zaterdag ook een zwangerschapsmassage gehad bij de Veluwse bron. Ik moest hiervoor wel op mijn rug liggen, maar dan op een watermat. Ze kon dan masseren tussen de mat en mijn rug in. @Kiewie: Ik heb ook nog zo'n 2 weken vakantiedagen over, maar ik mag deze ook opnemen aan het eind van mijn verlof. Dus heb ik daarvoor gekozen. Ben ik nog twee weken langer thuis met de kleine meid. Ik heb ook absoluut geen zin om te werken! Ik werk op een ICT afdeling op een middelbare school, maar het is nu herfstvakantie, dus ontzettend rustig! Dus ben saaie dingetjes aan het doen zoals mijn mailbox opruimen en verslagjes schrijven voor mijn vervanger. Morgen ben ik weer een dagje vrij (altijd op woensdag) en dan wordt de kinderwagen geleverd!
Zover er bekend is van de afwijking die ik heb ligt gemiddelde tussen de 30 en 36 weken dat de geboorte plaats vind.. Kunt natuurlijk altijd een uitzondering zijn maar ik verwacht zelf wel dat de kleine nog ff blijft zitten maar moet me dan ook rustiger gaan houden merk wel dat de harde buiken steeds meer en sneller komen als ik vanalles doe.. Ligt eraan hoelang me baarmoedermond het houd dus spannend! Ik hoef niet te werken dus kan genoeg rusten maar ben niet z'n zit/ligkont haha liever met vanalles bezig Hoelang moet je nog werken? Tot 34 of 36 weken?
Welkom Deborah! @erkennen hier ook al paar weken geleden geregeld!! Vriendlief zei nou wat een gedoe allemaal.. Ik als antwoord ja ik wil zeggen is makkelijk maar nee nog steeds geen huwelijk aanzoek gehad haha Iedereen die nog werkt succes met werken in de laatste weekjes ...
vanmorgen bij de vk geweest. heb mijn bekkenpijn besproken en moet nu 3 dagen 3x2 paracetamol nemen en kijken wat het doet. met 38 weken krijg ik inwendig onderzoek om te kijken of ik rond die tijd kan worden ingeleid. verder volgende week een extra echo ivm grootte buikje (bij 32 wk liep hij 3 weken voor). ben heel blij dat ik niet nog meer als een maand hoef rond te waggelen!
@Laura, zo'n massage heb ik ok bij mijn vorige zwangerschap gehad. Maar lukt me nu echt niet om op me rug te liggen. Word binnen een minuut zo misselijk en als ik blijf liggen moet ik spugen. Dus was deze keer geen optie. @Erkennen. Vriend heeft donderdag vrij en heb dus net een afspraak gemaakt voor erkenning. Stond niets in dat het voor een bepaalde week moet gebeuren.
Bij ons hoef je ook geen afspraak was 10min werk. En was ook niet voor een bepaalde week dat het moest.
Erkennen: Toch eigenlijk schandalig dat het zo moet he.... massage: heerlijk om de avond door mijn mannetje!! bekkenpijn: ik kreeg te horen om de 2 uur even 10 minuten liggen even relaxen!!! pssst hebben jullie hier ook zo'n last van???
Jeetje ukje. Nee gelukkig niet. Wel van een buurvrouw die elke dag 1tot 3uur de zelfde oeroe boekoe muziek draait. En keihard denk dat de box aan onze kant staat. En tik me een klopte muziek. Kijk het deze week aan en anders ga k er wat van zeggen. Is nu net begonnen is half tien??? Van de week zaterdagse 9uur. En dat met hormonen
Ukje, whooo....... ja wel last van vocht maar dan over me hele lichaam. Handen beginnen nu steeds erger te worden zelfs af en toe pijnlijk.
Heb het wel als k het warm heb en dat heb k veel de laatste tijd. Dan me vingers dikker zijn trouwens. Heb julk ie ook van die opvliegers
@ irritatiepuntje!!: Ohh ja ik irriteer me er ook heel erg aan en kan boos worden om het minste of geringste keiharde muziek is dan ook zo'n ding... Ik zou er inderdaad wat van zeggen!! @ vocht euhm ja ik heb het ook over mijn hele lichaam ook in mijn gezicht maar die enkels vond ik toch wel schandalig... noem mijzelf al platvoetje... Maar moet zeggen dat ik het vanaf deze week of eigenlijk vorige week al allemaal behoorlijk lastig vind worden en ook echt af en toe loop te klagen en te mopperen... weet wel dat ik zei tegen mijn man toen ik weer zwanger bleek te zijn dat ik alles met een glimlach zou dragen als deze zwangerschap maar goed mocht gaan.... euhm...*kuch* niet helemaal gelukt!!! hahahaha
Hahaha mijn vriend zei toevallig vandaag ga je de 2de minder zenuwachtig zijn. Toen zei k mag deze er eerst uit komen dankjewel hahahaha. Lijkt me idd erg vervelend al dat vocht. Doet het pijn?
nee heel raar maar als je het niet zou zien zou je het niet eens opvallen.. ik kwam er pas achter dat ik het had en zei tegen mijn man ook jeetje kijk!!! Hij: ohh dat heb je al een paar weken hoor schat..... Hmmmm zo goed let ik dus op
hi! mag ik met jullie meekletsen? ben nu 34 weken zwanger van de derde, en heb net deze week verlof whihoeee! de kindjes hebben nu lekker vakantie (tenminste de oudste dan) en we genieten er dan ook heerlijk van. We kunnen hier allemaal niet wachten tot de beeb zich meldt, we weten nog niet wat t wordt....spannnend vooral voor de kinderen de een wilt een broertje en de ander een zusje hihi
Ik wordt helemaal gek van de kramp in mijn benen, zowel dag als nacht gaat dat door.. Anderen ook zo'n kramp?
Nou dames, ben afgelopen nacht eindelijk bevallen van een gezonde zoon, Lucas. Inleiding duurde 11 uurtjes en met een halve uurtje persen was hij er al. Wel gaan nu lekker rusten en genieten van deze mooie tijd. Ook groetjes van Rozeroos. Zij en haar dochter doen het ook goed. We zitten bij elkaar op de kamer