Wat leuk!! En een hele goeie.. ik heb nog helemaal niet over geboortebedankjes na gedacht morgen eens met vriendlief over hebben of we dat nu al moeten bedenken of pas na de geboorte.. (willen een kraamfeest houden ivm werk vriend en grote families). Mensen.. ik hoef nog maar 3 weken en 3 dagen te werken (incl. vandaag) en dan vrijjjjjjjjjjjjj
Kiewie braambladthee zorgt voor betere samentrekkingen van de bm tijdens de bevalling, zorgt voor onder bloedingen en sneller herstel etc.. Is bijna zelfde als framboosbladthee. Deze thee drink ik vanaf ong 33 à 34 week zwangerschap. Vrouwenmantel is na de bevalling goeie thee.. Anders ff googelen
Laura ik beval ook beneden.Leen een bed van me schoonouders die komt op klossen. Ik huur nog wat andere dingen erbij zoals rugsteun enz... En de katten gewoon lekker laten lopen daar heb je echt geen last van. Ik niet in elk geval. Bij me dochtertje ook benede bevallen toen haddewe nog een hond. Die heeft continu bij me gewaakt vanaf moment dat de bevalling begon. Op het moment dat ik moest persen hebben we hem naar buiten gedaan want hij begon tegen me bed omhoog te springen haha.
man, ik ben echt lomp heb daar dus echt niet aan gedacht! hahaha ik ben echt zo ontzettend vergeetachtig Ik werk ook nog eens achter de computer.. heb er helemaal niet bij na gedacht dat ik het ook zelf op google in kan typen hahaha Zullen de hormonen wel zijn
lol ik normaal eigenlijk ook.. maar nu totaal niet aan gedacht! Moet gewoon om mezelf lachen haha Tijd voor weekend en verlof zullen we maar zeggen
wat is het rustig hier? zijn er nog baby's geboren? of andere leuke (of minder leuke) dingen gebeurd?
xnicolle, hier nog geen babynieuws al zou ik het niet erg vinden. voel me eigenijk nog wel lekker krijg alleen weer wat meer last van me bekken. Maar is nog wel te doen. Heb bijna alles gedaan wat ik wou doen dus dat geeft ook wat meer rust.
morgen de 36weken in. hier nog niets gelukkig haha. alleen de mannen stress. opruimen kennen ze niet hahaha. grrr. bekken worden wel erger. veel last van het stuitje
Hey hey hier afgelopen donderdagavond weer om de 5 a 10 minuten weeën, ging douchen werd het erger dus ik dacht nou gaat het gebeuren... maar helaas het viel weer stil Sjught ik ben er zo aantoe om mijn kleine mannetje te gaan ontmoeten..... Heb btw nog een dilemma.. misschien kunnen jullie mij vertellen wat ik kan doen... beste vriendinnetje heeft een sterfgeval in de familie nu is de begrafenis van de week en wil ik er eigenlijk heel graag heen om haar en haar familie te steunen maar ik zit ook met het geval dat ik ieder moment kan bevallen... wat zouden jullie doen??? Ik kan moeilijk die uitvaartdienst uitlopen shit dit is wel heel moeilijk hoor
Ukje ik zou gaan joh.Ze begrijpen echt wel dat mocht jou bevalling beginnen dat je dan weggaat. En je vriendin kan jou steun heel goed gebruiken.
Ik zou ook gaan! En weglopen omdat je bevalling begint zouden ze echt wel begrijpen mocht dat gebeuren.. Hier dus nog geen baby's verder... Hmm bij mij duurt het nog ff.. Maar ben er ook wel klaar mee duurt zo lang nu al.. Komt gewoon omdat ik al zolang thuis zit denk ik tijd gaat dan zo sloom.. Alles alop me gemak af gemaakt voor de baby maar ben nu echt klaar dus word maar veel lezen en tv kijken haha echt rust
Ukje, dus je hebt al fijn voorweeen? Begrafenis zou ik gaan.... mocht het beginnen dan begrijpen ze het wel dat je weg moet. Hier: vanochtend naar vk geweest en buik was een stuk kleiner wel 5 cm en dit vonden ze toch wel erg veel. kleine lag ook niet heel anders dan vorige week, was nog steeds niet ingedaald. Vanavond voor de zekerheid een echo om vruchtwater te controleren. Verder me huis lekker aan kant dus kleine mag wel komen.
Chrissie hè bah wat word je dan weer onzeker hè.Fijn die extra echo. Wie weet komt de kleine wel aangezien jij je huis toch aan de kant hebt..
Gisteravond echo gehad en alles was goed, gelukkig. Nog voldoende vruchtwater. Kleine lag alleen heel gek gedraait wat verklaart dat me buik stuk kleine was/is. Kwa groei lag ie ook op schema.