Het laatste 10weken topic.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joon1408, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hier een chago aanval. Ga zo eens lekker douche dat werkt meestal wel. Hormonsters

2. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meiden!! Hopelijk na het weekend weer wat baby's geboren :D

En wachten duurt errrrrruuuuug lang ja..... :)

3. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Joon, erg he . Heel af en toe heb ik er ook last van. Kan zo van 1 op andere moment omslaan.

4. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Vreselijk ja. Dan zit je jezelf zo in de weg bah.

5. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    Succes Joon, ik had het gister, vandaag gelukkig weer wat beter :)

6. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    dames ik zit al vanaf uur of 23.00 met pijnlijke harde buiken. Komen regelmatig om de 4 a 5 minuten. Ze lijken iets erger te worden. Heb al geprobeerd te slapen maar dit lukt niet.
    Nu maar even uit bed en vaatwasser uitgeruimd en loop maar wat heen en weer in huis met de hoop dat het doorzet want dit is ook niets.
    Zo maar weer douche wat ik al 2 x gedaan heb maar dan ben ik het na 10 minuten al weer zat.

7. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Ik hoop voorje dat hetsnel doorzetchrissie

8. dolfina22

dolfina22 Actief lid

8 dec 2008
    276
    1
    0
    leerling verzorgende ig
    tiel
    joehoe ook hier de laatste 10 weken aangebroken het aftellen kan gaan beginnen :D alles staat al klaar dus w8 duurt zo lang :) maar goed me andere 3 kids leiden me af hihi :D voor de dames die zover zijn suc6 de dames die ook nog aftellen ik tel met jullie mee :D

9. WmvSS

WmvSS Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.160
    0
    0
    Den Haag
    En chrissie hoe is de nacht gegaan?

10. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier morgen 34 weken, dus ik doe lekker mee!!

11. scrat

scrat Niet meer actief

crissie zetten de weeen door onder de douche of nemen ze af?
    spannend!

12. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Onder de douche werden ze wel wat erger. Waren nog geen echte weeen maar herkende het wel van 1ste bevalling. Wist dat ze nog veel erger moesten worden. Toch kwamen ze steeds sneller.
    Omdat de 1ste bevalling aardig snel is gegaan heb ik wel op het punt gestaan om vk te bellen.
    Om 4uur uiteindelijk wel in slaap gevallen en werd rond 7.30 wakker.
    Nu beetje moe gevoel in buik en rug en krijg weer last van maagzuur.
    Waren dus echt voorweeen..... hoop niet dat ik het vanacht weer heb.

Zo met schoonouders ochtend naar de dierentuin, en vanmiddag wat slaap inhalen.

13. baby sweet

28 okt 2008
    46
    0
    0
    student
    denhaag
    joehoe !! hier ook aan het aftellen
    kan niet meer wachten,alles staat klaar.

14. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom nieuwe dames!!

Hopelijk chrissie is er nog iets doorgezet afgelopen nacht hoop voor je niet weer een nacht met voor weeën!!

Vandaag mijlpaal van 32 weken gehaald op naar de 34 weken!! Volgende week echo spannend hoelang de baarmoederhals dan zal zijn!!

15. scrat

scrat Niet meer actief

@crissie en ukje ben benieuwd hoe het nu gaat.

hier sinds gistermiddag flinke rugpijn (onderrug) en de hele nacht slecht geslapen omdat ik steeds naar de wc moest. hopelijk zet het deze keer wel door..

16. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Spannend dames zeg...

Chrissie hoe gaat bij jou?

17. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Dames ik heb vanacht heerlijk geslapen, gelukkig. 22.30 erin tot een uur of 9. Natuurlijk wel een paar keer eruit geweest om te plassen.Zoontje lag ook nog heerlijk te slapen en die heb ik om 9.30 maar eens wakker gemaakt de slaapkop.

We wachten het maar weer af.

18. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    Chrisie lijkt me echt spannend zo die laatste dagen.. Hoop voor je dat je snel je kleintje in je handen mag hebben.. Of misschien heb je dat al?!? :p

Tijd hier gaat zoooo sloom wou dat we paar weken verder waren haha verlang nu toch ook echt naar die kleine..

19. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    wat spannend dat het bij sommige dames al zo op schiet!!
    Ik duim voor jullie dat jullie wondertje er snel zal zijn!

@nathalie heel veel succes! Ben benieuwd naar de echo, kei fijn dat je de 32 weken hebt gehaald!! :D

@hier ik ben helemaal hyper en tegelijkertijd doodmoe.. vreemde combi haha.
    Mijn collega/vriendin is gisteren bevallen van een dochtertje Yuna (Spreek je uit als Djuna) zo'n mooi meisje!! We hebben alles samen meegemaakt, van het stoppen met de pil, zwanger raken (zit maar 7 weken tussen) en nu is ze bevallen!
    De kleine is 4 dagen voor de uitgerekende datum gekomen.. om half 3 's nachts vliezen gebroken en 's ochtends om 9 uur is de kleine meid geboren!
    Hoop dat ik ook op zo'n bevalling kan rekenen hihi

Dit maakt me zo ontzetten nieuwsgierig naar de bevalling.. hoe het zal voelen, of ik de pijn aan kan (wil het heeeeel graag zonder pijnstillers) en hoe ons kleine wondertje eruit zal komen te zien.. blijf er maar over denken haha

ik hoef nog maar 10 dagen te werken, 20 november is (eindelijk) mijn laatste werkdag. Ben er echt aan toe!

Hoe gaat het verder hier? Hebben jullie ook zo weinig energie? Is dat normaal?

X

20. Nathalievs

Nathalievs Fanatiek lid

30 apr 2012
    1.547
    0
    0
    NULL
    NULL
    @kiewie ja super blij dat ik de 32 weken alvast binnen heb.. Is toch weer een mijlpaal.. Leef wel elke x van echo naar echo om te horen hoe alles eruit ziet maar tot nu toe gaat het goed!!

Proficiat met je vriendin! Zou ook nog nieuwsgieriger worden... Ik begin er ook steeds meer aan te denken hoe het allemaal zal gaan verlopen die dag.. En hoe de kleine eruit ziet natuurlijk :D

En die energie is hier ook heel laag hoor.. Zit dan al lekker thuis dus ga af en toe gewoon dutje doen :p

Succes met de laatste werkdagen!!

Deel Deze Pagina