@Nathalie, blijft spannnend he?1! Op naar de 34 wk. @Kiewie, gefeliciteerd met je vriendin. Leuk is dat he om samen met vriendin zwanger te zijn. Ik had het samen met me zus. Kinderen schelen 3 weken. @Hyper, ik word af en toe helemaal gek vanmezel adrenaline giert door me lijf. Gevolg slecht slapen. Vanacht ook weer pas om 13.00 in slaap gevallen en om 6.30 weer wakker liggen. @Vandaag controle gehad bij vk. Voelde me gister al niet lekker en dacht al dat me bloeddruk wat omhoog was gegaan. En ja hoor normaal zit ie rond 100/50 a 60 was nu 130/88 dus aardig aan de hoge kant voor mij. Urine was wel goed. Voor zekerheid bloedgeprikt en morgen weer voor controle naar vk. Had namelijk ook veel hoofdpijn en sterretje zien sinds gister. Gevraagd aan vk of het goed was of ik naar acupunctuur ging om proberen de bevalling op gang te brengen. Dit vond ze een goed plan. Als bloeddruk morgen nog hoger is of bloed is niet goed moet ik naar gyn en word waarschijnlijk ingeleid en daar heb ik echt geen zin in dus hoop dat de behandeling iets gaat doen.
Jazeker op maar de 34 weken!! Zo spannend allemaal zul je zien ben ik de eerste die over de 36 weken gaat met mijn "afwijking" lange spanning dan nog haha Chrisie succes met de acupunctuur hopelijk helpt het en begint het allemaal uit zichzelf!! En zijn de uitslagen morgen goed zijn dat je in ieder geval niet ingeleid hoeft te worden
Hey meiden, Ik zit hier al langer op het forum maar merk dat ik maar met weinig mensen kan delen dat dit mijn laatste loodjes zijn. Kort samengevat hebben we 1 dochter van 21 maanden. Na 2 jaar aan behandelingen was ik dan in verwachting van haar. In februari opnieuw gestart met opnieuw het traject in het zkh en meteen de eerste ronde raak, hoe onwerkelijk. Het was een 2-ling maar met 8 wkn is er een hartje gestopt. Nu dus 38 wkn en 1 dag en voor mijn gevoel blijft dit kleintje wel zitten tot de 40 wkn. Ben erg benieuwd want bij onze dochter ben ik ingeleid ivm zwangerschapsvergifitiging en duurde de bevalling 3 dgn. Daarna placenta verwijderd op de O.K en helaas is me op het hart gedrukt dat dit deze keer weer het geval kan zijn. Maar ben vooral relaxed omdat ik deze keer in ieder geval thuis mag 'starten' en pas bij regelmatige weeen naar het zkh moet. Zo, dat was mijn verhaal! Hopelijk vinden jullie het geen punt dat ik me zomaar er tussen voeg!! gr natascha
Hey meiden, Gaat lekker hier he Hier nog steeds de hele tijd voorweeën maar doorzetten doen ze niet :'( ben er zo aantoe maar goed helaas laat Uk nog steeds op zich wachten..... Hebben jullie btw ook zo'n last van jullie darmen?? Hier al 5x naar het toilet geweest en nog steeds kramp bah bah bah wat voelt dat naar!!! Zo heb weer even genoeg geklaagd
Natascha welkom! En wat een verhaal zeg.. Heel veel succes met deze bevalling en hopelijk komt je kleine snel! Ukje hopelijk zet het bij jou ook snel door.. Weet nog niet hoe voorweeen zijn maar daar paar dagen mee rondlopen lijkt me ook irri op een geven moment haha en krampen hier nog geen last van..
Ik lees al een paar dagen mee en voeg me toch ook maar toe! Ik ben 38 weken 5 dagen zwanger en ook echt aan het uitkijken naar de dag dat het gaat beginnen! Ik ben het wel beu! Heb veel steken onderin en slaap ook echt slecht! Ik heb ook nog een dochtertje van 2 jaar en 2 maanden...
Meiden hier is het zover!!!! 5 cm ontsluiting en vliezen zijn net gebroken door de verloskundige!!! Het gaat super!!! Ben alleen heel moe hihi vannacht maar 1 uur geslapen!!! Ga weer even mijn puf cursus omhoog halen jullie horen wanneer hij word geboren.... Hihi een dolblije Uk!!!!
Ukje1, heeeeeeeel veel sterkte!!!!! Hier 39 weken en veel voorweeën maar ze zetten niet door. Ik slaap gelukkig nog goed dus slaapgebrek is gelukkig nog niet aan de orde.
Had me nog niet aangemeld, maar ging me even inlezen en tjee Ukje! Ik vind het heel knap dat je je met 5cm nog kan melden. Heeeeel veeeeel succes!
Wauw, ukje. Wat fijn dat het nu dan echt begonnen is. Hopelijk vandaag nog jullie wondertje in jullie armen. Zet hem op meid!!!
Inderdaad dat je je nog kan melden met 5 cm!! Heel veel succes! Ik hoop ook dat ik snel mag beginnen! Voel me vandaag anders dan anders, heb zeurende pijn, mijn gevoel is anders. Maar misschien is het gewoon de hoop! Hoop er maar niet te veel op, dalijk loop ik nog 3 weken...
Lieve meiden, Om 22:28 ben ik bevallen van een ontzettend mooie zoon G.ijs... Hij is zo mooi en zo zoet!!! Ik ben verliefd!!!! De bevalling ging tot de persweeen super daarna toch wel geschreeuwd dat ik niet meer wilde... Uiteindelijk is G.ijs met de vacuüm ter wereld gekomen omdat ik helemaal op was na 1 uurtje slaap vannacht... Helaas daarna wel een aderlijke bloeding gekregen maar ach ik heb een ontzettend mooie en lieve zoon ervoor in de plaats dus wat zal het me uitmaken!!! Ik ga nog even verder zwijmelen en genieten van al het moois wat er is gebeurd... Liefs Ukje
Ukje, van harte gefeliciteerd met je zoontje Gijs! Super gedaan! Nu kun je lekker genieten!!!! Ik zit hier nu naar weer is beneden een kopje thee te drinken.... Het rommelt allemaal in m'n lijf! Ik twijfel erover, dus het zal nog niet het echte begin zijn!
Even tussendoor hoor, lees en zie steeds vaker namen met een punt er in. Spreek je dat dan nog anders uit? Of is dat per ongeluk??
Ukje van harte!!! Dat is zodat als je naam Googlet, dit topic/de post niet meteen verschijnt. Naam is dus de naam zonder punt.