ben gelukkig niet de enige, het is wel grotendeels de fout van dit forum! slechte invloeden haha dan denk ik "nog even in de lounge lezen, hmm nog even dat lezen" en ineens vliegt de tijd en dan nog eventjes op facebook kijken, ooo nu is i didn't know i was pregnent op tv, nog effekes kijken en dan ga ik beginnen" dan is dat programma gedaan en dan denk ik weer van "snel effe op zwangerschappagina lezen" ,.... en zo vliegt die tijd om,.... erg of dan doe ik effe iets en ben ik buiten adem en dan hupakeee weer die ipad in mn handen heb wel nog geen kindje dus tja,... morgen kan ik dit mss niet meer doen je kan moeilijk zeggen van "oo kleintje heeft honger klaat hem effe wachten dan krijgt ie staks wat meer" haha ocherme
Zonder grap dit zou zo door mij geschreven kunnen zijn want zo gaat het PRECIES bij mij ook Alleen moet ik tussendoor wel zoonlief uit school halen en dan ben ik inderdaad even moe..dus hup op de bank mèt de iPad natuurlijk op ZP Ook kijk ik "I didn't know i was pregnent"
Dat heb ik hier ook. Alsof ze tegen mijn eierstok aan het kicken is..heel raar gevoel. Ik voel ook vaak iets van een knietje,voetje of elleboog..maar weet nooit wat lijkt me zo leuk om te weten. Ze is erg druk en ligt eigenlijk ieder uur van de dag in een andere houding hahahaha
Haha wat grappig! Ik heb inderdaad ook al heel wat dagen verkwist door alleen maar op internet te zitten en als dat niet meer leuk was, voor de tv te hangen en toch maar weer op mijn mobiel op internet te gaan zoeken. Inmiddels zit ik 11 weken thuis (i.v.m. bekkenbodem) en gaat het weer stukken beter, dus ik kan ook meer doen. Nu mág ik van mezelf niet meer zo doelloos surfen Alleen in de ochtend en avond ff checken, of als ik toevallig achter de laptop zit. Bij mij komt die opruimwoede vooral 's avonds opzetten: dan denk ik aan alle dingen die ik nog wil doen en kan doen, om dan vervolgens de volgende dag net niet helemaal topfit te zijn. Ik moet zeggen dat ik mezelf gewoon dwing om minimaal één nuttige klus op een dag te doen, want dat geeft dan direct weer energie om andere dingen te doen. En dat werkt tot nu toe prima Syndeys, als ie tegen je lies aanligt... is ie dan al een beetje ingedaald? Ik voel daar namelijk echt nooit wat Onze knul zit lekker klem tussen de ribben en het bekken van moeders
die opruimfase heb ik al gehad, nu moet ik het gewoon bijhouden maar ben zo lui, eergisteren de berging helemaal opgeruimd, dat was het laatste rommelhok, had er 3u over gedaan, niet vanwege de rommel maar omdat ik de ipad meenam naar de berging hieris hij helemaal ingedaald, al minimaal 3 weken, het is een raar gevoel bij mn lies, niet de "gewone" liespijn, ik kan het niet echt omschrijven maar het voelt heel erg vervelend, dan moet ik echt op mn hurken zitten of mn been helemaal omhoog tillen haha, gewoon rechtstaan of wandelen gaat dan niet
Weet niet of het iets te zeggen heeft want ik voel het ook heel duidelijk in mijn lies en hier is ze nog niet ingedaald. Sterker nog,ze ligt niet laag met haar hoofd maar net onder mijn navel De verloskunde zei dan ook "ik durf niet te garanderen dat ze überhaupt goed gaat liggen" Ze draait namelijk nog heel makkelijk van stuit en weer terug en over dwars...druk druk druk
maar het kan ook zijn dat ze pas tijdens de bevalling indalen he? ik denk dat er wel grote kans is dat ze dan goed ligt melanie
Bij mij ligt ze ook al koppie onder.. En van de week zei ze zo goed als vast.. dus geen idee.. ik heb nog wat weken te gaan. Ik merk het wel.