Het laatste 10weken topic.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joon1408, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd Nathalie!!! Wat een ontzettend mooi mannetje!

Van harte!

2. Evaaatje

Evaaatje Actief lid

17 mei 2011
    312
    0
    16
    NULL
    NULL
    Prachtig! Gefeliciteerd!!!

3. mandy2012

mandy2012 Actief lid

23 mrt 2012
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    vanharte nathalie wat een mooi mannetje . goeie morgen dames ik word morgen op een zondag hihi ingeleid pff wat ben ik zenuwachtig zeg ben zoo blij dat we eindelijk ons mannetje in de armen kunnen sluiten . zie er ook wel een beetje tegen op weet niet wat ik kan gaan verwachten maar ag heb het er allemaal voor over . ik ga er met een vrisse moed heen hihihi . zo dra ik bevallen ben hooren jullie het zeker van mij met een foto nartulijk fijne dag en weekend allemaal xxxxxxxxx

4. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Heel veel succes morgen Mandy!!!

5. Kiewie

Kiewie Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.341
    5
    38
    Nathalie, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie mannetje!!!! Hopelijk gaat alles goed!!

Hoe is t met de rest van de dames?
    Sinds ik verlof heb, heb ik zo weinig tijd om hier rond te neuzen! Ben veel te druk met van alles hihi

Vandaag preces 37 weken! Vindt t zo vreemd dat we de kleine over maximaal 5 weken hebben!! Dan zijn we gewoon papa en mama!
    Ik ben het zwanger zijn nog lang niet noe.. Het gaat super goed!

@indalen en ligging: de kleine ligt al vanaf de 20 weken helemaal goed, met het hoofdje onder en ruggetje links of rechts. Volgens de vk perfect. Ook al voor een gedeelte ingedaald (en dat is te merken aan mn blaas haha :D)

Wie is eigenlijk de volgende die uitgeteld is?

X

6. natascha1

natascha1 VIP lid

1 sep 2009
    8.421
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    emmen
    Nathalie gefeliciteerd ..

Hier nog steeds veel last van harde buiken.
    Gister aaf zelfs weeen in me rug gehad mja allemaal voorwerk.

7. Sopann

Sopann Niet meer actief

Mandy, succes morgen! :)

8. sydneys

sydneys Niet meer actief

mandy veel succes morgen.

ik ben de zwangerschap ook nog niet beu, ik ben sommige dingen wel beu maar heb nu zenuwen, ik wil nu wel weer 20 weken zwanger zijn ipv 37, de tijd gaat zo snel! :p

9. Non18983

Non18983 Bekend lid

9 apr 2012
    517
    0
    16
    Lelystad
    @Nathalie Wauw gefeliciteerd! Wat een knappert!
    @Mandy, wat spannend! En ook heerlijk heel veel succes :)

De kleine ligt bij mij al een week of 4 ingedaald, haar bips ligt standaard rechts net onder mn ribben en ik voel vaak haar bovenbeentje bovenin in het midden.

Ook voel ik soms als ik een beetje bovenin mijn buik zit te plagen het helemaal onderin bij de uitgang zeg maar :D Hebben jullie dat ook?

10. Aapje22

Aapje22 Fanatiek lid

8 feb 2012
    1.265
    42
    48
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord holland
    Ik herken het volkomen. Dat heeft de mijne ook. Ze ligt nu alleen tegen de rechterkant van mijn linker rib. En dat doet nu even pijn. Ze is scherp haha..

Fijn weekend!

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

#611 sydneys, 8 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2012
    ik merkte net dat als ik lig ik best wel vaak harde buiken heb die NIET pijnlijk zijn, ook heb ik lichtjes lage rugpijn, kunnen dat tekenen zijn?

als ik bezig ben vallen me geen harde buiken op en het kleintje beweegt veel

dalijk even lekker in bad en daarna toch maar alles bijscheren voor de zekerheid:p

misschien ook maar eens mn vluchttas maken die ik nog niet heb gemaakt, heb alleen de kleren voor het kleintje klaarliggen maar nog niks voor mij

wat doen jullie aan tijdens de bavalling?

12. sydneys

sydneys Niet meer actief

pfft tlijkt echt alsof het kleintje zich met zn voetjes naar beneden aan het afduwen is maar mn vliezen met zijn hoofdje niet gebroken krijgt haha

13. Sopann

Sopann Niet meer actief

Een vluchttas lijkt me zeker geen overbodige luxe met jouw termijn! Je weet maar nooit. Wat heeft je voorkeur? Thuis of in het ziekenhuis?

Als ik je zo hoor, denk ik dat de kleine gewoon steeds een stukje verder indaalt. Dan vergelijk ik het even met de verhalen die ik hier vaker lees, want ik heb nog geen eigen ervaring :)

Onze knul heeft nog erg veel ruimte volgens mij. Ik voel hem steeds duidelijker, steeds meer echt harde botjes ook in mijn buik, maar wel steeds ook van een andere kant. Iets meer boven dan beneden. Al was hij vanochtend weer lekker mijn baarmoedermond aan het bewerken met zijn voetjes.

Hij moet nog wel even blijven zitten! Vriendlief en ik willen nog trouwen voordat we pappa en mamma zijn ;)

14. sydneys

sydneys Niet meer actief

oww sopann proficiat met jullie aankomend huwelijk :D

ik heb een beetje angst voor de vluchttas, als die klaar is dan is echt alles klaar, ik denk dat het kleintje dat dan aanvoelt en dan gaat komen, ik wil dat hij nog blijft zitten tot 12/12/12 :D
    ik moet in het ziekenhuis bevallen, ik heb de ziekte van graves (te snelle schildklier) en deze is erfelijk, ons kleintje word er onmiddellijk op getest of hij het ook heeft.
    ik ben zo onzeker nu, langs de ene kant wil ik hem in onze armen hebben maar ik heb ook wel angst, gaat hij ons leuk vinden? van die stomme vragen vraag ik me af, heel erg raar.
    ik wordt soms gek van mn buik, die bewegingen! maar dit ga ik tegelijkertijd ook heel erg missen

we hebben al sinds het begin van de zwangerschap 2 flessen wijn in de koelkast liggen, asti, ik kan niet wachten om die samen met mn vriend en mn ouders te openen als het kleintje er is, tis een goedkope wijn maar ooo zo heerlijk:D

15. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    @ sopann wanneer trouwen jullie?? Wij 12-12-12 :D
    @ sydneys, word wel tijd hoor! Dan moet je hem maar 11-12-12 pakken haha.

16. Sopann

Sopann Niet meer actief

@Saga, dat wordt begin januari waarschijnlijk. Vriendlief heeft me gisteren pas gevraagd en nu hebben we besloten het nog voor de geboorte van de kleine man te regelen ;) Alsof een eerste kindje nog niet voldoende uitdaging is, haha! :D

12-12-'12 is een mooie datum! Heb jij ook echt een trouwjurk of wat anders? In verband met de buik :)

17. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Hier hopen we ook op 12-12-12 :D
    Maar ja... kleine man is de baas!!!

Wachten wachten wachtennnnnnnnnn

18. Saga

Saga Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.472
    0
    0
    N-Nederland
    Geen trouwjurk, ik ben al kapot als ik even het centrum in ben geweest, iedereen zei oohh mooie positie trouwjurk...
    Nou het is allemaal wel goed, zie mezelf al in een jurk moeten hijsen en dan ook nog eens 40x moeten plassen :D

Heb een 'kerst' jurk gekocht, die lekker zit maar toch netjes is. Wel in het zwart, want in het wit met zo dik lijf heb ik ook geen zin in hihi.
    Ik ga voor makkelijk! Snap best dat mensen het jammer vinden maar om nu ook een vermogen aan een jurk uit te geven, steek ik het liever in de kleine met extra mooie spullen te kopen!

als ik het zo allemaal typ klink ik ook best als een zeur hihi

19. Sopann

Sopann Niet meer actief

Dat valt mee hoor :) Ik heb een positiejurk via internet gevonden. Tiffany Rose heet die site. Heel betaalbaar ook! Ik zag mezelf ook al hoogst geïrriteerd in zo'n veel te warme modezaak staan. Als ik ergens nu níet tegen kan is het warmte :D

Ik ga wel naar de kapper, want ik wil van die witte roosjes in mijn haar, maar de make-up doe ik lekker zelf. Tot nu toe vind ik nog altijd dat ik mezelf mooier opmaak dan een visagist ;)

Maar spannend joh! Woensdag is het al zover :D

20. KiRaSeSe

KiRaSeSe Fanatiek lid

10 sep 2012
    3.187
    0
    0
    Noord Holland
    Veel trouwplezier!!!

Ik ben getrouwd met 6mnd zwangerschap op hoge hakken door bos voor fotoshoot hahahaha giller was het...
    In een mooie zwarte avondjurk waar we buik mooi in hadden verwerkt.
    Erg tevreden was ik!!! :D

Deel Deze Pagina