Hier nog iemand die aan het aftellen is. Morgen heb ik de 34 weken gehaald. Toch een raar gevoel dat het ineens al zo ver is. Ik vond het in het begin allemaal zoooo traag gaan! Hoewel ik het soms heel zwaar vind (pijn aan mijn rug, ribben, buik, vermoedheid, etc.) ga ik het toch jammer vinden als hij uit mijn buik is. Het is zo genieten als ik hem voel bewegen! Gelukkig is hij redelijk rustig. Schoppen doet hij bijna nooit, bewegen heel regelmatig. Dit is toch wel normaal hé? Wij moeten nog de suikerbonen in orde brengen. Het geboortekaartje is af. Kinderkamer heeft nog een laatste hand nodig. Zijn wij hier laat mee? Ik begin er wel wat stress rond te krijgen. Gelukkig is het bijna kerstvakantie dan ben ik samen met manlief thuis en kunnen we dit samen afwerken.
Dit is mijn 2e week verlof Of nou ja, nu ben ik niet helemaal eerlijk.. Ik en nog 4 collega's waren toe aan een vast contract, maar gezien de huidige economie wilde mijn werkgever hier niet aan beginnen. Vandaar dat ze 'ons laten gaan'. Ik had nog 4 weken vakantie staan en deze heb ik voor mijn verlof geplakt. Ben officieel nog in dienst tot 15-2-2013.
Ik ben ookal vanaf 22weken thuis....mis het nu echt niet!! En eerst dacht ik dat de weken wel heel langzaam zouden gaan,maar niets is minder waar! Het is GEVLOGEN!!!
Hier 18 jan pas verlof. Zit wel voor 100% in ziektewet maar werk therapeutisch. Alleen deze week is het niet wat. Ik ga wel vrij vragen vanaf kerst tot net na oud en nieuw. Zijn zulke drukke dagen! Daarna zien we met werk wel weer verder. Ik vermaak me nog wel op mn " vrije" dagen.
Ja ik ook 100 procent maar werk nog maar 2x 4 uur in de week en vind dit meer als genoeg,, tenminste voor mij
Ja ik werkte vorige week 4x4, ben nu gegaan naar 4x3 en zelfs dat is to much. Wil na de feestdagen 3x3 proberen. Gaat het niet, dan pech. Heb me er al een tijdje, eindelijk bij neer gelegd dat het gewoon niet meer gaat
Ja ik ben 17 okt van mn normale uren 28 uur met wissel diensten want werk in de zorg na 16 uur gegaan en alleen vroege diensten. En werd me echt teveel. En nu help ik uit bij de activiteiten van 1dec 2 dage van 4 uur. Ben wel moe Maja heb zoiets nog ff hihi
Ja, leuk! Vind jij het ook zo spannend? Ik wel hoor. Ben nou echt aan het aftellen. Slapen is een ramp geworden. Ik lig soms wel 1 tot 1,5 uur wakker 's nachts. Gelukkig kan ik 's middags nog wel eens liggen, maar zelfs dan voel ik me brak. Verder heb ik gelukkig weinig last, behalve van bandenpijn en soms wat pijn, omdat kleintje dwars ligt en zich dan even lekker uitrekt. Auwie! Hopelijk draait ze nog met d'r koppie naar beneden.
Vlinder, ik werk ook in de zorg. Heb met 20 weken aangegeven dat het niet zo ging en of ik de minder zware mensen kon helpen. Eigenlijk was dit ook nog te zwaar met ben tocb nog door gegaan tot 25 wk. Heb toen een week vakantie gehad. Klachten werden minder. Moest in het weekend weer beginnen en na 2u kon ik niet meer. Toen ziek gemeld, gesprek gehad ed. Nu ook al weer 2 dgn thuis omdat t egt niet lukt.
Ja soms knijp ik hem wel als ik aan de bevalling denk hihi. Slapen gaat bij mij iets beter. Heb nu paar nachten goed geslapen, voorheen lag ik soms bijna de hele nacht wakker. Ik heb last van bekken en veel last van maagzuur hihi en ben snel moe, voor de rest heb ik niks te klagen. Heb wel met 19 weken waarschijnlijk de slijmprop veloren en om de 2 weken erna bloedverlies, maar dat gaat ook goed nu al paar weken Die van ons ligt gelukkig nu met hoofdje na onder, maar volgens mij draait ze veel hihi... Spannend he .... Heb je alles al zover klaar?
Ja ik ben ook veel te lang door gegaan Maja das nu achteraf he. Ik deed nog 7 of 8 mensen verzorgen wilde niet dat collega's zouden zeggen kijk die daar die doet niks. Maar thuis zat ik met de klachten Ggrr hihi eigen schuld he. Maar nu gaat het beter gelukkig.
Ik werk in de geestelijke gezondheidszorg. Ik zit al sinds precies 19 weken thuis. Toen in eerste instantie in verband met bloedverlies en onverklaarbare pijn. Bleken later mijn bekken en mijn banden te zijn. Tussen week 20 en week 28 was het echt hel. Ik kon steeds minder. Steeds meer pijn. Sinds drie weken gaat het zoveel beter! Geen pijn meer gehad. Tot gisteren dan. Ik had met mijn nesteldrang bedacht dat ik de tuin wel kon vegen. Op het moment dat ik me voelde zakken in mijn linkerbeen ben ik direct gaan rusten, maar het kwaad is alweer geschied. Flinke pijn in mijn bil weer! Dus nu maar weer rustig aan. Over vier weken moet er getrouwd worden Verder heb ik trouwens echt geen klachten. Slapen gaat nog steeds prima, al ben ik wel sneller wakker. En de kleine man is echt superdruk! Gisteren heeft hij mijn buik 4 uur achter elkaar verbouwd. Toen werd ik toch wel een beetje misselijk...
heey meiden vandaag een voedingskussen voor 7.50 gekocht even een vraagje hoe voelen jullie de beeb nou ? ik merk dat ie rustiger is dan normaal voel hem wel maar veel minder sterk en vaak sinds 2 dagen
Bij mij veranderen de bewegingen ook. echte schopjes worden minder. Maar viel d'r wel heel veel schuiven en draaien enzo. En heb regelmatig echt een bult op mijn buik
Het schoppen is inderdaad minder, maar draaien en bewegen doet hij vol op! Ik ben blij als hij even rustig is de afgelopen dagen. Mijn buik heeft nu regelmatig vreemde vormen. Als je veel minder voelt kan het een groeispurt zijn, maar ik zou hoe dan ook op je eigen gevoel vertrouwen. Bij zorgen gewoon eventjes bellen met je VK
Ook ik mag me hier aanmelden!alweer 31 weken zwanger wat vliegt de tijd!ik zit 75% in de ziektewet ivm bekken en rug klachten en werk in de thuiszorg dus werk nog paar ochtenden en maar paar kleine cliënten dit is goed te doen!wow een voedingskussen voor 7.50 dat is ook goedkoop?ik denk zelf dat de kleine meid eerder komt maar we zullen het zien?wie denkt nog meer dat hij/zij eerder komt?