goeiemorgen meiden ! vandaag voor het eerst met de auto naar school ! merk gewoon als ik het lopend doe dat ik een uur nodig heb om bij te komen zo benauwd en pijn op me borst heb ik dan wordt er ook echt naar van dus mag van manlief niet meer lopend, baal er wel een beetje van ook heb ik nou wel iedere dag pijn me bi is dus nu wel elke dag aanwezig nouja straks lekker 2 weekjes vakantie mssn dat dat me nog op knapt maar vrees van nie
Ik ken het. Ga zelf ook niet meer lopend naar school en breng zl altijd met de auto. Terwijl de school maar op 5minuten loop afstand is,maar trek het gewoon niet meer. En al helemaal niet nu ze aan het indalen is en ik echt pijn heb van onder hahaha Wij staan weer in de startblokken om te gaan,fijne dag.
@ Karnijn, Wij moeten nog: * geboortekaartje uitzoeken * zolder afmaken (daar verhuisd de oudste naar toe) * oude kamer van mijn zoon afmaken (daar verhuisd onze dochter naar toe) * dan eindelijk oude kamer van mijn dochter afmaken (dát word de babykamer!) Dus ik vind jullie helemaal niet laat, wij moeten alles nog @ Feilo & Yvon , balen dat jullie geen werk meer hebben! @ Deesjebeesje, ik slaap gelukkig nog aardig goed. Hopelijk blijft dat de komende 9 weken nog, want als de kleine er eenmaal is kan ik lang slapen wel vergeten @ Sopann, wauw wat gaafdat jullie nog gaan trouwen voor die tijd! Ik wil heel graag in het ziekenhuis bevallen. @ lovelymom, de bewegingen veranderen echt wel indd, het zijn niet meer van die schopjes, maar echt bewegingen ofzo.. @ Vvlinder, kleertjes wassen ga ik pas op het aller laatste doen, eerst de kamers maar eens klaar
Goeiemorgen!!! Weer een dag minder richting de bevalling. Je hoort iedereen over griep, hopelijk slaat ie mij over!
Ja heb er laatst ook wat last van gehad maar heeft niet doorgeZet. Sinds 2 dagen weer beetje verkouden bah bah
Ik ben inmiddels al 10 weken constant verkouden, maar het zet niet door....en dat maagzuur ook hier zijn rennie's mijn beste vriend geworden. Vandaag laatste ochtendje op mijn werk.
Ik heb het al.gehad. Drie en halve week onder de pannen geweest, omdat je als.zwangere niets mag hebben... Als het nou eens goed koud bleef in plaats van dit regenachtige kwakkelweer, dan is die griepgolf zo voorbij!
ja dat heb ik inderdaad 2 maanden geleden gehad ben ik bijna 3 weken verkouden geweest met hoofdpijn en soort spierpijn maja mocht er niks voor hebben ggrrr Oh lekker dan kan je aftellen he ik moet tot 3 jan dus met morge erbij nog 4 halve werken.. Yipppiieiee
Blah! Ik mag vanmiddag weer naar het ziekenhuis, heb wat last van PE klachten en mag voor de 3e keer weer door de molen :S Wel heeft mijn VK gezegd dat ik waarschijnlijk niet over tijd zal gaan omdat dat niet goed is voor mij en de baby. Ben een beetje zenuwachtig nu :S
Dank je wel! Ik weet het niet! Het hangt af van wat de gynaecoloog gaat zeggen. Wellicht onder controle blijven in het ziekenhuis, of blijven ik heb geen idee.. Spannend!
Ben weer thuis! Wel overgenomen nu door het ziekenhuis en de gynaecoloog, op zich wel een fijn idee. Bedankt voor je interesse vind ik lief!
fijn dat je weer thuis bent hier in dubio of ik moet bellen naar de vk heb vanmiddag telkens harde buiken maakt niet uit of ik zit of loop en z'n last van me onderkantje maarja of het nu bij het indalen hoort wil ze niet onnodig lastig vallen