non, fijn dat je weer naar huis mocht. Denk ik ook een fijn idee dat je onder wat betere controle staat. lovelymom, had laatst ook last van mijn onderkant. een soort druk die er op staat. denk idd dat het meer indalen is. Of dat je beebje er gewoon even wat meer druk op zet. Ook ik heb regelmatig harde buiken maar dat betekend bij mij gewoon dat ik het rustiger aan moet doen. misschien zijn het tekenen van blaasontsteking? als je het niet vertrouwd even bellen hoor. Hier vanavond een echo. De opbrengst daarvan gaat naar serious request. Wel weer leuk mn beebje weer even te zien. hebben laatst ookal zon speen gekocht
heb deze zw-schap al een blaasontsteking gehad dit voelt mele male anders bij de vorige lag ik plat met weeenremmers vandaar dat ik in dubio zit
lovelymom, dan zou ik ook even bellen. echo maken ect is bij echocentrum varsseveld. Dit is voor 20 euro. en je kunt voor vrije gift het hartje luisteren. en dr is nog een soort marktje waar je rompertjes ed met het sr logo kunt kopen. als je meer wilt weten pb dan ff.
@Lovelymom Ik zeg gewoon bellen, de verloskundige zei vorige keer tegen mij gewoon bellen zelfs al vinden we je een zeikerd je hebt maar 9 maanden met ons te maken en dan zie je ons misschien nooit weer. En opzich zit daar wat in! Beter safe than sorry!
Ah! Te laat gezien. Gaan we ook niet meer redden vanavond, maar toch bedankt voor het sturen Veel plezier!
Ik ben dr ook om kwart voor 7 en pas half 8 aan de beurt. Ondertussen maar ff hartje geluisterd. En nu even de auto in want t is koud.
't Is zeker koud! Vriendlief is net pas terug van het werk. Eerst maar eens eten zo Veel plezier straks!
Het was erg druk. Wij waren volgens mij net voor de drukte. Je moest nl een bonnetje halen met tijd. Wij moesten 3 kwartier wachten. Ondertussen hartje geluisterd. Wij waren rond half 8 aan de beurt. Tijdens t wachten kwamen er mensen bonnetjes halen en die waren pas half 10 aan de beurt. Die moesten dus meer dan 1,5u wachten dus hadden wij geluk. Maar hartje klonk weer mooi. In t half uu wachten was mn beebje toch weer helemaal omgedraaid met zn rug. Echo ging moeizaam omdat ie erg druk was. Ondanks dat we het geslacht niet willen weten denk ik toch weer wat gezien te hebben. En ik blijf erbij dat t een jongen wordt. Zijn jullie wel eens bang dat je een lelijke baby krijgt? Als ik de echo zo bekijk denk ik nou.....egt knap is ie niet
Hahahahaha een lelijke baby. Volgens mij vind elke moeder (en vader) hun kleintje de mooiste van de wereld! Ik heb er ook nog geen ervaring mee maar een baby is nooit echt lelikk toch hiji
Ik heb inderdaad wel al eens een baby gezien wat ik echt lelijk vond. Maar vaak vind ik sommige baby's lelijk als ze rond de 6maanden zijn. Deze is ook echt
Haha jah das wel een lelijke baby. Normaal vind idd elke ouder zijn baby erg mooi. Heb er ook wel wat gezien waarvan je denkt, das niet moeders mooiste. Als ik dan zo naar de echo kijk ben ik wel eens bang dat we echt een lelijk kind krijgen.
Hahaha die is wel echt lelijk ja hahaha. Ik word nu wel nieuwsgierig naar die echo kan me er geen voorstelling van maken.
Yvon. Heb m op de telefoon. Zal morgen eens kijken of ik m op de comp kan zetten. Had helaas ook t minder scherpe echo app. Dus vind de foto niet egt scherp. Zal morgen eens een poging doen.
Pasgeborenen vind ik maar zelden mooi. Mijn partner werd pas knap vanaf een maand of zes. Daarvoor had hij een enorm dik, groot hoofd met een rode neus. Zelf trok ik met een maand of twee wat bij. Toen kreeg ik wat meer gezichtsuitdrukking. Mijn moeder vond mij de allermooiste. Van mijn schoonmoeder weet ik het eigenlijk niet. Ik denk dat ik ons kind prachtig vind, maar dat is ook meer omdat ik het zo'n wonder vind dat dit ontstaat uit slechts een zaadje en een eitje! Overigens denk ik ook dat je je kind een stuk knapper kan doen lijken met leuke kleertjes en leuk gekapt haar. Een meisje met speldjes ofzo en een jongetje met wat babygel.
Dat is idd zo. Kleertjes ed doen een hoop. Duik nu mn bed in en ga eens kijken of ik vannacht wel n keer slapan kan.
Hier zoonlief 3dg oud ik vind bet absoluut geen lelijke baby. Kreeg ook veel complimenten van vreemden
Hahahah mijn man had ook zo'n bolle kop hahaha. Ik had vooral een enorme bos met haar dat alle kanten op hing behalve de kant die mijn moeder wilde Word nu nog nieuwsgieriger naar die kleine in mijn buik en of ze nog een beetje op de 3D echo lijkt