Het laatste 10weken topic.

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Joon1408, 16 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Ladyw wat spannend joh!!! Hoop dat de weeen snel gaan beginnen en je je kleintje snel in je armen mag houden!!!!

Hier woensdag 30 weken en ik herken het slecht slapen ook heel erg en ook het maagzuur BAHHH!!!
    Ik ga met 34 weken met verlof dus dat schiet al wel op! Ik heb helaas wel al sinds 6wk zwangerschap last van erge BI, maar ondanks dat vind ik het nog wel erg fijn dat de kleine man nog even in zijn bubbel blijft zitten hoor!
    Het zal hoogstwaarschijnlijk mijn laatste zwangerschap zijn en ondanks alle kwaaltjes en pijntjes geniet ik wel van het getrappel!! Mijn dochter voelde ik nauwelijks door een voorliggende placenta en nu kan ik hem soms bijna vastpakken! Zo gaaf!

Denk wel dat ik over een week of 4 wel ongeduldig ga worden hoor hahaha!

2. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    De weeen zijn begonnen , maar nog wel erg onregelmatig en korte weeen.

3. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Spannend, succes!!!
    Nog even en je heb je kleine in je armen!!!

4. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ohh spannend!!!! Ik ben zo benieuwd!!!

Hahahaha ik heb net alles geleerd bij zwangerschapsgym over bevallen en het belangrijkste wat ik nu heb geleerd is goed luisteren naar de verloskundige als die zegt zuchten ipv persen niet gaan persen maar inderdaad zuchten ;)

5. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

(mochten we vanavond weer niet kunnen slapen Joon gaan we ZP in de gaten houden of Ladyw al bevallen is) :p

6. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Oww spannend. Bevalling aan de gang :).
    Hoop dat je snel je kindje in je armen mag sluiten ladyw.

@ SportySteenbok; Grappig ja, het is idd ons eerste kindje.

Ik kijk morgenochtend wel even, moet zo naar bed anders wordt het morgen niks op het werk ;).

Welterusten dames.

7. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Hahhaah ja indd. Vandaag rennies gekocht nou die kolere dingen helpen geen ene moer hoor. Dag 5euro haha.

8. Behappy

Behappy Niet meer actief

Haha het slechte slapen snachts herken ik idd ook..
    Maar overdag slaap ik soms wel 2x een uurtje ..

Ik geef er aan toe zowel aan t snachts niet kunnen slapen en het overdag een dutje willen doen.
    Snachts kijk ik daarom wat langer tv lekker in bed :) en surfen op internet ;)

En maagzuur.. Bah hier ook veel last van, met name
    Savonds jullie ook ?
    Heb laatst een doos gekocht met 96 rennies :) hier werken ze gelukkig wel:)

9. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Ik werd wakker en dacht meteen aan jouw Ladyw!!! Hoe is het?? Heb je je kindje al in je armen??? Ik ben heel benieuwd!!!!

Wauw meiden heb gewoon bijna 6 uur aan 1 stuk door geslapen!!! Nu even wakker omdat manlief naar zijn werk moet...
    Worden jullie ook altijd wakker en drinken jullie dan ook een koffie mee... Ik slaap zelf pas weer als man naar zijn werk is.

Meestal slaap ik daarna nog een paar uur lekker door (wel veel naar het toilet maar dat zijn we gewend geworden)

Vandaag ook niet veel plannen hier... Heb niets in mijn agenda staan dus het kan zijn dat ik even naar oma in spe ga en kijk hoe het met de familiewieg staat (die word opnieuw bekleed) of ik ga naar het dierenasiel en daar de katjes knuffelen... Je moet toch wat doen he ;)

En wat zijn jullie plannen voor vandaag???

10. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Hebben jullie eigenlijk ook al het idee dat de baby aan het indalen kan zijn?
    Ik heb af en toe van die steken heel laag in m'n buik en ik vroeg me af of dit hiermee verband houdt...

11. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Jaa k heb toevallig afgelopen een paar steken gehad. Onderbuik/sschaambot. Op inet staat dat het eventueek zou kunnen maar k vraag het voogende week toch even aan me vk

12. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hier had ik ook continu steken dat ik echt bij mijzelf dacht "probeert hij eruit te komen???" Afgelopen week bij de Gyn bleek dus ook dat de kleine al is ingedaald.

13. Yasminaa

Yasminaa Bekend lid

8 mei 2010
    717
    0
    0
    Even over slapen! Ik slaap echt als een prinses haha :d
    Bij de eerste kon ik helemaal niet slapen
    We'll wordt ik vaak 5 uur wakker maar slaap dan gelijk en wordt ik 7 uur of half 7 weer wakker
    Heb de slaap goed nodig en hopelijk blijft dit zo

@ maagzuur ik heb het ook vooral in de avond zo vervelend joh!

Hoeveel weken gaat kindje indalen dan? Ik heb zo bolletje op mijn rechte/midden buik en denk steeds dat het zijn kontje is

14. Djingo

Djingo Niet meer actief

Ook ik zit al in de laatste 10 weken.
    Wat is de tijd toch snel gegaan :$.
    Vorige week ben ik bij de vk geweest en ons kindje was ook al aan het indalen.
    Ik merk wel dat het nu zwaarder begint te worden hoor.
    Straks zal ik mijn buik en het gevoel missen, maar van de andere kant lijkt het me ook wel weer lekker mezelf weer te zijn.
    Begin nu wel heel nieuwsgierig te worden, jullie ook?

Maagzuur heb ik gelukkig geen last van.

15. scrat

scrat Niet meer actief

Hier nog ongeveer 9 weken te gaan tot ons 1e kleintje wordt geboren, hopelijk minder.
    Ook geen roze wolk, behalve het getrappel. Last van bekkenpijn, maagzuur en slecht slapen. Na volgende week heb ik vakantie en daarna verlof. Ben ik echt aan toe; dan kan ik tenminste overdag nog af en toe een beetje bij slapen. Verder ben ik de laatste tijd ongeduldig (ja nu al, haha) en hoop ik dat hij/zij te vroeg geboren wordt (vanaf 37 weken), want ik ben blij als ik overal vanaf ben en ons kleintje lekker kan knuffelen.
    Dinsdag hebben we weer een echo en ben heeel benieuwd hoe het nu gaat met ons kleintje. Hij/zij trapt in elk geval flink.
    Verder nog niets gehoord van de kraamzorg, maar jullie dus wel allemaal? Zou ik dan toch even moeten bellen, of nog heel even afwachten?
    Voor diegene waar Rennie niet bij helpt; bij mij helpt Maalox beter als Rennie. Ook verkrijgbaar bij de drogist.

@ukje, leuk je hier weer tegen te komen!
    @ladyw heel veel succes en hopelijk heb je de kleine inmiddels in je armen.

16. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Hey xnicole ja wat dat betreft denken wij wel hetzelfde over zwanger zijn, ik heb een heel medisch gesprek met mijn moeder gehad met de vraag wanneer een baby zonder teveel toeters en bellen geboren kan worden, dit was week 36 ik zit dus nu te duimen op week 36/37...

Het andere topic kent iedereen elkaar al een stuk langer dus dan voel ik me een beetje een vreemde eend in de bijt...

maar zullen we samen hopen op week 37 ;)

17. scrat

scrat Niet meer actief

@ukje gaan we doen! :D

18. Chrisie

Chrisie Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.010
    0
    0
    utrecht
    Zo dames aardig wat geschreven. Spannend Ladyw maar denk dat je inmiddels wel bevallen bent.

Zullen we een lijst maken wie wanneer uitgerekend is?

19. Ukje1

Ukje1 Niet meer actief

Leuk idee!!!!!

20. Joon1408

Joon1408 Actief lid

20 mrt 2012
    230
    0
    0
    Gehandicapten zorg
    Ijselmonde
    Zkr leuk idee,