Ik ben echt blij als dat weg is, heb ok voor zwangerschap ook wel last van gehad maar nu ggrrr hihi. Mn slokdarm doet gewoon pijn
Jep, hier ook eentje met brandend maagzuur. Vooral 's avonds heb ik er last van. Gelukkig de rest van de dag niet.
Ja ik ook meestal en snachts. Alleen net had ik last, maar ik was ant poetsen en dweilen, dus veel bukken en dan krijg ik het ook
Ik moet echt geen sinaasappelsap drinken... Dan heb ik er enorm last van. Verder eigenlijk all bij vette, pittige dingen. Een goede reden om gezond te blijven eten
hoi dames, ik heb vannacht gedroomd dat morgen de verloskundige langs komt, en ze zegt dat ik om 9 uur savonds in het ziekenhuis moet zijn voor een keizersnee. raar he? hebben jullie ook zulke dromen?
ik droom wel heel vaak dat de baby al geboren is. Mijn man had vaacht gedroomd dat de baby 2 weken eerder komt en dat het mij niet veel moeite had gekost. Maar komt mss omdat ik van de week een gezegd heb dat ik het gevoel heb dat ze 2 weekjes eerder komt. Maar normaal kan hij nooit zn dromen onthouden
Ik verga ook van de maagzuur als ik een poosje er niks tegen in neem, at dus al een tijd heel veel rennies maar die hielpen niet meer. In de tussentijd gebruik ik Gaviscon, die helpt wel heel goed, word eindelijk 's nachts niet meer wakker van de maagzuur! Daarnaast eet ik zoiezo al nauwelijks meer iets zuurs, pittig eet ik zoiezo niet... gewoon veel kleine hapjes gedurende de dag zodat ik een te volle maag voorkom. @Vlinder: klinkt speciaal misschien is het ook wel zo! Zou wel leuk zijn
ja haha dan is carnaval en in onze familie zijn alleen maar carnavals gekken, dus zeg ik wel eens voor de grap, wacht maar ik geen carnaval, jullie ook niet hihi. Mijn man en ik gaan natuurlijk niet mee met de optochten dit jaar vind te riskant want zou best kunnen dat ze komt
Ik ben precies met carnaval uitgerekend. Dat is hier ook wel lastig hoor. Als ik eind februari was uitgerekend, was ik mooi nog optocht wezen kijken hoor Zo strak op de 40 weken durf ik dat niet aan. Ik droom altijd al veel en heftig, maar dat wordt inderdaad alleen maar meer. Wel fijn, want dan heb ik ook echt diep geslapen. Van slaapproblemen echt géén last hier. Ik merk wel dat ik sinds deze week ineens veel meer in mezelf keer en ook weer meer slaap. Al dat sociale hoeft van mij echt niet meer. Ik zit nu het liefst te haken op de bank met een grote pot thee naast me en een goede film
Wij zijn helemaal niet carnavalsgek, heb er nooit wat mee gehad, maar dat kan aan de regio liggen. Vind de uitgerekende datum dan ook totaal niet erg.
Carnaval doen wij ook niet aan.. dat scheelt al weer... Vind het een heerlijk vooruit zich als dat de baby er straks is, en we weer een nieuw ritme hebben en alles lijkt weer normaal, dan begint de LENTE!!!!!!
Ja daar verheug ik me ook weer op als het lente word, heerlijk zonnetje en de vogeltjes die fluiten. Kan ik echt van genieten
Woow, nog maar 58 dagen!! Allemaal fijne kerstdagen gewenst! Vandaag weer veel last van maagzuur, en druk in mijn maag. De kleine schopt me ook steeds in mijn ribben, auw! We gaan straks gourmetten, nog erg moe, dus lig even op de bank voordat familie komt. Veel plezier allemaal!!!
Ik sluit me ook aan! Moet nog +/- 5 weken! Geniet wel.. was een goede zwangerschap zonder gekke dingen! Alleen sinds vorige week veel kramp en nu al een week elke dag harde buiken en menstruatiekramp! en niet even maar uren achter elkaar.... heb vrijdag afspraak bij de vk, dus zal t voorleggen want dit ken ik niet van mn eerste zwangerschap! Verder genieten van het gerommel in mn buik! voel duidelijk voeten kont en handjes.. heel leuk! xxx
Ik geniet ook van dat gerommel in mijn buik. Maar ik kan nog niet herkenen of dat dan een voetje, kontjr of hoofdje is als er weer eens een harde bult op mijn buik zit hihi. Morgen weer cobtrolr. Toch eens aan haar vragen of ze dat verschil kan uitleggen.
Voel hier juist wel minder beweging dat eerst dus hij/zij zal nu wel minder ruimte krijgen. Kan ook niet onderscheiden welk deel vh lichaampje ik voel. Een grote bol is idd het hoofd of de kont hahaha. Hier wel een kleine groeispurt gekregen. Buik lijkt nu soms best enorm als ik kijk naar mn bescheiden.buik 2 weken geleden. Hij zit me soms ook id weg en heb meer last van maagzuur. Heb morgen controle bij vk. Gaan geboorteplan doornemen. En wil toch ook echt eens weten hoe groot mn beebje is.
Hier ook wel minder/ andere bewegingen die ik voel. Meer wchuiven en draaien minder trappen. Maar vibd het soms ook lastig inschatten omdat de placenta aan de voorkant zit. Dus ik mis zo wie zo een bepaald aantal bewegingen per uur/dag. Nu zit ik ook weer in een groeispurt en dan schijnt de beeb ook meer te slapen. Ik heb een groeiecho gehad met 28 weken (veel vruchtwater) volgende echo zal pasmet35/36 weken zijn ( liggingsecho doen ze hier standaard) hopelijk morgen ook de uitslag van de suikercurve prikken. Maar ik denk het niet. Vorige week vrijdag geprikt en met de feestdagen er tussen zal er nog wel geen uitslag zijn.