Maar vind het toch wel beangstigend. Nu de hele aaf nog niet echt wat gevoel. Soms denk ik n beweging te voelen. en dat terwijl mn beebje eerder echt enorm actief is. Gelukkig morgen controle.
En hoe gaat het hier met de dames? Als je eenmaal over de 30 weken bent gaat de tijd zo snel! Ik weet nog dat ik vanaf 25 weken aan et wachten was tot ik eindelijk in dit topic kon meekletsen.. En nu.. Nu ben ik over 3 dagen al uitgeteld! Wow.. Morgen kan ik gewoon zeggen dat ik overmorgen ben uitgeteld.. Zo vreemd! Heb het gevoel of ik pas net ergens rond de 30 weken zit haha Geniet er maar van dames! Mag ik jullie een tip geven..? Mijn vriend en ik hebben met 35 weken samen een shoot laten doen.. De foto's zijn zo mooi geworden en het was zo leuk! Een echte aanrader! Mocht er iemand uit limburg komen, dan raad ik de fotostudio in Swalmen aan (ik zal geen naam noemen.. Weet niet of dat mag) Nou meiden, geniet! Liefs
Kiewie, denk ook dat deze weken erg snel gaan. Vooral nu met de feestdagen. In het nieuwe jaar al weer 32 week. Moet dan het kamertje ff poettsen en de kleertjes wassen. En natuurlijk de box opzetten ed. En met al die controles zijn we dr zo aan. Dacht idd met 25 weken ook van wat duurt dat nog lang. Ik ga ook een buikfoto shoot doen rond 35 weken. Heb er echt zin in.
Ik ben 16-12-12 bevallen middels KS van onze zoon K.iann. Nog even volhouden dames, voor je het weet zit je snachts op met flesje in handen
Dank je! Hier is tijd snel gegaan en we zijn mog verhuisd met 36-37w Was een ellende maar het hield me wel bezig en resultaat is super!! Pas toeb ik echt stil ging zitten met 38-39w duurde het langgggggg Dus tip: plan je weken lekker vol en dan kom je er wel
Goedemorgen dames!! Ik zou hier graaaag nog willen meekletsen! Zoals jullie in mn banner kunnen zien, zijn mn laatste 5 weken (tot de uitgerekende datum) inmiddels ingegaan en ik vind het zo spannend worden! Ben druk met alles wassen, strijken en op zn plek leggen. Na oud&nieuw gauw de kerstboom aftuigen, want de box komt op dezelfde plek Wat een gek idee dat het nog maximaal 7 weken duurt. De tijd vliegt! Heb ook eigenlijk weinig last. Ik doe alles nog, al merk ik dat het wat zwaarder wordt voor mijn rug. Verder geniet ik nog volop van het getrappel in mijn buik. Ik begin nu wel wat vocht vast te houden in mijn voeten. Het lijkt me leuk om met jullie af te tellen en toe te leven naar onze bevallingen Liefs, Ctje
@kirasese van harte gefeliciteerd! Hier steeds meer last van vocht 's avonds kun je precies zien waar mijn sokken opbhouden. Daar zit echt een rand en daaronder minder vocht waardoor enkels en voeten nog meevallen ik ga geen shoot doen. Vind mezelf helemaal niet mooi met mijn dikke benen en billen en zo op het moment. Het enige wat ik mooi vind is mijn buik dus die foto's komen toch niet aan de muur
zucht....... vanaf 24e dagelijks hoofdpijn en kramp in mijn bovenbenen..... Weet niet of ik hier de verloskundige over in moet lichten Ook zijn mijn harde buiken soms erg pijnlijk, kan mijn draai niet meer vinden. Kan gewoon niet meer lekker zitten of liggen....... En over mijn humeur maar niet te spreken
heey meiden was ik ook weer even hier bijna 32 weken ! gaat nou echt rap ! bedacht me net ik moet 8 januari naar de vk dan nog 1 x omde 2 weken de 22ste en dan elke week voor de rest wil de kleine indalen maar lukt het nog niet echt en zit dus steeds tegen me schaambot aan te duwen conclusie heel veel pijn aan me schaambot
Meiden ik wil ook graag mee kletsen en samen aftellen! Nog eventjes! Heb eigenlijk weinig klachten op kramp na. (snachts in mijn kuiten en voeten). Ik hoef maar te rekken en het schiet erin!
O dat ken ik! Het is zo naar! Ik heb het vooral bij mijn rechterkuit. Iemand nog tips om het te voorkomen? Ik rek namelijk vaak onbewust.
Ik heb er ook oneijs veel last van gehad. Sinds 2 weken smeert mijn man elke avond mijn benen in met spiergel. Gekocht bij de Tuinen. Sindsdien ben ik niet meer wakker geworden door kramp! Sommige zweren ook bij magnesium tabletten maar die mag ik van de vk niet gebruiken omdat mijn ijzer te laag is en tot nu toe nog niet gelukt om die op peil te krijgen.
Ja ik hoorde bananen eten! Haha Nouja, we hoeven niet zolang meer en kunnen af en toe overdag bij slapen Is jullie kindje al ingedaald? Onze dochter was onderweg, eerst met billetjes naar beneden maar nu toch wel goed om!
Moe, moe, moe! En ontzettende nesteldrang, haha. Baby is een stukje ingedaald met het hoofdje naar beneden. Sinds het starten van het indalen ben ik zóó moe hè. Komt vast ook weer van de lichamelijke inspanning die het kost. Overdag doe ik echt heel weinig en alles in rustig tempo.
Hier ligt ons beebje tijdens elke controle met het hoofdje naar beneden. Ws voorkeurshouding. Was ook al iets ingedaald. Heb ook veel last van bandenpijn onder aan mn buik.