@Deesjebeesje, klinkt voor mij als bi. Heb nog geen ervaring met indalen (volgens mij ) Ik heb al een tijd last van bi en vooral nu pijn bij mn schaambeen,stuit en billen zeg maar. Bij opstaan kan het soms heel erg pijn doen alsof je inderdaad een schop hebt gekregen.
Klinkt indd als bekkenklachten. Ik omschreef het vorige zwangerschap alsof je op de stang van de fiets bent gevallen met de voorkant. Nu gelukkig nog geen last ervan, maar weet hoe pijnlijk het kan zijn! Morgen weer werken, 9 dagen vrij geweest, maar moet er nu echt weer aan geloven. Maar ach, nog 1 weekje werken, en dan heerlijk verlof!
Nee ik had vandaag weer geen last. Mijn moeder aan het schelden hahah, dus bel morge of vrijdag toch maar ff
Hm...ik ga het volgende week dinsdag bespreken met de fysio, dan heb ik toch weer een afspraak. Ik voel me nu ook behoorlijk brak (rugpijn + die onderpijn). Heb gisteren de eerste zwangerschapscursusavond gehad en tijdens de ontspanningsoefening kon ik totaal niet ontspannen. De mat was keihard (ben thuis zo'n luxe boxspring gewend) en ik miste mijn voedingskussen daar heel erg. Werd dus om 4 uur al wakker met gigantische rugpijn en kan sindsdien niet meer slapen. Straks maar weer eens proberen.
Zo...mijn laatste loodjes vallen best zwaar! Heb elke dag van uren(6/7u) last van voorweeen..en niet zon btje maar best pijnlijk en elke 5 minuten! heb zon weeentracker op mn foon ..heel handig! Maar t trekt weg als ik ga slapen.. dus dan.zijn het geen echte! herken t wel.van de eerste uren.van.mn vorige bevalling! maar tis nog wat vroeg om door te zetten! t zegt niets waarschijnlijk... maar hoop.toch stiekum dat het miss wel.wat vroeger komt! wil niet nog 5 weken al die krampen! verder hou ik ook een.btje.vocht vast en.krijg ik pukkeltjes! 2e jeugd? het kamertje is klaar... kleertjes gewassen en.de box die staat! heerlijk.. hoe ist verder met jullie dames?? liefs
Vocht: héél veel last van. Nu aan de steunkousen, maar dat voelt ook gek. Beetje alsof alles afgekneld wordt. Mijn maag is echt te klein inmiddels. Veel maagzuur wat naar boven komt. En moe! Ik slaap wel 10 uur per nacht en dan overdag soms ook nog een uurtje. Oh en rusteloos! Ik kan soms gewoon geen lekkere houding vinden. Veel inspanning is ook niet handig, want mijn buik wordt echt zwaar. Al met al redelijk zware laatste loodjes, maar oh zo heerlijk dat ik de kleine man zo goed kan voelen. Deze week gaan we alles klaarzetten voor de thuisbevalling en de vluchttas ook gereed maken.
Was jullie kwijt!!! Als ik naar jullie banners kijk, denk ik woow wat zijn sommigen al ver, bijv met 34 weken... Maar dan zie ik mijn eigen banner, vandaag 33 weken en dan schrik ik gewoon... Ook al best ver, maar zo voelt het nog niet. Beetje gek dus! Zolderkamer voor oudste is klaar!!!! Vanavond gaat hij er voor het eerst slapen! Nu is onze dochters kamer aan de beurt, behangetje en dan de meubels erin. Daarna wordt mijn dochters kamer de babykamer... Verwacht dat over 1,5 week alles klaar is!!
Oei spannend meid. Wij zijn precies even ver. Vorige week veel buikpijn gehad, maar bleek van het indalen te zijn geweest. Nu weer erg rustig. Fijn gevoel als alles lekker klaar is hè?
@banja babe... ja echt!! geeft een enorme rust... vervelend van die kramp he!hoop dat t bij jou rustig blijft! bij iedereen trouwens dit is geen pretje! kan niet eens een rondje meer lopen zonder elke 5 minuten puffend te moeten stoppen! succes he!! x
Pfff sorry moet het even van me afschrijven hoor. Ik ben nu iets meer dan 35 weken maar wat ben ik het zat zeg!!! Ik ben dood moe, slaap enorm slecht, als ik 5min met iets bezig ben kan ik al stoppen omdat mn rug dan echt zeer doet en ik totaal buiten adem ben, ben ik aan het auto rijden krijg ik hartkloppingen en 's nachts lig ik als maar wakker.... Nu zal ik wel een enorme zeur zijn maar wat ben ik her zwanger zijn toch zat zeg... Vraag me af hoe ik de weken nog door ga komen want ik ben nu al helemaal op!
Oooh ik ken t. En zit pas aan de 32. Zit thuis met BI. Heb slechte en goede dageb maar kan ook weinig. Dus afleiding zoeken kan dus ook niet omdat ik weinig kan..... Heb gelukkig nog wel wat leuke dingen gepland Oals massage en fotoshoot. Maar de rest vd week gaat erg langzaam. Heb nu na 1,5 wk bijna niet slapen nu gelukkig weer 2 nachten redelijk geslapen. Want geen slaap breekt echt zo op. Maar vraag me ook steeds af hoe ik t nog 2 mnd volhoud.
Ja dat gevoel kan ik ook. Mijn verlof is vandaag ingegaan en soms denk ik pff moet ik Zolang thuis zitte terwijl als ik gewerkt had zoiets had van pff ik kan niet meer. Het word steeds zwaarder maarja... Ik slaap gelukkig weer beter want paar weken geleden sliep ik ook slecht. Ik was echt mezelf niet meer
Hoi meiden, hoe is het nu? Ik merk dat het hier ook steeds zwaarder wordt. Ieder uur snachts wakker, door slecht slapen, pijnlijke rug. Deze week nog 3 dagen werken en dan verlof, ben nu ook echt wel klaar met werk!
Ja hier gaat het slapen ook weer 2 nachten slecht. Meestal als ik zeg dat iets goed gaat dan gaat het erna slechter haha
Gaat hier met slapen nog steeds prima! Alleen maagzuur begint op te spelen. Erg vervelend. Verder mag ik echt niet klagen! Zeker gezien mijn bekkenpijn waardoor ik al sinds week 19 thuis zit. Die is echt goed onder controle
Ja met de Bekken gaat hey hier ook echt stukken beter sinds ik met 2 halve dagen begonnen was.. Maag zuur heb ik ook heel erg... Heb eergister de ha hier voor gebeld en ik mocht naast de rennies alleen nog moolax gebruiken
Hee meiden, ook ik ben bezig met de laatste zware loodjes. Vind het wel fijn te lezen dat sommige van jullie er ook zo nu en dan doorheen zitten. Ik heb een paar x in de week dat ik het echt zat ben en begin te huilen. Maar dat is vaak maar heel eventjes en dan is het weer goed. Baal er flink van dat ik zelf niet meer veel kan doen nu. Veel last van onderrug en bekken als ik te lang sta en loop. Slapen gaat de ene keer goed en andere keer rampzalig. Moet veel plassen en ben ook vaak benauwd. En dan nog die vervelende harde buiken. Ach nog even volhouden
Hier nog een die het soms even niet meer ziet zitten hoor.... heel normaal... Ik draag er ook twee dus lekker pittig zo op het einde...maar samen komen we hier door heen toch?