Wij hebben een wiegje gekocht.. Ben geen voorstander om de kleine tussen ons in te laten slapen met een voedingskussen.
Hier gaat ie de eerste week in de reiswieg op onze kamer, tenminste 's nachts. Overdag, als Lief toch niet in bed ligt, leg ik onze kleine man naast mij in bed, onder zijn eigen dekentjes. Deed ik met de oudste ook en dat ging prima. Maar na een week (ofzo) gaat ie op zijn eigen kamertje en overdag in de box (behalve zijn middagslaapje natuurlijk)
Hier komt de baby ook bij ons op de kamer te slapen in een wiegje. We zien dan wel hoe het gaat en voor hoelang we dat willen. In bed tussen ons in moet ik niet aan denken. Denk dat ik dan ook niet slaap, zou veel te bang zijn er op te gaan liggen ja. Vind het ook niet nodig. Kan overdag ook toch
Bij ons gaat de baby gelijk op haar eigen kamertje. Ga wel bv geven, maar kindje bij ons op de kamer hebben wij als niet prettig ervaren bij de vorige kids.
hoi meiden hoe gaat het hier ?? hier is de BI toch ernstig aanwezig zo erg hoog laag bed in de woonkamer loop met krukken en kom nu bijna de deur niet uit ben bij de vk geweest dinsdag en met 38 weken gaan ze actief kijken of ze wat kunnen doen
Hier van de week helaas te horen gekregen dat ik onder controle bij de gyn moet i.p.v. eigen verloskundige omdat ik zw.vergiftiging aan het ontwikkelen ben. Hierdoor mag ik ook niet meer thuis bevallen. Helaas veel last van de isschias en nu dus ook enorm veel vocht. Van de week liggingsecho gehad en baby ligt al heel diep waardoor ik haast niet meer kan zitten en lopen. Volgende week maandag eerste afspraak bij de gyn heb dus heel veel vragen. En 's nachts moet ik er elk uur uit om te plassen.....
Lovelymom, wat vervelend zeg! Hopelijk kunnen ze wat eerder voor je doen! Yvon, hoii balen hoor, maar wel fijn dat je zo in de gaten word gehouden! Hier gaat het wel goed, mag niet klagen. Wel steeds een zere bil (?) maar met paracetamol voor het slapen gaan best goed te doen. Merk wel dat mn buik steeds meer in de weg gaat zitten, zo zit kleding niet echt lekker meer. Loop het liefst in mn joggingbroeken. En met schoenen aan doen en met de kids bezig zijn merk ik het echt, de laatste loodjes! Nog even, en we mogen verhuizen naar "de laatste loodjes, vanaf 37 weken!"
@Yvon oh wat naar! Hoop dat alles goed gaat komen voor je! Veel succes! Morgen krijg ik ivm hoge bloeddruk ook te horen of ik word overgedragen aan de gyn. Wil ontzettend graag thuis bevallen en hoop dat het nog door kan gaan. Wiegje staat naast onze bed voorlopig, we hebben ook een ledikant in de babykamer en ik zie wel wanneer we het prettiger vinden om hem daar te hebben. Denk dat ik het in ieder geval de eerste weken fijner vind om hem dicht bij me te hebben.
All mine, bijna hè Bubi, ik hoop van harte dat je wel gewoon thuis mag gaan bevallen. Ik vind het best wel even een omschakeling dat ik niet meer thuis mag bevallen.
Hi dames, Hoe is het hier? Begint nu spannend te worden he haha..... Hier gaat de kleine ook meteen op eigen kamertje...
Ja ik vind het nu ook ontzettend spannend worden. De tijd lijkt steeds meer te vliegen. Over 2 weken al met verlof Kijk er ook wel echt naar uit want het is nu erg vermoeiend allemaal. We kunnen niet wachten tot we onze dochter in de armen mogen sluiten.
ja hier ook hihi, soms ben ik het zat omdat ik niet meer kan hoe ik wil haha Maarja nog ff van genieten zeg ik maar Ik was er ook echt aan toe. Ben wel 7 weken van te voren met verlof gegaan. ik had nog 1 week vakantie uren van vorig jaar dus die kon ik nog voor de 6 weken opnemen
Jeetje yvon, dat is vervelend zeg! Veel sterkte! Sterkte allemaal met de laatste loodjes.. Hopelijk duurt t niet lang meer voor onze Beebjes er zijn
Wel lekker dan inderdaad dat je al met 7 weken van te voren met verlof kunt. Ach ja, ik probeer die laatste twee weekjes zo goed mogelijk door te komen. Maar als het niet lukt dan lukt het niet. Gezondheid gaat voor. En aangezien ik nog studeer en stageloop momenteel gaat vrij nemen iets makkelijker dan wanneer ik zou werken. Dat is dan wel een voordeel.
Ja das waar luister maar goed na je lichaam. Ik heb dit te weinig gedaan en heb er spijt van. Lekker rustig aan doen. Wat doe je voor werk? Ik werk in de zorg. Ja had geluk. Moest zowiezo 6 weken van te voren, heb met 19 weken waarschijnlijk de slijmprop verloren en om de 2 weken wat bloed verloren. Dat stopte met 24 weken en moest toen rustig aan doen en mn baas had zoiets ik wil liever dat je eerder stopt. En dan nog mn eigen uren hihi
Ja ik luisterde in het begin ook te weinig naar mijn eigen lichaam. Heb dit echt moeten leren. Ik 'werk' als onderwijsassistent. Ik ben nog in opleiding. Dus dat is nu ook best wel druk (zeker in combi met nog 3 volle schooldagen), maar stage is wel ontzettend leuk . Oei, met 19 weken al?? Dat is wel heel vroeg of niet? Is het uiteindelijk weer allemaal goed gekomen? Of nog veel complicaties gehad?
Ja uiteindelijk is het gelukkig goed gekomen en geen last meer gehad van bloed verlies. Dus ja ze weten niet waardoor het kwam. Wat had wel een klein scheurtje in de binnenwand van de vagina maar ze zei niet of het daar van kwam Mijn vk en 1 gynacoloog zeiden dat het dw slijmprop was en 1gynacoloog zei van niet en hij kon niet aangeven wat het wel was.
Een beetje verwarrend dus als de een dit zegt en de ander dat. Maar gelukkig dat alles is goed gekomen!! Spannend he nu het allemaal zo dichtbij komt?? Ik vind het wel een raar idee dat ik over een paar weekjes ineens niet meer zwanger ben en ineens een moeder. Maar we kijken er wel ontzettend naar uit. Het is mijn eerste kindje dus.